honda

Honda Motor Company, Ltd. (本田技研 工业 株式会社 Honda Giken Kogyo KK, IPA:? [Hon da ] (asculta); redare / hɒndə /) este o corporație multinațională japoneză în primul rând cunoscut publicului ca un producător de automobile și motociclete.

Honda a fost din lume, cel mai mare producator de motociclete din 1959, [3] [4], precum și cel mai mare producător de motoare cu combustie internă măsurată prin volum, care produc mai mult de 14 milioane de motoare cu ardere internă în fiecare an. [5] Honda a depasit Nissan în 2001 pentru a deveni producător doilea cel mai mare de automobile japonez. [6] [7] În august 2008, Honda a depasit Chrysler patrulea producător de automobile mai mare în statele Unite ale Americii. [8] Honda a fost cel mai mare producător saptea de automobile din lume din spatele Toyota, General Motors, Volkswagen AG, Hyundai Motor Group, Ford, Nissan si în 2010. [necesită citare]

Honda a fost primul producător de automobile japonez pentru a lansa un brand de lux dedicat, Acura, în 1986. În afară de afacerile lor de bază de automobile și motociclete, Honda produce, de asemenea, echipamente de gradina, motoare marine, motovehicule nautice și generatoare de curent electric, printre altele. Din 1986, Honda a fost implicat cu inteligență artificială / robotică și de cercetare a lansat robotul ASIMO a acestora în anul 2000. Ei au, de asemenea, sa aventurat in industria aerospatiala, cu stabilirea GE Honda Motoare Aero în 2004 și Honda, HA-420 HondaJet programat sa fie lansat in 2012. Honda investește aproximativ 5% din veniturile sale în domeniul cercetării și dezvoltării



De la o vârstă fragedă, fondatorul Honda, Soichiro Honda (本田 宗一郎, Honda Soichiro) (11.șaptesprezece.1906-08.cinci.1991) a avut un interes în automobile. A lucrat ca mecanic la garaj Arta Shokai, unde a masini tunate si a intrat in cursele lor. În 1937, cu finanțare de la o cunoștință, Kato Shichiro, Honda a fondat Tokai Seiki (estul Mării precizie Masina de companie) pentru a face inele de piston de lucru din garaj Art. Shokai. [10] După eșecurile inițiale, Tokai Seiki a castigat un contract de furnizare a pistonului inele la Toyota, dar a pierdut contractul din cauza calității proaste a produselor lor [10] După participarea scoala de inginerie, fără a absolvi, iar vizitarea fabrici în jurul valorii de Japonia pentru a intelege mai bine procesele Toyota de control al calității., Honda a fost în măsură, prin 1941, la masă Producem inele de piston acceptabile la Toyota, utilizând un proces automatizat care ar putea angaja muncitori necalificați, chiar din timpul războiului [10]. [11]
Tokai Seiki a fost plasat sub controlul Ministerului de Comerț și Industrie (numit de Ministerul Munițiilor după 1943), la începutul primului război mondial II-lea, și a fost retrogradat Soichiro Honda de la președinte la senior managing director la Toyota a luat o participatie de 40% în Compania. [10] Honda ajutat, de asemenea, efortul de război prin asistarea alte companii din automatizarea producției a elicelor aeronave militare [10] Relațiile Honda cultivate cu personalul de la Toyota., companie Nakajima Aircraft și Imperial japonez Marina ar fi un rol esențial în postbelică Perioada [10]. A US B-29 atac bombardier distrus de plante Tokai Seiki lui Yamashita în 1944, și a plantelor Itawa sa prabusit in cutremurul 1945 Mikawa, și Soichiro Honda a vândut rămășițele salvageable ale companiei la Toyota, după război, pentru ¥ 450000, și utilizate veniturile pentru a constatat Honda Technical Research Institute, în octombrie 1946. [10] [12] Cu un personal de 12 oameni care lucrează într-o 172 de metri patrati (16,0 m2) cocioabă, ei au construit și vândut bicicletele motorizate improvizate, folosind o aprovizionare de 500 în doi timpi de 50 cmc Tohatsu război excedentare de radio generator de motoare. [10] [11] [13] În cazul în care motoarele fugit afară, Honda a inceput sa construiasca propria lor copie a motorului Tohatsu, și furnizarea acestor clienți pentru a atașa lor biciclete. [10] [13] Acesta a fost modelul Honda A, poreclit Bata Bata pentru sunet de motor efectuate [10]. prima motocicleta complet, atât cadru și a motorului, și a făcut de Honda a fost 1949 Model D, prima Honda pentru a merge prin vis numele [12]. Honda Motor Company a crescut într-un timp scurt, pentru a deveni cel mai mare producator mondial de motociclete de 1964.
De automobile, prima producție de la Honda a fost T360 mini pick-up camion, care a intrat în vânzare în luna august 1963. [14] Realizat de un mic motor pe benzina 356 cc drept-4, a fost clasificat la categoria cea mai ieftină mașină Kei de impozitare. [ 15] masina prima producție de la Honda a fost S500 masina sport, care a urmat T360 în producție în octombrie 1963. Lanțului său de condus puncte spate jenți la origini motocicleta Honda. [16]
De-a lungul următoarelor două decenii, Honda a lucrat pentru a extinde linia de produse și operațiunile extinse și exporturi în numeroase țări din întreaga lume. În 1986, Honda a introdus cu succes brandul Acura pe piata americana in incercarea de a castiga teren pe piata vehiculelor de lux. Honda a introdus în 1991 Honda NSX supercar, primul vehicul din aluminiu monococa care incorporat un motor V6 de la mijlocul-motor cu variabila de-supapelor. [17] Mai târziu, 1995 a dat naștere la Honda Aircraft Company, cu scopul de a produce avioane jet sub Honda nume [18].Profil corporative și diviziiHonda sediu în Minato, Tokyo
Honda are sediul central în Minato, Tokyo, Japonia. Acțiunile lor comerciale pe Tokyo Stock Exchange și New York Stock Exchange, precum și schimburile în Osaka, Nagoya, Sapporo, de la Kyoto, Fukuoka, Londra, Paris și Elveția.
Compania are fabrici de asamblare în jurul valorii de lume. Aceste plante sunt situate în China, Statele Unite, Pakistan, Canada, Anglia, Japonia, Belgia, Brazilia, Mexic, Noua Zeelandă, Malaezia, Indonezia, India, Thailanda, Turcia, Taiwan și Peru. Ca din iulie 2010, 89 la suta de la Honda Acura și a vehiculelor vândute în Statele Unite, au fost construite în North plante din America, de la 82.2 la sută în anul anterior. Aceasta profiturile scuturi de avans yenului la un înalt de 15 ani față de dolar. [8]
Honda vânzările nete și Alte venituri din exploatare pe zone geografice, în 2007 [19]Geografică Venituri totale Regiune (în milioane de ¥)Japonia 1681190America de Nord 5980876Europa 1236757Asia 1283154Altele 905163
American Honda Motor Company se bazează în Torrance, California. Honda Canada Inc are sediul în Markham, Ontario, [20] divizia de fabricare a acestora, Honda Manufacturing din Canada, se bazează în Alliston, Ontario. Honda a creat, de asemenea, asociații în participațiune din întreaga lume, cum ar fi Honda Siel Autovehicule și Motociclete Hero Honda în India, [21] Guangzhou Honda și Dongfeng Honda din China, Boon Siew Honda în Malaezia și Honda Atlas în Pakistan.
În urma cutremurului și tsunami-ul japonez martie 2011 Honda a anuntat planurile de a reduce la jumătate producția la fabricile sale din Marea Britanie. [Necesită citare] Decizia a fost luată pentru a pune personalul de la uzina Swindon pe o săptămână 2 zile până la sfârșitul lunii mai ca producător străduit să furnituri sursă din Japonia. Se crede ca in jurul 22,500 autoturisme s-au produs în această perioadă.ConducereNume AniiSoichiro Honda 1948-1973Kiyoshi Kawashima 1973-1983Tadashi Kume 1983-1990Nobuhiko Kawamoto 1990-1998Hiroyuki Yoshino 1998-2004Takeo Fukui 2004-2009Takanobu Ito 2009 -ProduseAutomobilePentru o listă a vehiculelor, a se vedea Lista vehiculelor Honda.2011 Honda Jazz (metereze indian)2008 Honda Accord (Statele Unite ale Americii spec.)A opta generație Honda Civic (versiunea asiatica)
Gama globală Honda constă în Fit, Civic, Accord, Insight, CR-V, CR-Z, Legenda si doua versiuni ale Odyssey, unul pentru America de Nord, precum și un vehicul mai mic vândut pe plan internațional. Un susținător timpurie de dezvoltare a vehiculelor pentru a satisface nevoile diferite și piețe din întreaga lume, gama Honda variază în funcție de țară și pot include vehicule exclusive în această regiune. Câteva exemple sunt cele mai recente Honda Odyssey minivan si Ridgeline, Honda primul ușoare uni-corp camioneta. Ambele au fost proiectate și construite în principal în America de Nord și care sunt produse acolo. Alt exemplu de modele exclusiviste include Honda Civic hatchback cu cinci uși vândute în Europa.
Honda ambițiile automobile de fabricație pot fi urmărite înapoi la 1963, cu T360 Honda, un camion masina kei construit pentru piata japoneza [22]. Aceasta a fost urmată de roadster cu doua usi, S500, de asemenea, Honda a introdus în 1963. În 1965, Honda a construit un van cu două uși de livrare comercială, numit L700 Honda. Honda primul sedan cu patru uși nu a fost Accord, dar răcit cu aer, cu patru cilindri, pe benzina Honda 1300 în 1969. Civic a fost un hatchback care a câștigat o largă popularitate la nivel internațional, dar nu a fost primul cu doua usi hatchback construit. Asta a fost N360 Honda, o altă mașină, care a fost adaptat Kei de vânzare internațională N600. Civic, care a apărut în 1972 și a înlocuit N600 a avut, de asemenea, un frate mai mic, care înlocuiește N360 răcit cu aer, numit Viața Honda, care a fost răcit cu apă.
Viața Honda Honda a reprezentat eforturile de a concura în segmentul de autovehicule kei, oferind sedan, livrare van și mici pick-up platforme pe un șasiu comun. Viața StepVan a avut o abordare roman care, deși nu inițial un succes comercial, pare să fie o influență în vehicule cu pasagerii din față stau în spatele motorului, o zonă de marfă de mare, cu un acoperiș plat și un hayon instalat în spate, și utilizarea unui instalate transversal motor cu un sistem de propulsie fata-wheel-drive.
Ca Honda a intrat în producție de automobile, după al doilea război mondial, în cazul în care producătorii japonezi cum ar fi Toyota si Nissan au avut patrimoniului înainte de război, se pare că Honda insuflat un sentiment de a face lucrurile un pic diferit decât concurenții săi japonezi. Produsele sale pilonul, cum ar fi Accord si Civic, s-au angajat întotdeauna fata cu tractiune punere în aplicare sistemul de propulsie, care este în prezent o lungă tradiție a avut loc Honda. Honda instalat, de asemenea, tehnologii noi in produsele lor, în primul rând ca echipament opțional, apoi, mai târziu de iarnă, cum ar fi frânele anti-blocare, de direcție viteza de putere sensibilă, și multi-port injecție de combustibil la începutul anilor 1980. Această dorință de a fi primul pentru a încerca noi abordări este evident, cu crearea primul japonez lanțul de lux Acura, și a fost, de asemenea, evidentă, cu toate din aluminiu, cu motor mediu masina sport, Honda NSX, care a introdus, de asemenea, variabila tehnologia de sincronizare supapa, Honda VTEC solicită.
Civic este o linie de autovehicule compacte dezvoltate și fabricate de Honda. În America de Nord, Civic este plăcuța de identificare a doua cea mai lungă de funcționare continuu de la un producător japonez,. Numai rivalul său perene, Toyota Corolla, introdus în 1968, a fost în producție mai mult [23] Civic, Accord, împreună cu și Preludiu , cuprinse Honda vehiculele vândute în America de Nord până în 1990, când a fost extins gama de modele. După ce a trecut prin mai multe schimbări generații, Civic a devenit mai mari și mai upmarket, și în prezent între sloturile Fit si Accord.
Honda Civic hibrid produce, un vehicul electric hibrid, care concurează cu Toyota Prius, și produce, de asemenea, Insight si CR-Z.
În 2008, Honda a crescut producția globală pentru a satisface cererea pentru automobile mici si hibrizi în SUA și pe piețele emergente. Compania amestecate de producție din SUA pentru a menține fabricile ocupat și să stimuleze producția auto, în timp ce construirea de microbuze și mai puține vehicule utilitare sport ca vânzări camioane ușoare au scăzut. [24]
Intrarea mai întâi în segmentul pick-up, lumina taxa Ridgeline, a câștigat Camionul Anului de la revista Motor Trend în anul 2006. De asemenea, în 2006, a câștigat Civic reproiectat Masina Anului de la revista, oferind Honda o victorie rară dublă de onoruri Motor Trend.
Este raportat că Honda intenționează să crească vânzările hibride în Japonia pentru mai mult de 20% din vânzările sale totale în anul fiscal 2011, de la 14,8% în anul precedent. [25]
Cinci din Statele Unite ale Americii Agenției pentru Protecția Mediului, top zece cele mai eficiente din punct de combustibil-masini 1984 - 2010 vine de la Honda, mai mult decât oricare alte auto. Cele cinci modele sunt: ​​2000-2006 Honda Insight (53 mpg-SUA, respectiv 4,4 L/100 km, 64 mpg imp-combinat), 1986-1987 Honda Civic Coupe HF (46 mpg-SUA sau 5,1 l/100 km; 55 mpg combinat-imp), Honda Civic hatchback 1994-1995 VX (43 mpg-SUA sau 5,5 L/100 km, 52 mpg imp-combinate), 2006 - Honda Civic Hybrid (42 mpg-SUA sau 5,6 L/100 km, 50 mpg combinat-imp), și 2010 - Honda Insight (41 mpg-SUA sau 5,7 L/100 km, 49 mpg imp-mixt) [26] a evaluat, de asemenea, ACEEE GX Civic ca cea mai verde masina in America de timp de șapte ani consecutivi. . [27]MotocicletePentru o listă de produse de motociclete, a se vedea Lista de motociclete Honda.
Honda este cel mai mare producător de motociclete din Japonia și a fost, deoarece a început producția în 1955 [10]. Momentul de vârf în 1982, Honda a produs aproape 3 milioane de motociclete anual. Până în 2006 această cifră a redus la în jurul valorii de 550,000, dar a fost totuși mai mari decât cele trei concurenți pe piața internă. [10]
În timpul anilor 1960, atunci când a fost un producător mic, Honda a izbucnit din piața japoneză de motociclete și a început să exporte în SUA Lucrul cu publicitate Agentie de publicitate Grey, Honda a creat o campanie de marketing inovatoare, folosind sloganul "Tu întâlni cele mai frumoase persoane pe o Honda. " Spre deosebire de stereotipurile predominante negative ale motociclisti din America ar fi rebeli dure, antisociale, această campanie a sugerat că motociclete Honda au fost făcute pentru Everyman. Campania a fost un succes enorm,. La anunțurile fugit de trei ani, iar până la sfârșitul anului 1963 în monoterapie, Honda a vândut 90,000 motociclete [11]
Luând povestea Honda ca un arhetip al producătorului mici intra pe o nouă piață deja ocupată de concurenți extrem de dominante, povestea a intrării pe piață a acestora, precum și succesul lor ulterioară uriașă în Statele Unite și în întreaga lume, a fost obiectul unor controverse academice. Explicații concurente au fost avansate pentru a explica strategia Honda, precum și motivele pentru succesul lor. [28]
Prima dintre aceste explicații a fost invocat atunci când, în 1975, Boston Consulting Group (BCG), a fost comandat de guvernul Marii Britanii pentru a scrie un raport care să explice de ce și cum industria de motociclete britanice a fost out-concurat de către concurenții săi japonezi. Raportul a concluzionat că firmele japoneze, inclusiv Honda, au căutat o scară de foarte mare de producție (au făcut un număr mare de motociclete), în scopul de a beneficia de economii de scară și de efecte de învățare curba. Acesta a dat vina declinul industriei de motociclete britanice privind eșecul managerilor britanici de a investi suficient în afacerile lor de a profita de pe urma economiilor de scară și de gamă. [29]2004 Honda Super Cub
A doua explicație a fost oferită în 1984 de către Richard Pascale, care a intervievat directorii Honda responsabili de intrarea firmei pe piața din SUA. Spre deosebire de strategia de bine concentrat de low-cost și la scară mare, care BCG acreditat la Honda, Pascale a constatat că intrarea lor în piața americană a fost o poveste de "învățare eronată, serendipity, și organizațională" - cu alte cuvinte, succesul Honda se datorează a adaptabilității și munca grea a personalului său, mai degrabă decât orice strategie pe termen lung [30] De exemplu., planul inițial Honda la intrarea SUA a fost de a concura în motociclete mari, în jurul valorii de 300 cc. Motociclete Honda din această categorie a suferit probleme de performanță și fiabilitatea atunci când mers în distanes relativ lungi de autostrăzi din SUA [11]. Atunci când echipa a constatat ca scuterele au fost utilizați pentru a se obține în jurul valorii de baza lor din SUA din San Francisco a atras interesul pozitiv din partea consumatorilor, care au căzut din nou pe vânzarea Cub Super loc. [11]
Școala cea mai recentă de gândire cu privire la strategia de la Honda a fost invocat de Gary Hamel si Prahalad CK în 1989. Crearea conceptului de competențele de bază cu Honda ca un exemplu, aceștia au susținut că succesul Honda sa datorat concentrarea acesteia pe poziția de lider în tehnologia motoarelor cu ardere internă [31] De exemplu., A ridicat putere-greutate motoare raport Honda produse pentru biciclete de curse cu condiția sale de tehnologie și expertiză, care a fost transferată în motorete. Intrarea Honda pe piața motocicleta din SUA în timpul anilor 1960 este utilizat ca un studiu de caz pentru a preda strategie introductivă de la scoli de afaceri din întreaga lume. [32]Echipament de putere
Productia a inceput in 1953 cu H-tip de motor (înainte de motocicleta). [33]Honda putere Utilaje atins vanzari record în 2007, cu 6,4 milioane de unități [34] Până în 2010 (anul fiscal încheiat la 31 martie) această cifră a scăzut la 4,7 milioane de unități. [35]. Producția cumulată de produse alimentare a depășit 85 milioane unități (din septembrie 2008) [36].
Honda Puterea echipament include:

    
Motor
    
Plugar
    
Mașină de tuns gazon
    
Cositoare de echitatie
    
Trimmer
    
Cositoare
    
Suflantă
    
Pulverizator
    
Speculative tundere
    
Snowthrower
    
Generator, sudura alimentare
    
Pompe
    
Outboard motor
    
Gonflabile barca
    
Electric cu 4 roti scuter
    
Compact de uz casnic unitate de cogenerare
Motoare[Icon] Această secțiune cere expansiune. (Aprilie 2009)Honda Motor OUTBOARD pe o barca ponton
Motoarele Honda alimentat tot 33 de masini domeniul de plecare al Indianapolis 500 2010 [37] și pentru rasa consecutiv cincea, nu au existat pensionări motorului legate de timpul de rulare al Clasic Memorial Day. [38]
Honda, în ciuda fiind cunoscut ca o companie de motor, nu a construit un motor V8 pentru vehiculele de pasageri. La sfârșitul anilor 1990, compania a rezistat presiunii considerabile de la dealerii sai americani pentru un motor V8 (care s-ar fi văzut utilizarea în top-of-the-line Honda SUV-uri și Acuras), cu American Honda relatărilor, trimite un dealer un transport de băuturi V8 pentru a le reduce la tăcere. [39] Honda a considerat incepand de producție V8 în mijlocul anilor 2000 pentru sedan mai mari Acura, o nouă versiune a ridicat sfârșitul masina sport NSX (care a folosit anterior DOHC V6 VTEC cu realizarea producției sale de mare putere) și, eventual, asocierile viitoare în America full-size camion și segmentul SUV-urilor, atât pentru Acura Honda si marci, dar acest lucru a fost anulată la sfârșitul anului 2008, cu Honda citând condițiile de mediu și de toată lumea, economice, motivele pentru încetarea acestui proiect. [40]RoboțiASIMO la Expo 2005
ASIMO este parte a Honda Cercetare & Dezvoltare program de robotica. Acesta este al unsprezecelea într-o linie de build succesive începând în 1986 cu Honda E0 se deplasează prin urmat Honda seria E și seria P Honda. Cântărire 54 kg și 130 în picioare centimetri inaltime, ASIMO seamănă cu un astronaut mic poartă un rucsac, și poate merge pe două picioare într-o manieră asemănătoare locomoție umană, de până la 6 km / h (3.7 mph). ASIMO este robotul umanoid din lume doar posibilitatea de a urca și coborî scările independent [41] Cu toate acestea, propunerile umane, cum ar fi urcatul scarilor sunt dificil de a imita, cu o mașină, care ASIMO a demonstrat luand doua aruncă de pe o scara..
Honda robotul ASIMO (a se vedea mai jos), ca un proiect de C & D reunește expertiza pentru a crea un robot care merge, dansuri și navighează pași. 2010 marchează Honda ani a dezvoltat o mașină capabilă să citească undele cerebrale ale unui utilizator pentru a muta ASIMO. Sistemul foloseste o casca acoperite cu electroencefalograf și aproape de infraroșu senzori care monitorizeaza undele cerebrale de spectroscopie electrice și cerebrale fluxul de sange-semnale care modifică ușor în cursul procesului de gândire umană. Utilizatorul se gândește la unul dintre un număr limitat de gesturi vrea de la robotul, care a fost echipat cu un Machine Interface Brain [42].AvioaneArticol principal: Honda HA-420 HondaJet
Honda a fost un pionier, de asemenea, noua tehnologie în său HA-420 HondaJet, fabricat de firma aeronautic al acesteia filiala Honda, care permite noi nivele de rezistență redusă, aerodinamica a crescut și eficiența consumului de combustibil, reducând astfel costurile de operare. [Necesită citare]Celulele solare
Honda solare filiala celula compania Honda Soltec (Sediul central: Kikuchi-gun, Kumamoto, Presedinte si CEO: Akio Kazusa) a început vânzările în întreaga Japonia de thin-film celule solare pentru uz public si industrial, la 24 octombrie 2008, după vânzarea celule solare pentru uz rezidential din octombrie 2007. [43]Munte bicicleteVezi de asemenea și: Honda RN-01 G-cross
Honda a construit, de asemenea, o bicicletă de curse coborâre cunoscut sub numele de Honda RN-01. Acesta nu este disponibil pentru vânzare către public. Element cheie al acestei biciclete este cutia de viteze, care înlocuiește schimbătorul de iarnă găsit pe majoritatea bicicletelor.
Honda a angajat mai multe persoane pentru a-pilot de biciclete, printre care Greg Minnaar. Echipa este cunoscut sub numele de Echipa G Cross Honda.ATV-uriVezi de asemenea și: Honda Rincon
Honda construiește, de asemenea, toate vehiculele de teren (ATV-uri).Motorsports
Honda a fost activă în sporturile cu motor, cum ar fi Motociclete Grand Prix, curse de Superbike și altele.AutoVezi de asemenea și: Honda Racing F1Rubens Barrichello de conducere pentru Honda
Honda intrat Formula One ca un constructor pentru prima dată în sezonul 1964, la Marele Premiu al Germaniei cu Ronnie Bucknum la volan. 1965 a văzut adăugarea de Richie Ginther la echipa, care a înscris primul punct Honda, la Marele Premiu al Belgiei, precum și prima victorie Honda, la Grand Prix-ul mexican. 1967 a văzut victoria lor viitoare, la Marele Premiu al Italiei, cu John Surtees ca șoferul lor. În 1968, Jo Schlesser a fost ucis într-un RA302 Honda de la Marele Premiu al Frantei. Această tragedie de curse, împreună cu dificultățile lor comerciale de vânzare de automobile în Statele Unite ale Americii, a determinat Honda de a se retrage din toate sporturile cu motor internațional în acel an.
După un an de învățare în 1965, Honda a dominat-reglaj electric Brabhams 1966 de Formula francez Două campionat în mâinile lui Jack Brabham si Denny Hulme. Așa cum nu a existat nici Campionatul European de faptul că sezonul, aceasta a fost campionat de sus F2 acel an. La începutul anilor 1980 Honda a revenit la F2, furnizarea de motoare pentru echipa Ralt Ron Tauranac lui. Tauranac a proiectat masini Brabham pentru implicarea lor mai devreme. Ei au fost din nou extrem de succes. Într-un exercițiu legat, compania lui John lui Judd Motor Developments a produs un turbo "Brabham-Honda" motor pentru utilizarea în curse IndyCar. Acesta a câștigat doar o cursă, în 1988, pentru Bobby Rahal la Pocono.
Honda a revenit la Formula One în 1983, inițial cu un alt partener de Formula Doi, spirit de echipa, înainte de a trece brusc la Williams în 1984. La sfârșitul anilor 1980 și începutul anilor 1990, Honda masini cu reglaj electric câștigat șase Formula One consecutiv Constructori Campionate. WilliamsF1 a castigat coroana în 1986 și 1987. Honda schimbat loialitatea din nou în 1988. Noul Partenerii Echipa McLaren a castigat titlul in 1988, 1989, 1990 și 1991. Honda sa retras din Formula Unu, la sfârșitul anului 1992, deși aferente Mugen-Honda compania a menținut o prezență până la sfârșitul anului 1999, castigand patru curse cu Ligier și Iordania Grand Prix.
Honda a debutat în IndyCar COȘ World Series ca un furnizor de lucrări în 1994. Motoarele au fost departe de a fi competitive la început, dar după dezvoltarea, compania alimentat șase campionate consecutive drivere. În 2003, Honda a transferat efortul său de a rivalul IRL IndyCar Series. În 2004, Honda a dominat-o majoritate covârșitoare masini cu reglaj electric seria IndyCar, castigand 14 din 16 curse IndyCar, inclusiv Indianapolis 500, și a pretins că "Campionatul, șoferi" IndyCar Series Championship Producătorii și Rookie a titlurilor Anului. În 2006, Honda a devenit furnizor de motoare pentru singurul seria IndyCar, inclusiv Indianapolis 500. În Indianapolis 2006 500, pentru prima dată în istorie Indianapolis 500, cursa a fost executați fără nici o problemă singur motor. [44]
Pe parcursul anului 1998, Honda a considerat revenind la Formula One cu echipa lor. Proiectul a fost abordata dupa moartea directorului său tehnic, Harvey Postlethwaite. Honda schimb a revenit ca un furnizor de motoare oficial British American Racing (BAR) și Iordania Grand Prix. Honda cumparat o participatie in echipa BAR în 2004, înainte de a cumpăra pur și simplu echipa de la sfârșitul anului 2005, devenind un constructor pentru prima dată după anii 1960. Honda a castigat Grand Prix-ul Ungariei 2006 cu sofer Jenson Button.
Acesta a fost anunțat la 5 decembrie 2008, ca Honda ar fi ieșirea de Formula Unu, cu efect imediat, ca urmare a crizei economice globale 2008 [45]. Echipa a fost vândut la fosta echipa principalului Ross Brawn, redenumit Brawn GP și, ulterior, Mercedes GP. [46 ]
Honda a devenit un oficial de echipa lucrări în British Touring Car Championship în 2010.MotocicleteArticol principal: Honda Racing CorporationHonda RC212V concurat de Dani Pedrosa
Honda Racing Corporation (HRC) a fost formată în 1982. Compania combina participarea la curse de motociclete în întreaga lume, cu dezvoltarea de mașini de curse de mare potențial. Activitățile sale sunt curse o sursă importantă pentru crearea de tehnologii avansate utilizate în dezvoltarea de motociclete Honda. HRC, de asemenea, contribuie la dezvoltarea de sport motocicleta printr-o serie de activități care includ vânzările de motociclete de curse de producție, de sprijin pentru echipe satelit, și programe de educație călăreț.
Soichiro Honda, fiind el însuși un șofer de curse, nu a putut sta de Motorsport internaționale. În 1959, Honda a intrat cinci motociclete in Isle of Man TT rasă, cursa de motociclete cele mai prestigioase din lume. Având în același timp întotdeauna motoare puternice, acesta a luat până în 1961 pentru Honda pentru a acorda șasiu lor suficient de bine pentru a permite Mike Hailwood de a pretinde primele lor victorii de Grand Prix din clasele 125 cc si 250. Hailwood ar alege mai târziu până primele lor victorii Senior TT în 1966 și 1967. Biciclete Honda de curse au fost cunoscute pentru lor "design elegant si stilat" și configurații exotice motorului, cum ar fi 5-cilindri, 22000 rpm, biciclete cc 125 și lor cu 6 cilindri 250 cc si 297 cc biciclete.
În 1979, Honda a revenit la cursele de Grand Prix motocicleta cu monococ-încadrată, în patru timpi NR500. Motoarele de FIM Normele limitată la patru cilindri, deci NR500 prezentat non-circulară, "rasa-pista", cilindri, fiecare cu 8 supape și două tije de legătură, în scopul de a oferi zonei valva suficient pentru a concura cu dominante în doi timpi Racers . Din păcate, se pare Honda a încercat să realizeze prea mult la un moment dat și experimentul a eșuat. Pentru sezonul 1982, Honda a debutat primul lor in doi timpi biciclete cursa, NS500 și în 1983, Honda a castigat primul lor 500 cc Grand Prix Campionatul Mondial cu Freddie Spencer. De atunci, Honda a devenit o marca dominanta in motociclete de curse Grand Prix, câștigând o mulțime de titluri la nivel de top, cu piloti, cum ar fi Mick Doohan si Rossi Valentino.
În Campionatul Mondial de Motocros, Honda a susținut șase campionate mondiale. În Enduro Campionatul Mondial, Honda a capturat opt ​​titluri, cel mai recent cu Stefan Merriman în 2003 și cu Mika Ahola 2007 - 2010. În studiile observate, Honda a susținut trei campionate mondiale cu calaret belgian Eddy Lejeune.Vehiculele electrice și alternative de combustibil2009 Honda Civic GX cuplat la Phill sistem de alimentareSus: brazilian flexibil-combustibil Honda Civic. De mai jos: SUA Honda Civic Hybrid.2010 Honda Insight hibrid vehicul electric (generația a doua).Honda FCX Clarity hidrogen cu celule de combustibil vehiculComprimat de gaze naturale
Honda Civic GX este singurul scop-a construit vehiculul de gaze naturale (NGV) disponibil în comerț în unele părți ale Statelor Unite [47] [48] Honda Civic GX apărut pentru prima dată în 1998 ca o fabrică modificată Civic LX, care a fost proiectat pentru a rula exclusiv pe gaz natural comprimat. Masina arata si conduce ca un contemporan Honda Civic LX, dar nu rula pe benzina. În 2001, a fost evaluat GX Civic motorul curate de ardere cu ardere internă în lume prin Mediului din SUA Protection Agency (EPA). [49] [50]
În primul rând pentru a închiriat orașului Los Angeles, în anul 2005, Honda a început să ofere GX direct publicului prin intermediul dealerilor din fabrică instruiți certificate pentru a servi GX. Înainte de asta, doar flotele au fost eligibile pentru a achiziționa un nou Civic GX. În 2006, a fost lansat GX Civic la New York, făcându-l al doilea stat în cazul în care consumatorul este în măsură să cumpere masina [51]. Pagina de realimentare este disponibil pentru GX cu adaos de Home Appliance Phill Realimentare. [52]Flexibil-combustibil
Filială brazilian Honda a lansat flexibil-combustibil versiuni pentru Honda Civic si Honda Fit la sfârșitul anului 2006. Ca și ceilalți brazilieni flex-combustibil vehicule, aceste modele rula pe orice amestec de etanol hidratat (E100) și E20-E25 benzina. [53] [54] Inițial, și în scopul de a testa preferințele de piață, producatorul a decis să producă un număr limitat de Ponderea vehiculelor cu multicarburant cu combustibil motoare, 33 la sută din producția Civic si 28 la suta de modele Fit. [53] [54] De asemenea, prețul de vânzare pentru versiunea flex-combustibil a fost mai mare decat versiunile pe benzina respective, în jurul valorii de 1.000 USD premium pentru Civic, și US $ 650 pentru Fit, în ciuda faptului că toate celelalte flex-combustibil de vehicule vândute în Brazilia, a avut prețul tag-ul la fel ca versiunile pe benzina ale acestora [54]. [55] [56] În iulie 2009, Honda a lansat pe piața braziliană a treia flexibile de combustibil auto-, orașul Honda. [57]
În ultimele două luni ale anului 2006, ambele modele flex-combustibil vandut 2427 autoturisme împotriva 8546 benzina-electric automobile, [58] saltul de la 41990 flex-fuel autovehicule în 2007, [59] și ajungând la 93,361 în 2008. [60] Datorită Succesul din versiunile flex, de la inceputul anului 2009, un sută la sută din producția de automobile Honda pentru piața braziliană este acum flexibil-combustibil, și doar un mic procent de varianta pe benzina este produsă în Brazilia pentru exporturile. [61]
În martie 2009, Honda a lansat pe piața braziliană prima flex-combustibil de motociclete din lume. Produs de filiala sa brazilian moto Honda da Amazonia, CG 150 Titan Mix este vândut pentru 2.700 dolari SUA în jurul valorii de. [62] [63] [64]Electric hibrid
La sfârșitul anului 1999, Honda a lansat primul comercială masina hibrid electric vândute pe piața din SUA, Honda Insight, doar cu o lună înainte de introducerea Toyota Prius, și inițial vândut pentru 20.000 USD. [65] [66] din prima generație Insight a fost produs 2000 - 2006 și a avut o economie de combustibil de 70 de mile pe galon SUA (3,4 L/100 km, 84 mpg imp-). pentru Evaluarea autostrada EPA, cel mai eficient de combustibil produse în masă masina de la ora [ 65] [66] Totalul vânzărilor globale pentru Insight-au ridicat la circa 18.000 de vehicule numai. [66]
Honda Insight a introdus a doua generație în națiune casa sa din Japonia, în februarie 2009, și a lansat-o în alte piețe, prin 2009 și în piața din SUA în aprilie 2009. La 19.800 dolari ca un hatchback cu cinci usi va fi cel mai ieftin hibrid disponibil în Statele Unite [67] Honda se asteapta sa vanda 200.000 de vehicule în fiecare an, cu jumatate din aceste vânzări în Statele Unite ale Americii. [68]
Începând cu anul 2002, Honda a fost de asemenea vinde Honda Civic Hybrid (2003 model), în piața din SUA, [65]. Acesta a fost urmat de Accord Hybrid Honda, a oferit în ultimii ani un model din 2005 până în 2007. Vânzările de Honda CR-Z a început în Japonia, în februarie 2010, devenind al treilea automobil Honda electric hibrid în piață. [69]
Într-un interviu acordat la începutul lunii februarie 2011, un executiv Honda a dezvăluit faptul că Honda produce aproximativ 200.000 de hibrizi pe an, în Japonia [70].Hidrogen cu celule de carburant
În Takanezawa, Japonia, la 16 iunie 2008, Honda Motors a produs primul la linia de asamblare FCX Clarity, un hibrid de combustibil pe bază de hidrogen cu celule de vehicul. Mai eficient decât un vehicul electric hibrid cu gaz-, FCX Clarity combină hidrogenul și oxigenul din aer pentru a genera energie electrică obișnuită pentru un motor electric.
Vehiculului în sine nu emite nici poluanți și singurul său de produse sunt caldura si apa. FCX Clarity are, de asemenea, un avantaj de peste gaz-electric hibrid, în sensul că nu se utilizează un motor cu ardere internă pentru a se propulsa. Ca un hibrid cu gaz-electric, acesta folosește un acumulator litiu-ion pentru a ajuta celula de combustibil în timpul accelerării și energie de captare, prin frânarea regenerativă, îmbunătățind astfel eficiența consumului de combustibil. Lipsa de stații de alimentare cu hidrogen de-a lungul țărilor dezvoltate va menține volumele de producție scăzută [71]. Honda va lansa vehiculul în grupuri de 150. California este singura piata din SUA, cu infrastructura pentru alimentarea unui astfel de vehicul, deși numărul de stații este încă limitată. Construirea mai multe stații este scump, așa cum California Air Resources Board (CARB) a acordat 6.8 milioane dolari pentru patru stații de alimentare cu combustibil H2, costa 1.7 milioane dolari USD fiecare [72] [73].MarketingJaponiaHonda Clio (Saitama, Saitama, Japonia)
Începând din 1978, Honda din Japonia au decis să-și diversifice canalele de distribuție lor de vânzare, și a creat Honda Verno, care a vândut produsele stabilite cu un conținut mai mare de echipamente standard și un caracter mai sportiv [74] [75]. Stabilirea Honda Verno a coincis cu Sporturi de noile sale compacte, numit Honda Prelude. Mai târziu, Vigor Honda, Honda Ballade, și Quint Honda au fost adăugate la Honda Verno magazine.
Ca vânzări a progresat, Honda a creat două canale de vânzări mai multe, numite Honda Clio în 1984, și în 1985 Honda Primo. Honda Lanțul Clio vândut produsele care au fost în mod tradițional asociate cu dealerii Honda înainte de 1978, cum ar fi Honda Accord, Honda si Primo vândut Honda Civic, masini kei, cum ar fi Honda Astăzi, la fel ca supermini Capa Honda, împreună cu alte produse Honda, cum ar fi echipamentele agricole, mașini de tuns iarba, generatoare portabile, echipamentele marine, motociclete, scutere și. O tradiție Coafura a fost stabilit atunci când Honda Primo și-a început activitatea Clio, în care toate produsele Verno au avut de înmatriculare din spate instalat în bara de protecție spate, în timp ce produsele Primo si Clio au avut de înmatriculare din spate instalat pe capacul portbagajului sau ușa din spate pentru minivanuri.





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu