Istorie
Sediul BMW din Munchen. Turnuri și muzeul sunt vizibile în spate dreapta.Articol principal: Istoria BMWBMW a fost stabilit ca o entitate de afaceri ca urmare a unei restructurări a firmei Rapp Motorenwerke aeronavelor de fabricație în 1917. După sfârșitul primului război mondial, în 1918, BMW a fost nevoit să își înceteze producția de motoare de aeronave de termenii Tratatului de la Versailles Armistițiului [4]. Compania, prin urmare, sa mutat la producția de motociclete în 1923, după ce restricțiile de tratat a început să fie ridicate , [5], urmată de automobile, în 1928-1929 [6]. [7] [8]Prima masina care a produs cu succes BMW și mașina care a lansat BMW pe drumul spre producția de automobile a fost Dixi, a fost bazat pe Austin 7 si licentiat de la Compania Austin Motor din Birmingham, Anglia.Albastru circulară și BMW alb logo-ul sau de medalion a evoluat de la logo-ul companiei circulară Rapp Motorenwerke, din care compania BMW a crescut, combinate cu culorile albastru și alb de pavilion al Bavariei. [9] Logo-ul a fost portretizat ca circulația o elice de aeronave cu lamele albe tăind un cer albastru-utilizat pentru prima data intr-o reclama BMW în 1929, doisprezece ani după cartuș a fost creat, dar acest lucru nu este originea logo-ul în sine. [10]BMW primul motor de aeronave semnificativ a fost IIIa BMW sase in linie racit cu lichid a motorului de 1918, mult mai de preferat pentru sale de mare altitudine performanță [11] Cu reînarmarea Germaniei în anii 1930, compania a început să producă din nou pentru motoare de aeronave Luftwaffe.. Printre sale modele de succes de motoare World War II au fost 132 BMW 801 BMW și răcite cu aer motoare radiale, precum și de pionierat BMW 003 axial turboreactor, care alimentat mici, 1,944-1,945-jet-elevator epoca "luptator de urgență", Heinkel 162 El Spatz. BMW 003 cu jet de motor a fost testat în versiunea A-1b de luptător lume primul jet, mă Messerschmitt 262, dar motoarele BMW nu a reușit la decolare, un obstacol major pentru programul de luptator cu jet de până la testarea cu succes cu motoare Junkers [12]. [13]Până în anul 1959, divizia de automobile de BMW a fost în dificultăți financiare și un adunării acționarilor a avut loc pentru a decide dacă să meargă în lichidare sau găsi o modalitate de a efectua pe. Sa decis să continue și să încerce să profite de pe boom-ul curent masina economia sa bucurat de succes atât de către unii dintre Germania de ex-aeronave de productie, cum ar fi Messerschmitt și Heinkel. Drepturile de fabrică italian Iso Isetta au fost cumpărate, masinile mici înșiși urmau să fie alimentat de la o forma modificata a motorului BMW motocicleta proprie. Acest lucru a fost moderat de succes și a ajutat compania ma intorc pe picioarele sale. Actionarul majoritar control a Aktiengesellschaft BMW din 1959 este familia Quandt, care detine aproximativ 46% din stocul. Restul este în float publice.BMW a achiziționat compania lui Hans Glas cu sediul în Dingolfing, Germania, în 1966. A fost renumit ca achiziția a fost în principal pentru a avea acces la dezvoltarea Glas "a curelei de distribuție, cu un arbore cu came deasupra capului în aplicații auto [14]. Vehicule Glas au fost pentru scurt timp sub marca BMW ca până compania a fost complet absorbit.În 1992, BMW a achizitionat o participatie de mare în California, bazate pe design industrial studio DesignworksUSA, care au dobândit pe deplin în 1995. În 1994, BMW a cumparat Rover Group britanic [15] (care, la data constat de branduri Rover, Land Rover si MG, precum și drepturile la branduri defuncte, inclusiv Austin și Morris), și care este deținută timp de șase ani. Până în 2000, Rover a fost suportă pierderi imense și BMW a decis să vândă combine. Brandurile MG și Rover au fost vândute la consorțiul Phoenix pentru a forma MG Rover, in timp ce Land Rover a fost preluata de Ford. BMW, între timp, a păstrat drepturile de a construi noul Mini, care a fost lansat în 2001.Șef de designer Chris Bangle a anunțat plecarea de la BMW în februarie 2009, după care servesc la echipa de design de aproape șaptesprezece ani [16] El a fost inlocuit de Adrian van Hooydonk, omul lui Bangle fosta mana dreapta.. Bangle a fost cunoscut pentru desenele sale radicale, cum ar fi 2002 Seria 7 si Z4 2002. În iulie 2007, drepturile de producție pentru Husqvarna Motorcycles a fost achiziționat de către BMW pentru o raportat 93 milioane de euro. BMW Motorrad intenționează să continue să funcționeze Husqvarna Motorcycles ca o întreprindere separată. Toate dezvoltare, vânzări și activități de producție, precum și forța de muncă actuală, au rămas în locul în locația sa actuală de la Varese.În iunie 2012, BMW a fost enumerate ca societatea # 1 cele mai reputate din lume de către Forbes.com. [17] Clasamente sunt bazate pe aspecte cum ar fi "dorința oamenilor de a cumpara, recomanda, pentru care lucrez, și să investească într-o companie este condusă 60% până în percepțiile lor de companie și de doar 40%, de percepțiile lor a produselor lor. "
producere
În 2006, grupul BMW (inclusiv Mini și Rolls-Royce) a produs 1366838 de vehicule cu patru roți, care au fost fabricate în cinci țări. [19] În 2010, a produs 1481253 de vehicule cu patru roți și motocicletelor 112271 (atât în temeiul BMW si Husqvarna Marci). [2]
BMW X3 (E83) a fost făcută de către Magna Steyr, o filială a Magna din Canada, la Graz, Austria, sub licență de la BMW până în 2010. Mai mult de 45973 au fost produse în 2009. Începând cu luna octombrie 2010, noul BMW X3 (F25) este produs în uzina BMW din Spartanburg, Carolina de Sud, Statele Unite ale Americii
Este raportat că aproximativ 56% din BMW-vehiculelor produse de brand sunt alimentate de motoare pe benzină și restul de 44% sunt propulsate de motoare diesel. Dintre aceste vehicule pe benzină, aproximativ 27% sunt patru cilindri, modele si aproximativ noua la suta sunt opt cilindri modele. [20] BMW are, de asemenea, operațiuni de asamblare local folosind bat complet în jos componente în Thailanda, Rusia, Egipt, Indonezia, Malaezia, India și , pentru 3, 5, 7 și seria X3 [18].
motociclete
BMW a inceput sa construiasca motoare de motociclete și motociclete, apoi după primul război mondial [21] brand de motociclete este acum cunoscut sub numele de BMW Motorrad. Lor prima motocicleta de succes, după ce a eșuat Helios și Flink, a fost "R32", în 1923. Acest lucru a avut un "boxer" motor twin, în care un cilindru de proiecte în fluxul de aer din fiecare parte a mașinii. În afară de lor de un singur cilindri modele (practic la același model), toate motocicletele lor au folosit acest aspect distinctiv până la începutul anilor 1980. BMW-urile sunt încă multe produse în acest aspect, care este desemnat Seria R.BMW K1200GTBMW R67 1955/3 a fost ultima de "piston" modeleÎn timpul al doilea război mondial, BMW a produs BMW R75 motocicleta cu ataș atașat. Dispunând de un design unic copiat din Zündapp KS750, roata ataș fost, de asemenea motor. Combinat cu un diferențial blocabil, acest lucru a făcut vehicul foarte capabil off-road, un echivalent în multe moduri de a Jeep.În 1982, a venit seria K, arbore de antrenare dar răcit cu apă și cu fie de trei sau patru cilindri montate în linie dreaptă din față spre spate. La scurt timp după, de asemenea, BMW a început să facă lant F și G cu seria unică și în paralel motoare gemene Rotax.La începutul anilor 1990, BMW a actualizat motorul Boxer airhead, care a devenit cunoscut sub numele de oilhead. În 2002, motorul oilhead a avut doua bujii pe cilindru. În 2004, ea a adaugat un arbore built-in echilibru, o capacitate crescută de a 1170 cc și performanță îmbunătățită la 100 CP (75 kW) pentru R1200GS, față de 85 CP (63 kW) din R1150GS anterioare. Variante mai puternice ale motoarelor oilhead sunt disponibile în R1100S și R1200S, produce 98 CP (73 kW) și 122 CP (91 kW), respectiv.În 2004, BMW a introdus noul K1200S Bike Sport, care a marcat o plecare pentru BMW. Acesta dispune de un motor de 167 CP produce (125 kW), derivat de la locul de muncă companiei cu echipa Williams F1, și este mai ușor decât modelele anterioare K. Inovații includ fata reglabile electronic și suspensie spate, și o furculiță Hossack de tip frontal, care solicită BMW Duolever.BMW a introdus anti-blocare frâne pe motociclete de producție începând la sfârșitul anilor 1980. Generație de anti-blocare frâne disponibile pe 2006 și mai târziu, motociclete BMW deschide calea pentru introducerea de control electronic al stabilității, sau anti-alunecare tehnologie mai târziu, în anul 2007 modelul.BMW a fost un inovator în proiectarea suspensie motociclete, inițierea suspensie fata telescopica cu mult înainte de cele mai multe alte producatori. Apoi au trecut la o furca MEM Eagle Earle, suspensie fata cu furca swinging (1955 pana in 1969). BMW-urile cele mai moderne din spate sunt cu adevărat bascula, singură față la spate (a se compara cu furculita swinging regulat, de obicei, și în mod eronat, numit swinging braț). Unele modele BMW au inceput sa foloseasca o alta marca suspensie fata de design, Telelever, la începutul anilor 1990. Ca furca MEM Eagle Earle, Telelever reduce semnificativ scufundare la frânare.În iulie 2007, Motociclete italian-made Husqvarna a fost achiziționat de către BMW pentru o raportat la € 93 milioane de euro. BMW Motorrad intenționează să continue să funcționeze Husqvarna Motorcycles ca o întreprindere separată. Toate dezvoltare, vânzări și activități de producție, precum și forța de muncă existentă, au rămas în locul în locația sa actuală de la Varese. [22] Husqvarna produce motociclete de motocross, enduro si supermoto.
Clasa nouArticol principal: BMW noi din claseleNew Class (în germană: Neue Klasse) a fost o linie de coupe-uri și limuzine compacte incepand cu 1962 1500 și continuând până în 1977 2002s ultima. Powered by BMW celebra cu patru cilindri M10, noile modele de clasă prezentat o suspensie complet independent, MacPherson în față, și discuri de frana fata. Inițial o familie de patru usi sedan cu două uși și coupe-uri, linia New Class a fost extins pentru a doua usi sedan sport cu adaos de seria 02 1600 și 2002 în 1966.Schimbul de puține lucruri în comun cu restul liniei de tren dincolo de putere, cei doi frati sport a atras atenția entuziaști auto și a stabilit BMW ca un brand internațional. Precursori pentru faimosul BMW Seria 3, succesul ușile două "cimentat viitorul firmei ca un producator de masini de performanță de nivel superior. New Class patru usi cu numere care se termină în "0" au fost înlocuite cu mare BMW Seria 5, in 1972. 2000C lux si coupe 2000CS au fost înlocuite de E9 cu șase cilindri BMW, a introdus în 1969 cu 2800CS. 1600 cu două uși a fost întrerupt în 1975, 2002 înlocuiește 320i în 1975.Modelele actualeNoul BMW Seria 3 (F30)Seria 1, inițial lansat în 2004, este cel mai mic automobil BMW. În prezent, sunt disponibile hatchback-a doua generație (F20) și coupe-ul din prima generație / Cabrio (E82/E88). Seria 3, o masina compacta executiv fabricatiei, deoarece modelul anului 1975, este în prezent în generație de-a șasea (F30); modele includ Sport Sedan (F30), și a patra generație station wagon (E91), și Cabrio (E93) și a treia generație coupe (E92). Seria 5 este o masina de dimensiuni medii executiv, disponibil în sedan (F10) si station wagon (F11) formulare. Seria 5 Gran Turismo (F07), a debutat în anul 2010, a creat un segment intre break si SUV crossover. [23]BMW Seria 7 (F01)BMW full-size sedan executiv amiral Seria 7 este. De obicei, BMW introduce multe inovații în prima lor Seria 7, cum ar fi sistemul iDrive oarecum controversată. Hydrogen 7 Series, oferind una dintre hidrogen lume primul alimentat motoarele cu ardere internă, este alimentată de hidrogen lichid și emite doar vapori de apă curată. Cea mai recentă generație (F01) a debutat în 2009. Bazat pe platforma Seria 5 ", Seria 6 este BMW Grand Sport Coupé de lux Touring / Cabrio (E63/E64). Un roadster cu 2 locuri si coupe, care a reușit Z3, Z4 (E85) a fost vândut din 2002.BMW X3 SUV (F25)X3 (E83), al doilea BMW SUV crossover (denumit SAV sau "Sports Activity Vehicle" de BMW) a debutat în 2003 și se bazează pe platforma E46/16 Seria 3. Comercializate în Europa ca un off-roader, beneficiaza de BMW xDrive all-wheel drive. Tracțiune integrală X5 (E70) a fost primul BMW SUV crossover (SAV), bazat pe Seria 5, și este un mid-size SUV de lux (SAV) a vândut de către BMW din 2000. A 4-locuri SUV crossover lansat de BMW în decembrie 2007, X6 este comercializat ca un "Activity Coupe Sport" (SAC) de BMW. X1 extinde BMW Seria Sports Activity model de linie.
Mașină sport
Le Mans 24 de ore - BMW a castigat Le Mans in 1999 cu V12 LMR BMW proiectat de Williams Grand Prix Engineering. De asemenea, Kokusai Kaihatsu echipa Racing a câștigat ediția 1995, cu un BMW cu motor McLaren F1 GTR masina de curse.
Nürburgring - BMW a castigat de 24 de ore la Nurburgring 18 de ori și 1000 km Nürburgring de două ori (1976 și 1981).
24 de ore de Daytona - BMW a castigat de 2 ori (1976, 2011)
Spa 24 de ore - BMW a castigat de 21 de ori
McLaren F1 GTR - cu succes la mijlocul anilor 1990 GT masina de curse cu un motor BMW proiectat. Ea a câștigat BPR Seria GT Global în 1995 și 1996 și de 24 de ore de la Le Mans în 1995.
American Le Mans Series - BMW a castigat trei (2001, 2010, 2011) Echipa GT campionate și titluri de automobile GT producator. De două ori (2010, 2011) cu echipa RLL în Crowne Plaza V8 elevator M3 Coupe și o dată (2001), cu echipa BMW Motorsport în elevator M3 GTR V8.Touring CarBMW are o istorie lungă și de succes în cursele auto.
European de Touring Car Championship (ETCC) - Începând din anul 1968, BMW a castigat 24 șoferilor campionate [necesită citare], împreună cu mai mulți producători "și titluri echipe.
World Touring Car Championship (WTCC) - BMW a castigat campionatul "(1987, 2005, 2006 și 2007) și trei producatori" patru șoferi titluri (2005-2007).
DTM (Deutsche Tourenwagen Meisterschaft) - a câștigat următoarele BMW-uri ale șoferilor DTM "campionat de conducere:
1989: Roberto Ravaglia, BMW M3
1987: Eric van der Poele, BMW M3
2012: Bruno Spengler, BMW M3 DTM
DRM (Deutsche Rennsport Meisterschaft) a fost castigat de Harald Ertl într-un BMW 320i Turbo în 1978
British Touring Car Championship (BTCC) - BMW a castigat campionatul in 1988 ", 1991, 1992 și 1993 și producătorilor" driverele campionatul în 1991 și 1993.
CSAC Pro Racing World Challenge Touring Car Series (WC) - BMW a castigat campionatul de producător în 2001 și Auberlen Bill, la volanul unui BMW 325i Turner Motorsport, a castigat 2003 și 2004, de conducere Campionate.
Japoneză Touring Car Championship (JTCC) - BMW (Schnitzer), a zburat din Europa in Japonia pentru a concura în JTCC și a câștigat campionatul în 1995.
Mille Miglia - BMW a castigat Grand Prix 1940 Brescia, cu un Coupe Touring 328. Anterior, în 1938 masina sport a câștigat 328 Mille Miglia 2000 clasa litru.BMW a anuntat la 15 octombrie 2010, că acesta va reveni la curse Touring Car în timpul sezonului 2012. Dr. Klaus Draeger, care este responsabil de întoarcere la curse DTM (Deutsche Tourenwagen Masters), a comentat că "revenirea la BMW DTM este o parte fundamentală a restructurării activităților de motorsport al nostru. Cu angajamentul său de a crescut producția de masina de curse, BMW se întoarce la rădăcinile sale. Pista de curse este locul perfect pentru a demonstra caracteristicile sportive impresionante ale vehiculelor noastre împotriva concurenților noastre de bază într-un mediu de mare putere. DTM este scena ideală pe care să facă acest lucru. "[Necesită citare]Raliu
RAC Rally - masina sport 328 a câștigat acest eveniment în 1939.
Paris Dakar Rally - motociclete BMW au câștigat acest eveniment de 6 ori, inclusiv totale 1981, 1983, 1984, 1985, 1999, 2000.
Tour de Corse - BMW M3 - E30 câștigat acest eveniment în 1987.Alte sponsorizări sportiveBMW sponsorizeaza multe alte sporturi dincolo de Motorsport. Acesta este un sponsor oficial al Jocurilor Olimpice de la Londra 2012 furnizarea de BMW-uri și Mini 4000 într-o afacere făcut în noiembrie 2009 [26]. Compania a făcut, de asemenea, o afacere de șase ani de sponsorizare cu Statele Unite ale Americii Comitetul Olimpic (USOC) în iulie 2010. [ 27]BMW a sponsorizat diverse evenimente europene de golf, cum ar fi Campionatul PGA la Wentworth, BMW a deschis italian și BMW Open Internațional în Germania. [28]Mediu de înregistrareCompania este un membru fondator al US Environmental Protection Agency (EPA) pe șenile Realizarea Națională de Mediu, prin care se recunoaște intreprinderi pentru administrarea lor de mediu și de performanță. Este, de asemenea, un membru al Programului de Excelență Carolina de Sud de mediu și este pe Dow Jones Sustainability Group Index, care clasifică companiile prietenoase cu mediul [29]. BMW a luat măsuri de reducere a impactului compania are asupra mediului. Se încearcă să proiecteze mai putin poluante masini-de a face modele existente mai eficiente, precum și dezvoltarea de combustibili ecologici pentru vehicule viitoare. Posibilitățile includ:. Electric, hibrid (motoare cu combustie și motoarele electrice), motoare pe bază de hidrogen [30]BMW ofera 49 de modele cu emisii EU5 / 6 Norme și aproape 20 de modele cu emisii CO2 mai mică de 140 g / km, care-l pune pe cel mai mic grup de impozitare și, prin urmare, ar putea oferi viitorul proprietar cu eco-bonus oferit din unele țări europene.Cu toate acestea, au existat unele critici îndreptate de la BMW, și, în special, acuzațiile de greenwashing cu referire la Hydrogen lor BMW Seria 7. Unii critici susțin că emisiile produse în timpul producției de combustibil pe bază de hidrogen sunt mai mari decât reducerea emisiilor de la țeava de evacuare, precum și faptul că Hydrogen 7 este o distragere a atenției de la mai imediate, soluții practice pentru poluarea auto [31].BicicleteBMW a creat o gamă de high-end bicicletelor vândute de dealeri online și prin intermediul. Acestea variază de la biciclete Kid la euro 4499 Bike Enduro [32] În Statele Unite ale Americii., Numai Cruise Bike și modelele lui Kid Bike sunt vândute.BMW NomenclaturaVehiculele BMW urmeze o anumită nomenclatură, de obicei, un număr de 3 cifre este urmată de 1 sau 2 litere. Primul număr reprezintă numărul de serie. Următoarele două cifre reprezintă în mod tradițional deplasarea motorului în centimetri cubi împărțită la 100. [33] Cu toate acestea, mașinile mai recente utiliza aceste două numere ca un indice de performanță, ca de exemplu 116i, 118i și 120i (2,0 L toate alimentate cu gaz), la fel ca și ponderea 325d și 330d (ambele 3,0 L diesel), acelasi motor de bloc în timp ce ajustarea puterii motorului prin configurarea si supraalimentarii. O nomenclatură similară este utilizată de BMW Motorrad pentru motociclete lor.ComunitateBMW semn logo în DüsseldorfDin vara anului 2001 până în octombrie 2005, BMW a găzduit "Films BMW". Arhivat de la [/ original] la 27 septembrie 2007. site-ul web, demonstrând modele sportive fiind condus la extreme. Aceste filme sunt încă populare în cadrul comunității entuziast și sa dovedit a fi o campanie de la sol-rupere de publicitate online.Anual din anul 1999, amatorii de BMW s-au întâlnit în Santa Barbara, CA pentru a participa la Bimmerfest. Una dintre cele mai mari brand-specifice întâlniri în SUA, peste 3.000 de persoane au participat în anul 2006, și peste 1.000 de autoturisme BMW au fost prezenți. În 2007, evenimentul a avut loc pe 5 mai.BMW argouBMW inițialele se pronunță [fi ː ɛm am ː] în Germană [39] model de serie sunt. Denumite în continuare "Einser" ("One-er" pentru 1 serie), "Dreier" ("Trei-er" pentru 3 serii) , "Fünfer" ("Five-er" pentru seria 5), "Sechser" ("Șase-er" pentru seria 6), "Siebener" ("Șapte-er" pentru seria 7). Acestea nu sunt de fapt argou, dar sunt modul normal ca aceste scrisori și numerele sunt pronunțate în limba germană. [40]Termenii de engleză argou Beemer, Bimmer și Bee-le sunt diferit utilizate pentru BMW-uri de toate tipurile, [41] [42] autovehicule și motociclete [43] [44].În SUA, specialiștii au fost la dureri de a prescrie că o distincție trebuie făcută între utilizarea Beemer exclusiv pentru a descrie motociclete BMW, și folosirea Bimmer numai pentru a se referi la masinile BMW, [45] [46] [47], în maniera unui "true pasionat de" [48] și pentru a evita care pare a fi "neinițiați". [49] [50] Globe and Mail din Canada preferă Bimmer și solicită, Beemer o "urâciune yuppie", [51] în timp ce Tacoma News Tribune spune că este o distincția făcută de "snobi auto." [52] Utilizarea riscurile greșite argou ofensatoare amatorii de BMW. [53] [54] [55] Un editor de Business Week a fost îndeplinită în 2003, că problema a fost rezolvată în favoarea Bimmer prin observând că o căutare pe Google a dat de 10 ori mai multe hit-uri, comparativ cu Beemer. [56]Artele1975 BMW 3.0CSL pictate de Alexander Calder.Producătorii folosesc designeri pentru masinile lor, dar BMW a depus eforturi pentru a dobândi o recunoaștere pentru contribuțiile excepționale și la sprijin al artelor, inclusiv arta de dincolo de design auto. Aceste eforturi se suprapun de obicei, sau completează de marketing BMW si campanii de branding. [57] sediu, proiectat în 1972 de către Karl Schwanzer a devenit o icoana european, [58] și artistul Gerhard Richter a creat sa Red, seria galben, albastru de picturi pentru holul clădirii [59]. [60] În 1975, Alexander Calder a fost comandat să picteze 3.0CSL Hervé Poulain condus de la 24 de ore de la Le Mans. Acest lucru a dus la mai multe masini BMW Art, pictate de artisti precum David Hockney, Jenny Holzer, Roy Lichtenstein, și altele. Masinile, de numerotare în prezent 17, s-au prezentat la Luvru, Muzeul Guggenheim Bilbao, și, în 2009, la Los Angeles County Museum of Art si Grand Terminal din New York Central. [58] BMW a fost sponsorul principal al 1998 Arta de a expoziției Motociclete, la Muzeul Solomon R. Guggenheim și alte muzee Guggenheim, deși relația financiară dintre BMW și Guggenheim a fost criticată în sferturi multe. [61] [62]În 2012 BMW a scos Ghidul BMW Art de colecționari independente, care figurează, printre altele, Colecția Dikeou. Acesta este primul ghid global de colecții private și accesibile publicului din toata lumea contemporană art.
Wikimedia Commons conține materiale multimedia legate de: Arta Masini BMW2006 "BMW Seria Performance", a fost un eveniment de marketing orientată pentru a atrage cumparatori negru cu mașini, și a prezentat "BMW Seria Pop-Jazz Live", un tur de cap de afis muzician de jazz Mike Phillips, și "BMW Seria Blackfilms.com film" subliniind cineastii negru [63].Fools aprilieBMW a castigat o reputatie de-a lungul anilor săi April Fools farse, care sunt tipărite în presa britanică în fiecare an. În 2010, ei au alergat un anunț anunțând că clienții vor putea să comande BMW-uri cu insigne de diferite culori pentru a arăta afilierea lor cu partidul politic au sprijinit.Filialele de peste măriAfrica de SudBMW-urile au fost asamblate în Africa de Sud din 1968, [64] atunci când planta Pretor Monteerders "a fost deschis în Rosslyn, langa Pretoria. BMW a cumpărat inițial acțiuni în companie, înainte de a dobândi pe deplin în 1975, în acest sens, compania a devenit BMW Africa de Sud, prima subsidiara detinuta in totalitate de BMW care urmează să fie stabilit în afara Germaniei. Trei modele unice care BMW Motorsport create pentru piața sud-africană au fost M745i E23 (1983), care a folosit motorul M88 de la BMW M1, BMW 333i (1986), care a adăugat un șase cilindri de 3,2 litri M30 motorului E30, [65] și E30 BMW 325is (1989), care a fost propulsat de un Alpina-derivat de 2,7 litri.Spre deosebire de producătorii americani, cum ar fi Ford și GM, care a cesionat de la țară, în anii 1980, BMW păstrat proprietatea deplină a operațiunilor sale în Africa de Sud. După sfârșitul regimului de apartheid, în 1994, și scădere a tarifelor de import, BMW Africa de Sud sa încheiat producția locală de 5-Series si Seria 7, în scopul de a se concentra pe producția de 3-Series pentru piața de export. Africa de Sud-construite BMW-urile sunt acum exportate pe piețele cu volanul pe dreapta, inclusiv Japonia, Australia, Noua Zeelandă, Marea Britanie, Indonezia, Malaezia, Singapore, Hong Kong și, precum și Africa sub-sahariană. Din 1997, BMW Africa de Sud a produs de autovehicule în partea stângă unitate pentru export spre Taiwan, Statele Unite și Iran, precum și America de Sud.BMW-urile cu un VIN încep cu "NC0" sunt fabricate în Africa de Sud.Statele UniteFabrica BMW din SpartanburgBMW Manufacturing Co a fost de fabricație X5 și, mai recent, X6 în Greer langa Spartanburg, Carolina de Sud, Statele Unite ale Americii [66]. X3 mai mic a început producția din Spartanburg. BMW este cu un VIN incepand cu "4us și 5US" sunt fabricate din Spartanburg.În 2010, BMW a anunțat că va cheltui 750 milioane dolari pentru a extinde operațiunile la fabrica din Spartanburg. Aceasta extindere va permite producerea de 240.000 de vehicule pe an și va face planta cea mai mare fabrica auto din Statele Unite după numărul de angajați. [67]IndiaBMW Chennai plantelor, Tamil Nadu, IndiaBMW România a fost înființată în 2006 ca o filială de vânzări în Gurgaon (National Capital Region). O instalație de stat-of-the-art de asamblare pentru BMW Seria 3 și Seria 5 a început activitatea la începutul anului 2007 în Chennai. Construcția centralei a început în ianuarie 2006, cu o investiție inițială de peste un miliard de rupii indiene. Plantă a început activitatea în primul trimestru al anului 2007 și produce diferitele variante ale BMW Seria 3 și Seria 5 BMW [68] În 2011., Raportul Brand Trust, India studiu, clasat pe locul al 33-lea BMW ca cel mai de încredere marcă în India. [ 69]ChinaArticol principal: BMW BrillianceSemnarea unui acord în 2003 pentru producția de sedan in China, [70] Mai 2004 a fost deschiderea unei fabrici în orașul nord-est a Shenyang unde Brilliance Auto BMW produce automobile marca-[71] într-un joint-venture cu german Compania. [72]JaponiaYanase Co, Ltd. este distribuitorul exclusiv al tuturor BMW importate (autoturisme și motociclete), produsele pentru consumatori japonezi, și a avut drepturi exclusive de a face acest lucru, deoarece la sfârșitul al doilea război mondial.CanadaÎn octombrie 2008, BMW Group Canada a fost numit unul dintre Angajatori de top Greater Toronto de către Mediacorp Canada Inc, care a fost anunțată de către ziarul Toronto Star. [73]EgiptBavarian Auto Group este un grup multinațional de societăți stabilite în martie 2003, când a fost numit în funcția de unic importator al BMW și Mini în Egipt, cu drepturile de monopol pentru importul, asamblare, distribuție, vânzări și suport post-vânzare de produse BMW în Egipt. De la acea dată, BAG a investit o sumă totală de 100 milioane de dolari distribuite pe șapte societăți și 11 fabrici în plus față de cele trei magazine.În prezent, facilitatea permite auto bavarez posibilitatea de a oferi o gamă completă de modele pe plan local asamblate; inclusiv BMW Seria 3, Seria 5, Seria 7 si X3, care. În combinație cu o noua gama de modele importate; inclusiv BMW Seria 1, Seria 6, X5, X6 si diverse modele Mini.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu