Volkswagen

 File:Volkswagen logo.svg





Volkswagen (VW abreviat) este un producător de automobile german și marca original și cel mai bine vandut al Grupului Volkswagen. Ea are trei masini in top 10 listă de best-seller masini din toate timpurile compilate de către site-ul 24/7 Wall St: Volkswagen Golf, Volkswagen Beetle, și Volkswagen Passat. Cu aceste trei masini, Volkswagen are cele mai multe masini de la orice producator de automobile din lista care sunt încă în curs de fabricate [1].

Volkswagen înseamnă "mașina poporului", în limba germană (pronunțat [ˌ fɔlks VA ː ɡən].) Sloganul său actual este Das Auto (auto).


 Istorie

    
Pentru tabelele linie de vehicule de timp, a se vedea: Volkswagen (cronologie),1937-1945: proiectul Poporului auto devine KübelwagenModel de tip Porsche 12 (Zündapp), Muzeul Culturii industriale, NurnbergVolkswagen a fost inițial fondată în 1937 de către naziști sindicat, Frontul Muncii German (Deutsche Arbeitsfront) [2] La începutul anilor 1930 industria auto germană a fost încă în mare parte compusă din modele de lux., Iar media german rareori ar putea permite ceva mai mult decât o motocicleta. Ca rezultat numai unul german de 50 de deținut o mașină. Cautare o piață potențială nouă, unii producatorii de automobile au început independenți "popoarelor" proiecte de auto - Mercedes "170H, Autobahn lui Adler, Hanomag, Steyr 55 1,3 L, printre altele.Tendință nu era nouă, așa cum Béla Barényi este creditat cu care au conceput designul de bază în anii 1920 de mijloc. Josef Ganz a dezvoltat standard superior (merge în măsura în care publicitatea ca "Volkswagen germană"). [3] [necesită citare ruptă] De asemenea, în Cehoslovacia, Ledwinka Hans-a scris Tatra T77, o masina foarte popular în rândul elitei german, a fost din ce în ce mai mici și mai accesibile, la fiecare revizuire. În 1933, cu multe dintre proiectele de mai sus încă în dezvoltare sau stadii incipiente de producție, Adolf Hitler sa implicat, cerând producerea unui vehicul de bază, capabil sa transporte doi adulți și trei copii la 100 km / h (62 mph). "Car Poporului" The ar fi la dispoziția cetățenilor de-al treilea Reich prin intermediul unui plan de economii la 990 Reichsmark (US $ 396 în 1930 dolari) -. Despre pretul unei motociclete mici (venitul mediu fiind în jurul valorii de 32RM de o săptămână) [4 ] [5]În ciuda lobby grele în favoarea unuia dintre proiectele existente, a devenit evident faptul că sectorul privat nu ar putea dovedi o masina doar pentru 990RM. Astfel, Hitler a ales să sponsorizeze un complet nou, de stat din fabrică. Intenția a fost ca germanii obișnuiți să cumpere mașina prin intermediul unui plan de economii ("Fünf Marcu die Woche MUSST du sparen, willst du im eigenen Wagen fahren" - "Cinci mărci de o săptămână trebuie să pună deoparte, în cazul în care doriți în propria ta masina la plimbare "), care în jur de 336,000 de oameni în cele din urmă plătită în. Economiile acestor oameni 336000 au fost furate de ruși în 1945, când au capturat Berlin. Prototipuri de masini numit "KDF-Wagen" (în germană: Kraft durch Freude - "rezistență prin bucurie"), a apărut din 1936 încoace (primele masini au fost produse in Stuttgart). Masina avea deja forma rotundă distinctiv și răcit cu aer, plat-patru, montată în spate motorul. Masina VW a fost doar unul dintre programele care a inclus mai multe KDF lucruri, cum ar fi excursii și ieșiri. Cele Volks-prefix ("Poporului"), nu a fost doar aplicat la autoturisme, ci, de asemenea, alte produse din Germania, "Volksempfänger" receptor radio, de exemplu. La 28 mai 1937, Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagen mbH (uneori abreviat Gezuvor [6]), a fost instituit de către Deutsche Arbeitsfront. Acesta a fost redenumit ulterior "Volkswagenwerk GmbH" la 16 septembrie 1938. [7]VW Tip 82EErwin Komenda, de lungă durată Auto Union șef de designer, dezvoltat corpul automobil prototip, care a fost recunoscut ca Beetle cunoscut astăzi. Acesta a fost unul dintre primele care urmează să fie evoluat cu ajutorul unui tunel de vânt, în uz în Germania, inca din anul 1920.Construirea noii fabrici a început în 26 mai 1938 orașul nou de KDF-Stadt, numit acum Wolfsburg, care a fost scopul-construite pentru muncitorii din fabrică. Aceasta fabrica a produs doar o mână de masini de razboi timp a început în 1939. Niciuna nu a fost în fapt remis oricarui posesor de cărți realizate de timbru de economisire, deși una de tip 1 Cabriolet a fost prezentat lui Hitler la 20 aprilie 1938 (ziua lui de naștere 49).Război a însemnat producția schimbat la vehicule militare, Tip 82 Kübelwagen ("car Cupă") Vehicul utilitar (VW model de cele mai comune de război), precum și Schwimmwagen amfibie, care au fost folosite pentru a echipa forțele germane. Așa cum a fost comună cu o mare parte din producție în Germania nazistă în timpul războiului, muncă forțată a fost utilizat în uzina Volkswagen. Compania ar admite în 1998 că a utilizat 15000 sclavi în timpul efortului de război. Istoricii germani estimează că 80% din forța de muncă din timpul războiului Volkswagen a fost munca de sclav. [Necesită citare] Multe dintre sclavi au fost raportate au fost furnizate din lagarele de concentrare, la cerere, de la manageri de plante. Un proces a fost intentat în 1998 de către supraviețuitori pentru restituirea pentru muncă forțată. [8] Volkswagen va înființa un fond de restituire de voluntariat [9].

File:VW Typ 83 vr.jpg


 File:Porsche Typ12 Model Nuremberg crop.jpg 
1945: Armata britanică, maior Ivan Hirst, viitorul neclarCompania își datorează existența post-război în mare măsură la un singur om, ofițer al armatei britanice maior Ivan Hirst, REME. În aprilie 1945, KDF-Stadt, și fabrica sa puternic bombardat au fost capturați de către americani, și, ulterior, a predat la British, în a cărei zonă de ocupație oraș și fabrica a căzut. Fabricile au fost plasate sub controlul Oldham-născut Hirst. La început, planul era să-l folosească pentru întreținerea vehiculelor militare. Din moment ce au fost utilizate pentru producția militară, și a fost în cuvintele Hirst lui un "animal politic", mai degrabă decât o reclamă de întreprindere punct de vedere tehnic acest site este răspunzător pentru distrugere în conformitate cu termenii Acordului-Potsdam echipamentul a fost în timp destinat să fie salvat ca reparațiile de război. Hirst pictat una dintre verde fabricii mașini și a demonstrat că la sediul British Army. Scurta de transport ușoară, în septembrie 1945, armata britanica a fost convins de a plasa un ordin vital pentru 20.000. Primele cateva sute de masini a mers la personalul de la forțele de ocupație, și de a Post Office german.Unele personalul serviciului britanic li sa permis să ia Gândacii își VW înapoi la Regatul Unit atunci când au fost demobilizat, și unul dintre primele Gândacii au adus înapoi în acest mod (Marea Britanie numărul de înregistrare JLT 420) este inca detinuta de Peter Colborne-Baber, fiul titularul inițial al Marii Britanii primul importator oficial Volkswagen, Garaje Colborne de Ripley, Surrey. [10]Până în 1946 fabrica a fost producătoare de 1.000 de mașini pe lună, o realizare remarcabilă având în vedere că era încă în stare proastă. Datorită acoperișului și deteriorarea fereastra, ploaia a încetat producția și vehicule noi au fost schimbate de oțel necesară pentru producția de mai multe.Mașini și orașul său sa schimbat de-al doilea război mondial, din epoca nume cu "Volkswagen" și "Wolfsburg", respectiv, iar producția a fost în creștere. Acesta a fost încă neclar ce avea să devină a fabricii. Acesta a fost oferit reprezentanților din industria americani, australieni, britanici, cu motor și franceză. Faimoasa, tot ce a respins. După o inspecție a instalației, Sir William Rootes, șeful Grupului britanic Rootes, a spus Hirst proiectul ar eșua în termen de doi ani, și că mașina "este destul de neatractiv pentru a cumpărătorului autoturism medie, este prea urât și prea zgomotos ... Dacă crezi că ai de gând să construiască mașini în acest loc, tu ești un prost sângeroasă, tinere ". [necesită citare] Într-o ironie a sortii, Volkswagen ar produce o versiune la nivel local construit din Avenger Hillman Rootes în Argentina, în 1980, mult timp după ce Rootes a dat faliment la Chrysler mâinile în 1978-Beetle supraviețuire Avenger de peste 30 de ani.Reprezentanții Ford au fost la fel de critice: masina a fost "nu merita o ceapă degerată", potrivit lui Henry Ford al II-lea, fiul lui Edsel Ford, deși el sa uitat la relatărilor, posibilitatea de a lua peste fabricii VW, dar a respins ideea, cât mai curând a privit în sus Wolfsburg pe hartă și a constatat ca acesta să fie prea aproape pentru confort la frontiera est-german. [necesită citare]În Franța, Citroen 2CV a început pe un concept de marketing similară. Între timp, în Italia, Fiat 500 "Topolino" a fost dezvoltat.1945-1948: Supraviețuirea în Aliat ocupate de GermaniaÎn planurile industriale pentru Germania, normele pentru care industria Germania a fost să li se permită să-și păstreze, în perioada post-război, s-au stabilit. Producția de automobile german a fost stabilit la un maxim de 10% din 1936 productia de masini numere. [11]După cum sa menționat mai sus, fabrica de la Wolfsburg Volkswagen a intrat sub control britanic în 1945, a fost de a fi demontate și transportate în Marea Britanie. Din fericire pentru Volkswagen, producătorul auto britanic nu a fost interesat de fabrica; "vehiculul nu îndeplinește cerința fundamentală tehnică dintr-un motor-car ... este destul de neatractiv pentru a cumpărătorului media ... Pentru a construi masina comercial ar fi o întreprindere complet neeconomică "[12]. Fabrica a supraviețuit prin producerea de autovehicule pentru armata britanică în loc. Politica aliate dezmembrare schimbat la sfârșitul anului 1946 până la mijlocul 1947, deși industria grea a continuat să fie demontate până în 1951. Datorită protecției de armata britanică maior Ivan Hirst, Volkswagen a supraviețuit vremuri grele, și a devenit o parte a redresării economice germane.



Din 1948, Volkswagen a devenit un element foarte important, simbolic și economic, de regenerare vest-germane. Heinrich Nordhoff (1899-1968), un fost manager senior de la Opel, care au supravegheat producerea vehiculului civile și militare din anii 1930 și 1940, a fost recrutat pentru a rula fabrica în 1948. În 1949 a plecat Maiorul Hirst asociere cu societatea, cum ar fi fost re-format ca un trust, controlată de guvernul Germaniei de Vest, precum și guvernul statului Saxonia Inferioară. În afară de introducerea de tip 2 vehicule comerciale Volkswagen (van, pick-up si rulote și autorulote), iar VW Karmann Ghia masina sport, Nordhoff urmărit o politica de model de până la scurt timp înainte de moartea sa în 1968.Volkswagen a fost primul expuse și vândute în Statele Unite în 1949, dar vândute doar două unități în America de faptul că primul an. La intrarea sa pe piata din SUA, a fost pentru scurt timp VW vândut ca o "Wagon Victoriei". Volkswagen America a fost format în aprilie 1955 standardiza vânzări și service în Statele Unite ale Americii. Producția de tip 1 Volkswagen Beetle a crescut în mod dramatic de-a lungul anilor, ajungând total de un milion în 1955.Volkswagen din Canada - Canadian Motors Limited a adus în mașinile lor prima data de 10 iulie 1952. (Transport maritim comanda 143075) Pentru a constat din 12 de vehicule, (3) Modelul 11C, un negru, verde, și sandcolor (3) 11GS, un castan maro și albastru azuriu doi, (2) 24A-M51 în roșu, (1) 21A în albastru (1), 23A în albastru, (1) culoare bej 22A, și una Ambulanta. Produse Volkswagen au fost observate în Canada pentru prima data la Expozitia Nationala din Canada în august 1952 și au fost acceptate cu entuziasm. (Cel puțin un autobuz de la acest ordin încă mai există, în prezent, în curs de restaurare în Franța) primul transport de autovehicule pentru Volkswagen Canada, a ajuns Toronto la începutul lunii decembrie 1952. (Cel puțin o gândacului din această prima expediere inca exista, a călătorit în întreaga Canada de VW Canada, la aniversarea lor de 60 de ani în 2012) Până în 1955 vânzări au fost pe o bază care a justificat construirea instalației amenzii Volkswagen pe un 32-acri (130,000 m2) site-ul pe Golden Mile Scarboro lui. Pentru aceasta, o 60000-patrat-picior (5600 m2), cladire cu administrația, showroom-uri, service, reparatii si piese de schimb, un plus de 60.000 de metri patrati (5600 m2) a fost construită în 1957, cu 4 milioane dolari pentru depozitarea de piese. (A se vedea 1959 Registrul american de Comert si Industrie a avut loc în bibliotecile occidentale de la Universitatea din Western Ontario, London, Ontario.)Vânzările au crescut-mulțumită, în parte la campanii publicitare celebre ale New York agentie de publicitate Doyle, Dane Bernbach. Condus de art director Helmut Krone, și copywriteri Koenig Julian și Bob Levinson, anunțuri Volkswagen a devenit la fel de popular ca masina, utilizând aspectele clare și copiere spiritual pentru a atrage tineri, consumatorii sofisticate cu care masina a devenit asociat. Chiar dacă a fost aproape universal cunoscut sub numele de Beetle (sau Bug), acesta nu a fost niciodată oficial etichetate ca atare de către producător, în schimb mentionat ca tip 1. Prima referire la numele Beetle a avut loc în publicitate din Statele Unite în 1968, dar nu până în 1998 și Beetle Golf cu sediul la New-ar fi numele adoptat de Volkswagen [dubioase - discuta].Desi masina a fost din ce în ce depășite, în cursul anilor 1960 și începutul anilor 1970, exporturile americane, publicitatea inovatoare, precum și o reputație în creștere pentru fiabilitatea ajutat cifrele de producție depășesc nivelurile de detinatorul recordului anterior, Ford Model T. La 17 februarie 1972, data de 15007034 Beetle a fost vândut. Volkswagen ar putea pretinde acum recordul mondial de producție pentru cel mai produs, o singură marcă de automobil din istorie. În 1973, producția totală a fost de peste 16 milioane de euro.Pentru a comemora trecerea acestuia marca Ford Model T record de vânzări și de victoriile sale în Baja 1000 curse mexicane 1967 - 1971, Volkswagen a produs primul său editie limitata Beetle. Acesta a fost comercializat ca "Baja Campion SE" [13], în Statele Unite și "Maratonul" Superbeetle în restul lumii. Acesta conținea unic "Maratonul Blau" vopsea metalica albastra, din oțel presat la 10-a vorbit de 15-inch (38 cm), din aliaj de magneziu roti, o placă de metal comemorativă montate pe torpedo și un certificat de autenticitate prezentat cumpărătorului inițial. Opțiunile Dealer-instalate pentru acest Superbeetle editie limitata a inclus următoarele: dungi albe de funcționare lungimea de rocker-panou, un buton special de schimbator, overriders bara de protecție, sfaturi de evacuare conice, insertii false nuc în tabloul de bord (în spatele volanului și capacul torpedoului), precum și luminile de ceață Bosch montate pe bara de protecție față.

File:1949 VW Beetle.jpgFile:Volkswagen Typ 1 Cabriolet 1953.jpgFile:2010-05-04-VW-T1-1.JPGFile:Glj01.jpg

 1961-1973: Linia de produse de expansiune

VW a extins linia de produse în 1961, cu introducerea a patru Tip 3 modele (Karmann Ghia, sedan, Squareback) bazate pe noul tip de 3 bazele mecanice, și din nou în 1969, cu 4 Tip mai mare (411 și 412) modele. Acestea diferă în mod substanțial de la autovehicule anterioare, cu introducerea notabilă a monococa / unibody de construcție, opțiunea de a o transmisie complet automată, injecție electronică, precum și un grup motopropulsor rezistentă. Volkswagen a adaugat un "Super Beetle" [14] (de tip 113) la gama sa în 1971.113 Tipul diferit de la Beetle standard în utilizarea de o suspensie MacPherson strut fata în loc de bare de torsiune obișnuite. De asemenea, nasul de masina a fost întinsă 2 inci (51 mm), pentru a permite anvelopa de rezervă a sta întins, și combinație a acestor două caracteristici a crescut semnificativ față utila spațiul pentru bagaje. În ciuda Super Beetle (comercializate în afara Americii de Nord ca VW 1302, mai târziu, 1303) popularitate cu clienții Volkswagen, puriști preferat Beetle standard cu nasul său mai puțin pronunțată și sa originală suspensie bară de torsiune. În 1973, Volkswagen a introdus de tip militar cu tematică 181, sau "Trekker" în Europa, "Thing", în America, reamintind Tip timpul războiului 82.Versiunea militară a fost produs pentru armata NATO-germană era în anii Războiului Rece din 1970 în 1979.Versiunea Thing SUA vândute numai pentru doi ani, 1973 și 1974, datorită cel puțin în parte la campaniile lui Ralph Nader siguranță automobile.
 File:Volkswagen Type 3.jpg

 În 1964, Volkswagen a reușit achiziționarea Auto Union, iar în anul 1969, NSU Motorenwerke AG (NSU).Compania Fosta detinuta istoric marca Audi, care a dispărut după al Doilea Război Mondial. VW în cele din urmă a fuzionat Auto Union si NSU a crea modern, compania Audi zi, și ar merge pe de a dezvolta aceasta ca marca sa vehicul de lux. Cu toate acestea, achiziționarea de Auto Union si NSU s-au dovedit a fi un punct de răscruce în istoria Volkswagen, deoarece ambele companii cedat expertiza tehnologica pe care s-au dovedit necesare pentru VW pentru a supraviețui atunci când cererea pentru ei răcite cu aer de modele a intrat în declin terminal ca anii 1970 dat seama.

Volkswagen a fost în probleme serioase până în 1973. [15] Tip 3 Tip 4 modele și-au vândut într-un număr mult mai mici decât Beetle și K70 NSU pe bază de asemenea, nu a reușit să curteze cumpărători. Vânzări Beetle a început să scadă rapid în Europa de Nord și piețele americane. Compania știa că producția Beetle a trebuit să se încheie cu o zi, dar enigma înlocuirea acestuia a fost un coșmar fără sfârșit. Dreptul de proprietate a lui VW Audi / Auto Union s-au dovedit a fi cheia soluției - cu expertiza sa în tractiune fata, si motoare răcite cu apă care Volkswagen atât de disperată nevoie pentru a produce un succesor credibil Beetle. Influențe Audi a deschis calea pentru această nouă generație de Volkswagen, cunoscut sub numele de Passat, Scirocco, Golf si Polo.În primul rând, în seria a fost Volkswagen Passat (Dasher, în SUA), introdus în 1973, o versiune hatchback a modelului Audi 80, folosind corpul de multe identice si piese mecanice. Imobiliare / vagon versiuni au fost disponibile în multe piețe. În Europa, versiunea Estate / vagon dominat în cotă de piață de mai mulți ani.În primăvara anului 1974, a urmat Scirocco. Coupe-ul a fost proiectat de Giorgetto Giugiaro. Bazat pe platforma de Golf nu a fost încă lansat, a fost construit la cauza constrângerilor de capacitate la Volkswagen Karmann.

Modelul a apărut ca pivot Volkswagen Golf, în 1974, comercializate în Statele Unite și Canada, Rabbit pentru generația prima (1975-1985) și 5-a generație (2006-2009). Coafura sa unghiulară a fost proiectat de Giorgetto Giugiaro italiană). Designul său a urmat tendințele pentru masini de familie mici, stabilite de către Mini 1959 - Golf a avut un transversal montat, motor răcit cu apă în față, de conducere roțile din față, și a avut un hatchback, un format care a dominat segmentul de piata de atunci. Producția Beetle la Wolfsburg încheiat la introducerea Golf. Acesta a continuat într-un număr mai mic de la alte fabrici din Germania (Hanovra și Emden) până în 1978, dar producția de masă sa mutat în Brazilia și Mexic.În 1975, Volkswagen Polo a urmat. A fost o re-sub marca Audi 50, care a fost întrerupt în curând în 1978. Polo a devenit baza Derby Volkswagen, care a fost introdus 1977. Derby a fost pentru toate intențiile și scopurile un design cu trei cutie de Polo. După o generație al doilea model, Derby a fost întrerupt în 1985, deși a trăit pe caroserie, în formă de polo clasic / salon de polo până în 1991.Passat, Scirocco, Golf si Polo comun multe caracteristici definitorii de caracter, precum si piese si motoare. Ei au construit baza pentru a-rândul său, în jurul valorii de Volkswagen.



File:Vw passat b1 v sst.jpg 

În timp ce gama de autoturisme Volkswagen în curând a devenit similar cu cel al altor auto europene mari, Golf a fost pilonul de gama Volkswagen de la introducerea sa, iar baza mecanica pentru autoturisme multe alte ale companiei. Au existat șase generații ale Volkswagen Golf, dintre care prima a fost produs din vara anului 1974 până la sfârșitul anului 1983 (vândut ca Rabbit în Statele Unite și Canada și ca Caribe din America Latină). Șasiul său a dat nastere, de asemenea, Volkswagen Scirocco sport coupe, Volkswagen Jetta salon / sedan, Volkswagen Golf Cabriolet Cabrio, precum și Volkswagen Caddy pick-up. Producția din America de Nord a început la Rabbit Westmoreland Volkswagen Uzina lângă New Stanton, Pennsylvania în 1978. Aceasta ar fi produs în Statele Unite ca Rabbit până în primăvara anului 1984. Hatchback a doua generație Golf / Jetta sedan a fugit de la sfârșitul lunii 1983 până în sfârșitul anului 1991, și o versiune de Nord America produs la Westmoreland Adunarea a fost în vânzare la începutul anului modelului 1985. Numerele de producție ale Golf din prima generație a continuat să crească anual, în Africa de Sud ca Golf Citi, cu doar modificări minore la interior, motor si sasiu, folosind instrumente mutat de la New Stanton, Pennsylvania planta atunci când site-ul a început să construiască doua generație masina.În anii 1980, vanzarile Volkswagen in Statele Unite si Canada au scăzut dramatic, în ciuda succesului de modele, cum ar fi Golf în altă parte. Japoneză și americanii au putut să concureze cu alte produse similare la prețuri mai mici. Vânzări în Statele Unite au fost 293,595 în 1980, dar in 1984 au fost până la 177,709. [16] Introducerea Golf a doua generație, modelele GTI si Jetta Volkswagen a ajutat pe scurt în America de Nord. Motor Trend numit GTI masina sa a Anului pentru 1985, și Volkswagen au crescut în rating JD satisfacție puterii de cumpărare la locul al optulea în 1985, de la 22 cu un an mai devreme. [17] vânzările americane VW sa rupt 200.000 în 1985 și 1986 înainte de reluarea tendință de scădere de la începutul deceniului. Președintele Carl Hahn a decis să extindă compania în altă parte (mai ales în țările în curs de dezvoltare), precum și Stanton Nou, fabrica Pennsylvania încheiat la data de 14 iulie 1988. [18] În același timp, la patru ani după semnarea unui acord de cooperare cu producatorul auto spaniol SEAT în 1982, Hahn extins prin achiziționarea companiei un procent majoritar din SEAT de până la 75% până la sfârșitul anului 1986, care au cumpărat pur și simplu VW în 1990. [19]Volkswagen a intrat pe piata supermini în 1975 cu Volkswagen Polo, un elegant si spatios de trei uși hatchback proiectat de Bertone. A fost un vânzător puternic în Germania de Vest și cea mai mare parte restul Europei de Vest, fiind una dintre primele masini straine mici, pentru a dovedi popular în Marea Britanie. Modelul a doua generație, lansată în 1981 și vândut ca un hatchback și "coupe" (cu hatchback-ul seamana cu o masina imobiliar mic și coupe fiind similar cu un hatchback convențional), a fost un succes chiar mai mare pentru Volkswagen. Acesta a fost ridicat în fața 1990 și a fost încă vinde bine dupa 13 ani, când a fost înlocuit de Polo a treia generație în 1994.File:VW Polo I front 20090810.jpg

  1991-1999: Mutarea lux

În 1991, Volkswagen a lansat Golf a treia generație, care a fost masina European al Anului pentru 1992.Mk3 Golf si Jetta a ajuns în America de Nord chiar înainte de începerea anului modelului 1994, primul care apare în sudul Californiei, în sfârșitul primăverii anului 1993.Versiunea sedan a modelului Golf a fost sub marca Vento in Europa, dar a rămas Jetta în SUA

La sfârșitul anilor 1990 a văzut o schimbare treptată în percepția a produselor companiei - cu Audi au în sine ridicat în liga aceeași [clarificare necesară] ca BMW si Mercedes-Benz, [necesită citare] Volkswagen mutat lux pentru a umple golul lasat de Audi; cu SEAT și adăugarea ulterioară a Škoda producatorul auto ceh a fi dobândite la sfârșitul anilor 1990, ocupând acum ceea ce a fost o dată pe piața de bază a VW.

Această mișcare a fost continuat cu lux MK4 Golf, introdus la sfârșitul anului 1997 (și în America de Nord în 1999), șasiul său a dat nastere o serie de alte automobile din Grupul Volkswagen-Bora Volkswagen (sedan denumit Jetta în SUA) , New Beetle, Seat Toledo, Seat Leon, Audi A3, Audi TT, și Škoda Octavia.



File:VWGolf4.jpgÎn 1994, Volkswagen a dezvaluit conceptul J Mays-proiectat One, un concept car "retro", cu tema, cu o asemănare a Beetle original, bazat pe platforma de Polo. Datorită unui răspuns pozitiv la conceptul, o versiune de productie a fost dezvoltat ca New Beetle, bazat pe platforma Golf mai mare [20].Volkswagen averi în America de Nord îmbunătățit odată treia generație Golf și Jetta modele au devenit disponibile acolo. Eforturile de marketing inclus biciclete Trek cu rafturi de însoțire pentru biciclete pe sedan 1996 Jetta. Introducerile de New Beetle si Passat cincea generație a fost un impuls major pentru brandul. [Necesită citare]În Marea Britanie, cota de piață a crescut de la Volkswagen de-a lungul anilor 1990. În 1990, Golf a fost Marea Britanie masina 12 cele mai populare, cu aproape 50.000 de unități vândute. [Necesită citare] Mk3 Polo realizat un succes similar la mijlocul anilor 1990, dar în 1999, Golf MK4 a fost Volkswagen intrat pentru prima dată în Marea Britanie de top 10 listă de cele mai multe masini populare noi [necesită citare].La sfârșitul anilor 1990 Volkswagen, Ferdinand Piech în temeiul CEO, a achiziționat trei branduri de lux Lamborghini (prin Audi), Bentley / Rolls-Royce, Bugatti și. Planurile Audi pentru Lamborghini a inclus un supercar mic mai târziu să fie numit Gallardo, și un vehicul nou Halo, Murcielago, iar mai târziu Reventon editie limitata halou masina. La sfârșitul anului 2008, un salon cu 4 uși pentru marca Lamborghini a fost prezentat în formă de concept de Lamborghini Estoque.La scurt timp după preluarea acestuia în anul 1998, Volkswagen a fost forțat să renunțe la controlul asupra brandului Rolls-Royce, după un conflict de interese cu BMW care a furnizat companiei britanice cu motoare. Un compromis a fost atins în cazul în care Grupul Volkswagen va păstra Bentley RR sora lui de brand si fabrica Crewe, în timp ce BMW re-a stabilit un nou Rolls-Royce Motor Company. Pentru Bentley, viitorul său în cadrul grupului Volkswagen parea luminos ca o injecție masivă de investiții în ambele fabrica Crewe și modele noi a culminat în lansarea din gama Bentley Continental, care a ajutat la Bentley după record de vânzări de 10.000.Bugatti, după ce Volkswagen a cumparat drepturile de a utiliza numele, a aratat trei masini concept, EB110 Bugatti (coupe și sedan) si Chiron Bugatti. Bugatti Veyron a lansat apoi, cu o viteza de top de 252 mph (406 km / h).


În America de Nord, VW confruntat cu multe provocări. După ce a crescut în mod semnificativ între 1998 și 2001, VW a lui Nord, vanzarile din America au început să scadă brusc ceea ce duce la o pierdere de aproximativ 2005 1 miliard de dolari pentru operațiunile sale în SUA și Canada. Rentabilitatea nu era puternică, și lipsa de fiabilitate a mașinilor companiei pare să suporte o parte din responsabilitate pentru această situație. Până în 2005, modelele sale sa așezat lângă partea de jos a ratingurilor de consum fiabilitatea Rapoarte, și JD Power si Asociatii clasat pe locul al 35-lea din VW 37 de branduri, în studiul său de calitate inițială. Încercările de a introduce un nou segment de piață, de asemenea, compromise în picioare Volkswagen în America de Nord. În 2002, Volkswagen a anuntat debutul masinii sale de lux Phaeton, care a fost apreciat de critica, dar nu este bine primit în piață. VW a anuntat încetarea acesteia în piața SUA pentru modelul anului 2007 ca urmare a vânzărilor dezamăgitoare.Jetta 2006Volkswagen în anul 2005, în ciuda provocărilor, vânzările încă întreținute nord-american de 224,195-o creștere dramatică de la scăzut în 1993, când vânzările au totalizat US doar 49,533 de vehicule. Momentum a continuat pentru anul fiscal 2006, deoarece vânzările din America de Nord VW pentru exercițiul erau 235,140 de vehicule, in crestere cu 4,9 la sută față de 2005, în ciuda unei scăderi a vânzărilor interne din America de Nord producătorului. În combinație cu introducerea de noi modele, locația de producție a vehiculelor Volkswagen a suferit, de asemenea, o mare schimbare. Eos 2007, o decapotabila hardtop, este produsă într-o nouă facilitate în Portugalia. Toate volte / iepuri si GTIs ca din 2006 sunt fabricate în Wolfsburg, Germania, mai degrabă decât fabrica mexican VW din Puebla, în cazul în care volte și GTIs pentru piața nord-americană au fost produse 1989 - 1998, iar fabrica brazilian din Curitiba, unde volte și GTIs au fost produse 1999 - 2006. (Jetta a fost în principal realizat în Mexic din 1989). VW este, de asemenea, în procesul de reconfigurare o fabrica de asamblare de automobile din Belgia. Modelele noi și investiții în îmbunătățiri de producție s-au remarcat imediat de către criticii de automobile. Comentarii favorabile pentru masinile mai noi VW includ GTI fiind numit de către Consumer Reports ca masina sport de sus sub $ 25.000, unul dintre auto și revista șoferului "10 Cel mai bun" pentru anul 2007, Automobile Magazine din 2007 Masina Anului, precum și un 2008 Motor Trend Compară clasament mijlocii Passat primul din clasa sa. JD Power Automotive și 2006, Asociatii de performanță, de execuție și Layout (APEAL) Studiul a marcat Volkswagen patrusprezecea general, cu performante puternice pe Jetta noul său și modele Passat.A șasea generație Volkswagen GolfVolkswagen este recunoscut [de către cine?] Ca fiind unul dintre cei mai importanti producatori mici motoare diesel, și este parteneriatul cu Mercedes si alte companii pe piața BlueTec curate tehnologia diesel. Volkswagen a oferit o serie de vehiculele sale cu un TDI (turbo, cu injectie directa) motor, care dă clasă-lider economie de combustibil la mai multe modele. Potrivit Statele Unite ale Americii Agenția de Protecția Mediului, patru din cele zece cele mai eficiente din punct de combustibil-vehiculelor disponibile pentru vanzare in SUA in 2004 au fost alimentate de motoare diesel Volkswagen. Ei au fost o cravată cu trei căi pentru optulea (TDI Beetle, Golf TDI, Jetta TDI) și al nouălea, Jetta TDI Wagon. Începând din 2007, VW nu a oferit încă o benzina / sistem de propulsie electric hibrid, cum ar fi faptul că, în Toyota Prius (deși un hibrid diesel-electric 5-a generație Volkswagen Jetta a fost prezentat ca un vehicul de examen). În plus, toate motoarele diesel Volkswagen TDI produse 1996 - 2006 pot fi conduse pe combustibil biodiesel de 100%. Pentru modelul anului 2007, cu toate acestea, SUA stricte de emisii de stat regulamente au forțat să renunțe la cea mai mare VW motoare diesel de la gama lor de motor din SUA, dar o gamă nouă de motoare diesel compatibile cu standardele americane a revenit la piața americană începând cu modelele anului auto 2009. Aceste motoare post-2009 Curățenie Diesel sunt limitate la 5% rulează pe (B5) biomotorină doar pentru a menține garanția Volkswagen.Un Volkswagen Tiguan în Velbert, GermaniaVolkswagen lung rezistat adăugarea unui vehicul utilitar pentru gama sa, dar în cele din urmă a cedat cu introducerea Touareg la începutul anilor 2000, schimbul de componente majore cu Porsche Cayenne și Audi Q7 vehicule utilitare sport. Deși aclamat ca un vehicul de manipulare fină, Touareg a fost un vânzător modest în cel mai bun. Unii analiști auto vina absența lui Touareg a unui scaun treilea rand, economia de combustibil relativ slabă, iar masa vehiculului de mare. VW intentioneaza sa adauge un SUV compact cu rollbar influente de la ei "Concept un" vehicul concept. La data de 20 iulie 2006, VW a anuntat ca noul vehicul va fi numit Tiguan. Deoarece întreruperea T4 din 2003 și decizia de a nu aduce T5 la piata din SUA, a fost ironic faptul că Volkswagen nu aveau o duba in partea de nord linie american având în vedere că VW a fost un actor major în dezvoltarea de clasa, cu Transporter original . Firma a lansat însă un DaimlerChrysler rebadged numit Routan Volkswagen pentru piețele din SUA și Canada în 2008. Datorită dificultății tehnice de adaptare pentru a răspunde Polo din America de Nord regulamente de vehicule, VW a prezentat în anul 2006 "Iroc" ca un concept de 2009 Scirocco propus ca un nou model potențial mic.În septembrie 2006, Volkswagen a început să ofere orașului Golf si Jetta Oraș doar pentru piața canadiană. Ambele modele au fost inițial Golf și Jetta MK4, dar ulterior au fost înlocuite cu versiuni braziliene ale MK4 Golf si Bora. Orașul Golf si Jetta orașului au fost introduse pentru a concura cu Toyota Yaris si Honda Fit. Introducerea Volkswagen de astfel de modele este văzut ca un test de piață pentru un supermini și, în caz de succes, ar putea fi începutul unei piețe subcompact înfloritoare pentru Volkswagen.Când Martin Winterkorn a devenit CEO opta postbelică a Volkswagen, compania a făcut mai multe schimbări de personal în Wolfsburg. [Care?] Deși Grupul VW a avut deja prezența lor în India, cu Skoda Auto, Volkswagen a prezentat Passat și Touareg cu motor TDI de mașini din India piață în septembrie 2007.Sasea generatie Volkswagen Jetta1L VW va fi disponibil în 2010, în număr limitat. [Necesită citare] 1L este un ușor de două persoane vehicul realizate dintr-un cadru de magneziu acoperită de un nevopsită din fibra de carbon a pielii. Fiecare componentă a vehiculului este destinat pentru a reduce greutatea vehiculului. Frâne din aluminiu, fibra de carbon Roti, butuci de titan, si lagare ceramice, toate contribuie la greutatea vehiculului lumina de doar 290 kg. [Necesită citare] Pentru a reduce greutatea chiar mai departe, și de a spori aerodinamica vehiculului, nu există oglinzi retrovizoare. În schimb, masina este echipata cu camere care afișează informații vizuale pentru a conducătorului auto prin intermediul ecranului LCD intern. Masina este extrem de eficient de combustibil-, fiecare galon de combustibil va va prelua 235 mile (378 km). Rezervorului de combustibil are doar 1.7 galoane [clarificare necesară], făcând întreaga capacitate de distanța de deplasare de aproximativ 400 de mile (640 km) pe rezervor. Viteza de top este de 120 km / h (75 mph), care, deși nu foarte rapid este un compromis bun venit pentru economiile uriașe în consumul de combustibil. [Necesită citare]În 9 decembrie 2009, Volkswagen AG și Suzuki a ajuns la o înțelegere comună de a stabili o strânsă pe termen lung parteneriat strategic. Volkswagen va cumpăra 19,9% din acțiunile Suzuki. [22]În mai 2011 Volkswagen a inaugurat Volkswagen Chattanooga Uzina din Tennessee. Fabrica va produce masini concepute special pentru America de Nord începe cu Passat Volkswagen NMS. Producția este programată să înceapă la începutul anului 2011 și este de așteptat să se încheie mai mult de cinci ani de pierderi pe piața mondială cea mai mare auto. [23]File:VWpassat.JPGFile:JettaMkV.JPGFile:2009-2011 Volkswagen Golf (5K) 118TSI Comfortline 5-door hatchback (2011-11-08) 01.jpgFile:VW Tiguan Sport & Style 2.0 TSI 4MOTION (Facelift) – Frontansicht (1), 24. Juni 2011, Velbert.jpg

 Volkswagen a început introducerea o serie de modele noi, după Bernd Pischetsrieder a devenit CEO al Grupului Volkswagen (responsabil pentru toate marcile Grupului) în 2002.Sasea generatie VW Golf a fost lansat în 2008, a venit runner-up la Insignia Opel / Vauxhall, în 2009 auto european al anului, si a dus la mai multe veri: VW Jetta, VW Scirocco, SEAT León, SEAT Toledo, Skoda Octavia Audi A3 și intervalele hatchback, precum si un nou mini-MPV, SEAT Altea.GTI, un "hot hatchback" versiune de performanta a Golf, se mândrește cu o injecție de combustibil 2.0 L turbo stratificat (FSI) motor cu injectie directa. VW Golf a inceput comercializarea sub numele de iepure din nou în SUA și Canada, în iunie 2006. (GTI a ajuns în America de Nord patru luni mai devreme).Jetta a cincea generație, iar versiunea de performanță, GLI, sunt, de asemenea, disponibile în Statele Unite și Canada.Passat sasea generatie si Jetta cincea generație, atât a debutat în 2005, iar VW a anunțat planuri de a extinde gama de departe prin aducerea înapoi Scirocco până în 2008. Alte modele din Wolfgang Bernhard lui (Volkswagen marca CEO) "ofensiva de produse" includ Tiguan SUV de dimensiuni medii, în 2008, și un Coupe Passat. În noiembrie 2006, Bernd Pischetsrieder a anunțat demisia din funcția de CEO al Grupului Volkswagen, și a fost înlocuit cu Audi Romania CEO-ul Martin Winterkorn, la începutul anului 2007. Winterkorn este creditat cu a face un concurent pentru Audi dominația de BMW si Mercedes, și de design condus de strategie a condus la Audi fiind considerata una dintre cele mai importante branduri din lume. [Necesită citare] Cu toate acestea, Volkswagen continuă să aibă relații complicate cu atât sindicatele și acționari.Statului german Saxonia Inferioara detine 20% din actiuni. [21]
 În America de Nord, VW confruntat cu multe provocări. După ce a crescut în mod semnificativ între 1998 și 2001, VW a lui Nord, vanzarile din America au început să scadă brusc ceea ce duce la o pierdere de aproximativ 2005 1 miliard de dolari pentru operațiunile sale în SUA și Canada. Rentabilitatea nu era puternică, și lipsa de fiabilitate a mașinilor companiei pare să suporte o parte din responsabilitate pentru această situație. Până în 2005, modelele sale sa așezat lângă partea de jos a ratingurilor de consum fiabilitatea Rapoarte, și JD Power si Asociatii clasat pe locul al 35-lea din VW 37 de branduri, în studiul său de calitate inițială. Încercările de a introduce un nou segment de piață, de asemenea, compromise în picioare Volkswagen în America de Nord. În 2002, Volkswagen a anuntat debutul masinii sale de lux Phaeton, care a fost apreciat de critica, dar nu este bine primit în piață. VW a anuntat încetarea acesteia în piața SUA pentru modelul anului 2007 ca urmare a vânzărilor dezamăgitoare.Jetta 2006Volkswagen în anul 2005, în ciuda provocărilor, vânzările încă întreținute nord-american de 224,195-o creștere dramatică de la scăzut în 1993, când vânzările au totalizat US doar 49,533 de vehicule. Momentum a continuat pentru anul fiscal 2006, deoarece vânzările din America de Nord VW pentru exercițiul erau 235,140 de vehicule, in crestere cu 4,9 la sută față de 2005, în ciuda unei scăderi a vânzărilor interne din America de Nord producătorului. În combinație cu introducerea de noi modele, locația de producție a vehiculelor Volkswagen a suferit, de asemenea, o mare schimbare. Eos 2007, o decapotabila hardtop, este produsă într-o nouă facilitate în Portugalia. Toate volte / iepuri si GTIs ca din 2006 sunt fabricate în Wolfsburg, Germania, mai degrabă decât fabrica mexican VW din Puebla, în cazul în care volte și GTIs pentru piața nord-americană au fost produse 1989 - 1998, iar fabrica brazilian din Curitiba, unde volte și GTIs au fost produse 1999 - 2006. (Jetta a fost în principal realizat în Mexic din 1989). VW este, de asemenea, în procesul de reconfigurare o fabrica de asamblare de automobile din Belgia. Modelele noi și investiții în îmbunătățiri de producție s-au remarcat imediat de către criticii de automobile. Comentarii favorabile pentru masinile mai noi VW includ GTI fiind numit de către Consumer Reports ca masina sport de sus sub $ 25.000, unul dintre auto și revista șoferului "10 Cel mai bun" pentru anul 2007, Automobile Magazine din 2007 Masina Anului, precum și un 2008 Motor Trend Compară clasament mijlocii Passat primul din clasa sa. JD Power Automotive și 2006, Asociatii de performanță, de execuție și Layout (APEAL) Studiul a marcat Volkswagen patrusprezecea general, cu performante puternice pe Jetta noul său și modele Passat.A șasea generație Volkswagen GolfVolkswagen este recunoscut [de către cine?] Ca fiind unul dintre cei mai importanti producatori mici motoare diesel, și este parteneriatul cu Mercedes si alte companii pe piața BlueTec curate tehnologia diesel. Volkswagen a oferit o serie de vehiculele sale cu un TDI (turbo, cu injectie directa) motor, care dă clasă-lider economie de combustibil la mai multe modele. Potrivit Statele Unite ale Americii Agenția de Protecția Mediului, patru din cele zece cele mai eficiente din punct de combustibil-vehiculelor disponibile pentru vanzare in SUA in 2004 au fost alimentate de motoare diesel Volkswagen. Ei au fost o cravată cu trei căi pentru optulea (TDI Beetle, Golf TDI, Jetta TDI) și al nouălea, Jetta TDI Wagon. Începând din 2007, VW nu a oferit încă o benzina / sistem de propulsie electric hibrid, cum ar fi faptul că, în Toyota Prius (deși un hibrid diesel-electric 5-a generație Volkswagen Jetta a fost prezentat ca un vehicul de examen). În plus, toate motoarele diesel Volkswagen TDI produse 1996 - 2006 pot fi conduse pe combustibil biodiesel de 100%. Pentru modelul anului 2007, cu toate acestea, SUA stricte de emisii de stat regulamente au forțat să renunțe la cea mai mare VW motoare diesel de la gama lor de motor din SUA, dar o gamă nouă de motoare diesel compatibile cu standardele americane a revenit la piața americană începând cu modelele anului auto 2009. Aceste motoare post-2009 Curățenie Diesel sunt limitate la 5% rulează pe (B5) biomotorină doar pentru a menține garanția Volkswagen.Un Volkswagen Tiguan în Velbert, GermaniaVolkswagen lung rezistat adăugarea unui vehicul utilitar pentru gama sa, dar în cele din urmă a cedat cu introducerea Touareg la începutul anilor 2000, schimbul de componente majore cu Porsche Cayenne și Audi Q7 vehicule utilitare sport. Deși aclamat ca un vehicul de manipulare fină, Touareg a fost un vânzător modest în cel mai bun. Unii analiști auto vina absența lui Touareg a unui scaun treilea rand, economia de combustibil relativ slabă, iar masa vehiculului de mare. VW intentioneaza sa adauge un SUV compact cu rollbar influente de la ei "Concept un" vehicul concept. La data de 20 iulie 2006, VW a anuntat ca noul vehicul va fi numit Tiguan. Deoarece întreruperea T4 din 2003 și decizia de a nu aduce T5 la piata din SUA, a fost ironic faptul că Volkswagen nu aveau o duba in partea de nord linie american având în vedere că VW a fost un actor major în dezvoltarea de clasa, cu Transporter original . Firma a lansat însă un DaimlerChrysler rebadged numit Routan Volkswagen pentru piețele din SUA și Canada în 2008. Datorită dificultății tehnice de adaptare pentru a răspunde Polo din America de Nord regulamente de vehicule, VW a prezentat în anul 2006 "Iroc" ca un concept de 2009 Scirocco propus ca un nou model potențial mic.În septembrie 2006, Volkswagen a început să ofere orașului Golf si Jetta Oraș doar pentru piața canadiană. Ambele modele au fost inițial Golf și Jetta MK4, dar ulterior au fost înlocuite cu versiuni braziliene ale MK4 Golf si Bora. Orașul Golf si Jetta orașului au fost introduse pentru a concura cu Toyota Yaris si Honda Fit. Introducerea Volkswagen de astfel de modele este văzut ca un test de piață pentru un supermini și, în caz de succes, ar putea fi începutul unei piețe subcompact înfloritoare pentru Volkswagen.Când Martin Winterkorn a devenit CEO opta postbelică a Volkswagen, compania a făcut mai multe schimbări de personal în Wolfsburg. [Care?] Deși Grupul VW a avut deja prezența lor în India, cu Skoda Auto, Volkswagen a prezentat Passat și Touareg cu motor TDI de mașini din India piață în septembrie 2007.Sasea generatie Volkswagen Jetta1L VW va fi disponibil în 2010, în număr limitat. [Necesită citare] 1L este un ușor de două persoane vehicul realizate dintr-un cadru de magneziu acoperită de un nevopsită din fibra de carbon a pielii. Fiecare componentă a vehiculului este destinat pentru a reduce greutatea vehiculului. Frâne din aluminiu, fibra de carbon Roti, butuci de titan, si lagare ceramice, toate contribuie la greutatea vehiculului lumina de doar 290 kg. [Necesită citare] Pentru a reduce greutatea chiar mai departe, și de a spori aerodinamica vehiculului, nu există oglinzi retrovizoare. În schimb, masina este echipata cu camere care afișează informații vizuale pentru a conducătorului auto prin intermediul ecranului LCD intern. Masina este extrem de eficient de combustibil-, fiecare galon de combustibil va va prelua 235 mile (378 km). Rezervorului de combustibil are doar 1.7 galoane [clarificare necesară], făcând întreaga capacitate de distanța de deplasare de aproximativ 400 de mile (640 km) pe rezervor. Viteza de top este de 120 km / h (75 mph), care, deși nu foarte rapid este un compromis bun venit pentru economiile uriașe în consumul de combustibil. [Necesită citare]În 9 decembrie 2009, Volkswagen AG și Suzuki a ajuns la o înțelegere comună de a stabili o strânsă pe termen lung parteneriat strategic. Volkswagen va cumpăra 19,9% din acțiunile Suzuki. [22]În mai 2011 Volkswagen a inaugurat Volkswagen Chattanooga Uzina din Tennessee. Fabrica va produce masini concepute special pentru America de Nord începe cu Passat Volkswagen NMS. Producția este programată să înceapă la începutul anului 2011 și este de așteptat să se încheie mai mult de cinci ani de pierderi pe piața mondială cea mai mare auto. [23]
 File:2006 Phaeton.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu