Ford Motor Company (de asemenea, cunoscut sub numele de Ford pur și simplu; NYSE: F) este un american de automobile multinationala cu sediul in Dearborn, Michigan, o suburbie din Detroit. Ea a fost fondată de către Henry Ford și încorporate la 16 iunie 1903.Compania vinde automobile și vehicule comerciale sub marca Ford masini de lux sub marca Lincoln. În trecut, aceasta a produs, de asemenea, camioane grele, tractoare și componente auto. Ford detine participatii mici Mazda din Japonia și Aston Martin a Regatului Unit. Acesta este listată la New York Stock Exchange și este controlată de familia Ford, deși au dreptul de proprietate minoritare [2].
Ford a introdus metode pentru scară largă procesul de fabricație a mașinilor și la scară largă de gestionare a unei forțe de muncă industriale, folosind secvențe minutiozitate în inginerie de fabricație caracterizate prin mutarea liniilor de asamblare; în 1914 aceste metode erau cunoscute în jurul valorii de lume ca fordism. Ford fostul Marea Britanie filialele Jaguar si Land Rover, achiziționate în 1989 și 2000, respectiv, au fost vândute la Tata Motors în martie 2008. Ford deținut auto suedez Volvo 1999 - 2010. [3] În 2011, Ford a întrerupt brandul Mercury, în care le-a comercializat entry-level mașini de lux în Statele Unite din 1938.
Ford este al doilea cel mai mare producator auto din SUA bazate pe și a cincea cea mai mare din lume bazată pe vânzările de vehicule 2010 [4] La sfârșitul anului 2010, Ford a fost cel mai mare producător cincilea din Europa. [5]. Ford este și opt clasat pe locul global american companie cu sediul în 2010 lista Fortune 500, pe baza veniturilor globale în 2009 de 118.3 miliarde dolari [6] în 2008., Ford a produs 5.532 milioane de automobile [7] și a angajat aproximativ 213,000 de angajați de la aproximativ 90 de plante și facilități în întreaga lume.
istoria
Prima încercare a lui Henry Ford de la o companie auto sub propriul său nume a fost Henry Ford pe 3 noiembrie 1901, care a devenit Cadillac Motor Company la 22 august 1902, Ford a plecat cu drepturile la numele lui. Ford Motor Company a fost lansat într-o fabrică transformată în 1903 cu 28.000 dolari în numerar din douăsprezece investitori, mai ales John și Horace Dodge (care ar fi găsit mai târziu, compania auto propriu). În timpul primii ani, compania a produs doar cateva masini pe zi la fabrica pe Mack Avenue din Detroit, Michigan. Grupuri de două sau trei oameni au lucrat la fiecare masina, asamblarea l din piese fabricate cea mai mare parte de către companiile furnizoare contractante pentru Ford. Decurs de un deceniu compania ar conduce lumea în extinderea și perfecționarea conceptului de linia de asamblare, precum și Ford au adus în curând o mare parte a producției partea in-house intr-o integrare verticală, care părea o cale mai bună pentru epoca.Henry Ford a fost de 40 de ani, când a fondat Ford Motor Company, care ar merge pe de a deveni una dintre companiile din lume cele mai mari si mai profitabile, precum și ca fiind una a supraviețui Marea Depresiune. Fiind unul dintre cele mai mari familii controlate de companii din lume, Ford Motor Company a fost în control continuu de familie de peste 100 de ani.În 1908 Ford a introdus primul motor cu un cilindru cap demontabil, în T. Modelul În 1930, Ford a introdus Model A, prima masina cu sticlă de siguranță în parbriz. [8] Ford a lansat primul preț scăzut auto motor V8 alimentat în 1932.Ford a oferit pachetul de siguranță salvamar din 1956, care a inclus inovații, cum ar fi o roata de direcție standard de adâncime-antena, față opțional, și, pentru prima dată într-o mașină, centuri de siguranță spate, și o linie de opțional captusit. [9] Ford a introdus copil -dovada ușița se fixează în produsele sale în 1957, iar în același an a oferit hardtop retractabil primul pe o masă-produs de șase locuri auto. Ford Mustang a fost introdus în 1964. În 1965 Ford a introdus memento centurii de siguranță de lumină.Cu anii 1980, Ford a introdus mai multe vehicule de mare succes în întreaga lume. În 1990 și 1994, respectiv, Ford a achiziționat, de asemenea, Jaguar Cars si Aston Martin. [10] În timpul mijlocul la sfârșitul anilor 1990, Ford a continuat să vândă un număr mare de vehicule, într-o economie în plină expansiune americană, cu o bursa in crestere si preturile mici de combustibil.Cu zorii noului secol, moștenite costurilor de asistenta medicala, prețuri mai mari de combustibil, și o economie de șovăitor au condus la cotele de piață care se încadrează, de vânzări în scădere, și a marjelor de profit diminuat. Cele mai multe dintre profiturile corporative au venit din credite de consum de automobile de finanțare prin intermediul companiei Ford Motor Credit.
Până în 2005, atât Ford și obligațiuni corporative ale GM au fost retrogradat la statutul de junk, [12], ca urmare a costurilor ridicate din SUA de ingrijire a sanatatii pentru un îmbătrânirea forței de muncă, cresc prețurile pe benzina, cota de piață erodează, și o dependență de peste pe vânzări în scădere SUV. Marjele de profit au scăzut pe vehiculele de mari dimensiuni, datorită creșterii "stimulente" (în formă de rabaturi sau de finanțare interes scăzut) pentru a compensa scăderea cererii [13] În a doua jumătate a anului 2005, presedintele Bill Ford a cerut recent numit Ford. America președinte de secție Mark Fields să elaboreze un plan pentru a reveni la profitabilitate companiei. Domenii previzualizat Planul, numit Way Forward, la 7 decembrie 2005 intalnirea de bord a companiei și a fost prezentat publicului pe 23 ianuarie 2006. "Way Forward", inclus redimensionarea compania pentru a se potrivi realitățile pieței, in scadere cu unele modele neprofitabile și ineficientă, consolidarea liniilor de producție, închiderea 14 fabrici si taiere 30000 de locuri de muncă. [14]Ford sa mutat de a introduce o serie de autovehicule noi, inclusiv SUV-uri "crossover", construite pe platforme auto unibody, mai degrabă decât mai mult corp-la-cadru șasiu. În dezvoltarea tehnologiilor hibride electrice de propulsie pentru Ford Escape Hybrid SUV, Ford acordă licență similară hibrid Toyota tehnologii [15], pentru a evita încălcarea brevetelor. [16] Ford a anunțat că va face echipa cu compania de electricitate de aprovizionare Southern California Edison (SCE) să examineze viitorul hibrizi plug-in în ceea ce privește modul în care sistemele de energie de origine și ale vehiculului vor lucra cu rețeaua electrică. Sub mai multe milioane de dolari, multi-an de proiect, Ford va converti o flota demonstrație de Ford Escape Hibrizi în plug-in hibrizi, și SCE va evalua modul în care vehiculele ar putea interacționa cu acasă și grila de utilitate electric. Unele dintre vehiculele vor fi evaluate "in setarile clientului tipic", în conformitate cu Ford [17]. [18]Bill Ford a fost numit președinte executiv în 1998, și, de asemenea, a devenit Chief Executive Officer al companiei, în 2001, cu plecarea lui Jacques Nasser. La pensionare de Președinte și Chief Funcționare Padilla, Jim, în aprilie 2006, Bill Ford a asumat rolurile sale, precum și. Cinci luni mai târziu, în septembrie, Ford a numit Alan Mulally în calitate de Președinte și CEO, Ford continuă cu în calitate de președinte executiv. În decembrie 2006, compania a ridicat capacitatea sa de împrumut la aproximativ 25 miliarde dolari, introducerea substantial toate activele corporative ca garanție. [19] Președintele Bill Ford a declarat că "falimentul nu este o opțiune" [20]., Ford și Muncitorilor United Auto reprezentând aproximativ 46000 lucrători în fiecare oră, în America de Nord, a fost de acord să o așezare istorică contract de în noiembrie 2007, oferind companiei o pauză semnificativă în ceea ce privește costurile sale în curs de desfășurare de ingrijire a sanatatii pensionar și alte probleme economice. Acordul a inclus crearea unei societăți-finantat, rula independent de Voluntariat Angajat Beneficiarul Association (VEBA) încredere pentru a transfera sarcina de îngrijire a sănătății pensionar din cărți companiei, îmbunătățind astfel bilanțul său. Acest aranjament a intrat în vigoare la 1 ianuarie 2010. Ca un semn al poziției sale în numerar în prezent puternic, Ford a contribuit său de răspundere întregul curent (estimată la aproximativ 5,5 miliarde USD la 31 decembrie 2009) pentru a VEBA în numerar, și, de asemenea, pre-paid US $ 500 de milioane de pasivelor sale viitoare fond. Acordul oferă, de asemenea lucrătorilor în fiecare oră siguranța locului de muncă au fost căutarea de având în compania se angajează să efectueze investiții substanțiale în cele mai multe dintre fabricile sale.Automobile a raportat cele mai mari pierderi anuale din istoria companiei în anul 2006 de 12.7 miliarde dolari, [21] și a estimat că nu va reveni la profitabilitate până în 2009. [22] Cu toate acestea, Ford a surprins Wall Street, în al doilea trimestru al anului 2007 prin publicarea unui 750 dolari milioane de euro profit. În ciuda câștigurilor, compania a terminat anul cu o pierdere de 2.7 miliarde dolari, atribuită în mare măsură pentru finanțarea restructurării la Volvo. [23]La 2 iunie 2008, Ford a vandut Jaguar sale și operațiunile de Land Rover pentru a Tata Motors pentru 2.3 miliarde dolari [24]. [25]În cursul lunii noiembrie 2008, Ford, Chrysler si impreuna cu General Motors, a căutat împrumuturile guvernamentale podul de la audierile din Congres din Washington, DC, în fața unor condiții cauzate de criza financiară din 2008. Cele trei companii au prezentat planuri de acțiune pentru dezvoltarea durabilă a industriei. Ford a optat să nu solicite împrumuturi guvernamentale. [26] GM si Chrysler au primit împrumuturi de stat și de finanțare prin TARP dispozițiile legislației de finanțare. [27] La data de 19 decembrie, costul CDS-urile pentru a asigura datoria de Ford a fost 68 la suta suma asigurată timp de cinci ani în plus față de plățile anuale de 5 procente. Asta a însemnat 6800000 dolari avans platit pentru a asigura 10 milioane de dolari datorii, în plus față de plățile de 500.000 de dolari pe an [28] În ianuarie 2009., Ford a raportat o pierdere de 14.6 miliarde dolari în anul precedent, un record pentru companie. Compania păstrat suficiente lichidități pentru a finanța operațiunile sale. Prin aprilie 2009, strategia Ford datoriilor pentru schimburile de capital, șterse 9900000000 dolari în datorii (28% din total acesteia), în scopul de a pârghie poziția sa în numerar. [29] Aceste acțiuni dus la Ford un profit de 2.7 miliarde dolari in anul fiscal 2009, companiei primul full-ani de profit din ultimii patru ani În 2012, obligațiunile corporative Ford au fost modernizate de la gunoi gradului de investiții din nou, citand imbunatatiri durabile, de durată. Pe 29 octombrie 2012, Ford a anunțat vânzarea de control climatului de afaceri componente, ultimul său rămase de componente auto operație, la Detroit termica Systems LLC pentru un preț care nu trebuie divulgate.La 1 noiembrie 2012, Ford a anunțat că CEO-ul Alan Mulally va sta cu compania până în 2014. Ford numit, de asemenea, Mark Fields, președintele operațiunilor în America, așa cum sa ofițer nou chief operating
Executive de management
Membrii consiliului Ford din 2012 sunt: Richard A. Gephardt, Stephen Butler, Ellen Marram, Kimberly Casiano, Alan Mulally (Presedinte si CEO), Edsel Ford al II-lea, Homer Neal, William Clay Ford Jr. (președinte executiv), Jorma Ollila, Irvine Hockaday Jr., John L. Thornton, și William Clay Ford, Sr. (director emerit). [34]
Ofițerii Principalele corporative sunt: Lewis Booth (Vice Președinte Executiv, Președinte (PAG) și Ford Europa), Mark Fields (Executive Vice President, președinte al Americi), Donat Leclair (Executive Vice President și CFO), Mark A. Schulz (Vice Președinte Executiv, Președinte al Operațiuni Internaționale), și Michael E. Bannister (Group Vice President, Presedinte & CEO-ul Ford Motor credit). [34] Paul Mascarenas (Vicepreședinte de Inginerie, drezultatele financiare
În 2010, Ford a obtinut un profit net de 6,6 miliarde dolari si a redus datoria de la 33.6 miliarde dolari la 14.5 miliarde dolari scăderea dobânzilor de 1 miliard dolari următorul său din 2009, profitul net 2,7 miliarde de dolari [35]. [36] În Statele Unite, F-Series a fost cel mai bine vandut vehicul pentru anul 2010. Ford a vandut 528,349 de camioane F-Series în cursul anului, o creștere de 27,7% față de 2009, dintr-un total de vanzari de 1,9 milioane de vehicule, sau orice unul din patru autovehicule Ford vândute. Vânzare camioane conturi pentru o felie mare din profiturile Ford, potrivit USA Today. [37] realiniere Ford a inclus, de asemenea, vânzarea filialei sale detinuta in totalitate, Hertz Rent-a-car pentru un grup de capital privat pentru 15 miliarde dolari in numerar și dobândirea datoriilor .Vânzarea a fost finalizat la 22 decembrie 2005. Un parteneriat 50-50 cu Mahindra & Mahindra din India, Mahindra numit Ford India, Limited (MIFL), sa încheiat cu Ford cumpărarea restului de actiuni Mahindra în compania în 2005. [38] Ford a marit participatia la anterior 72% în 1998 [39].ezvoltare de produse in America)
La început, Ford în Germania și în Marea Britanie, Ford a construit modele diferite de la un altul până la sfârșitul anilor 1960, cu Ford Escort si Ford Capri, apoi fiind comune pentru ambele companii. Ulterior, Ford Taunus si Ford Cortina a devenit identice, produse în unitatea de mâna stângă și, respectiv, volan pe dreapta. Raționalizarea game de modele a însemnat că producția de mai multe modele în Marea Britanie a trecut la altă parte în Europa, inclusiv în Belgia și Spania, precum și Germania. Sierra Ford Taunus și înlocuiește Cortina în 1982, atrăgând critici pentru stilul aerodinamic radicală, care a fost repede dat porecle, cum ar fi "Jellymould" și "Nava Salesman lui."Din ce în ce, Ford Motor Company a căutat să Ford Europa pentru "masini din lume" sale, cum ar fi Mondeo, Focus, Fiesta și, cu toate că vânzările de Ford european provenind din SUA au fost dezamăgitoare. Focus a fost o excepție la acest lucru, care a devenit America mai bine vanduta masina compacta de la lansarea sa în 2000. [Necesită citare]În februarie 2002, Ford a încheiat producția de automobile în Marea Britanie. A fost prima dată în 90 de ani, care mașinile Ford nu ar fi fost făcută în Marea Britanie, deși producția de van Transit continuă la facilitatea companiei Southampton, motoarele de la Bridgend și Dagenham, și transmisii de la Halewood. Dezvoltarea Europene Ford este în general împărțită între Dunton în Essex (sistem de propulsie, vehicule Fiesta / Ka, și comercial) și Köln (corp, șasiu, Focus electric,, Mondeo), în Germania. Ford a produs, de asemenea, gama de vehicule utilitare Tamisa, deși utilizarea acestui nume de brand a fost întrerupt circa 1965. În altă parte în Europa continentală, Ford asamblează gama Mondeo din Genk (Belgia), Fiesta la Valencia (Spania) și Köln (Germania), Ka în Valencia, și Focus în Valencia, Saarlouis (Germania) și Vsevolozhsk (Rusia). Producția de tranzit este în Kocaeli (Turcia), Southampton (Marea Britanie), și Transit Connect în Kocaeli.Ford detine, de asemenea, o instalație de joint-venture de producție în Turcia. Ford Otosan, cu sediul în anii 1970, produce Transit Connect Van panoul de compact precum si versiunile "Jumbo" și cu ampatament lung ale Transit full-size. Această nouă unitate de producție a fost înființată în apropiere Kocaeli în 2002, iar deschiderea sa a marcat sfârșitul tranzit asamblare din Genk.O altă plantă joint-venture în apropierea Setúbal în Portugalia, înființat în colaborare cu Volkswagen, asamblat anterior Galaxy oameni de transport, precum și navele sale surori, Sharan Volkswagen și Seat Alhambra. Odată cu introducerea a treia generatie a Galaxy, Ford a mutat producția de oameni transportatorului de a planta Genk, cu preluarea Volkswagen proprietatea exclusivă a instalației Setúbal.În 2008, Ford a achizitionat un pachet majoritar la Automobile Craiova, România. Începând cu 2009, Ford Transit Connect a fost primul model Ford produs la Craiova, a urmat, în 2012, de către motoarele de automobil de capacitate mică și o mașină nouă clasa mica, B-Max [52].Ford Europa a rupt teren nou, cu un numar de masina relativ futurist lansează în ultimii 50 de ani.1959 Anglia sa două uși sedan a fost unul dintre cele mai ciudate cu aspect masini mici de familie din Europa la momentul lansării sale, dar cumparatorii curand a devenit obișnuit să aspectul său și a fost extrem de popular cu cumpărători britanici, în special. Acesta a fost încă de vânzare bine atunci când înlocuiește Escorta mai practică în 1967.Încarnare a treia Ford Escort a fost lansat în 1980 și a marcat mutarea companiei din spate roți saloane de unitate pentru a hatchback cu tractiune fata din sectorul mica masina de familie.Escorta patra generație a fost produs din 1990 până în 2000, cu toate că succesorul său - Focus - a fost scos la vanzare din 1998. La lansarea sa, Focus a fost probabil cel mai dramatic masini cu aspect fin și-manipulare familiale de mici dimensiuni la vânzare, și vândute în volume uriașe până la lansarea Focus generația următoare, la sfârșitul anului 2004.1982 Ford Sierra - înlocuire pentru Cortina de lungă durată și foarte populare și modelele Taunus - a fost un stil de-setter, la momentul lansării sale. Prin designul său ultramodern aerodinamic a fost o lume departe de o cutiuta, cu muchii ascuțite Cortina, și a fost foarte populare peste tot doar despre asta a fost vândut. O serie de actualizări ținut-o în căutarea relativ proaspătă până când a fost înlocuit de Mondeo cu tractiune fata, la începutul anului 1993.Creșterea în popularitate a masini mici pe parcursul anilor 1970 a văzut Ford intra pe piata mini-masina in 1976 cu hatchback Fiesta său. Cele mai multe dintre producția sa a fost concentrată la Valencia, în Spania, și Fiesta vândute în cifre uriașe de la început. O actualizare în 1983 și lansarea unui model cu totul nou în 1989 a consolidat poziția pe piața masina mica.La 24 octombrie 2012, Ford a anunțat că va fi închiderea uzinei sale de asamblare Genk în estul Belgiei până la sfârșitul anului 2014.
În Australia și Noua Zeelandă, populara Ford Falcon a fost mult timp considerat masina de familie medie și este considerabil mai mare decât Mondeo, masina cea mai mare Ford vandute in Europa. Între 1960 și 1972, a fost Falcon bazat pe un model american cu același nume, dar de atunci a fost în întregime proiectate și fabricate în Australia, occasionlly fie fabricate în Noua Zeelandă. Ca și General Motors rival, Commodore Holden, Falcon folosește un aspect tractiune spate. Variante de înaltă performanță de rulare Falcon motoare construite local produce pana la 362 CP (270 kW). Un Ute (prescurtarea de la "utilitate", cunoscută în SUA ca camioneta) versiune este, de asemenea, disponibil cu aceeasi gama de trenuri de rulare. În plus, Ford Australia vinde foarte reglate limitată de producție sedan Falcon și Utes, prin divizia sa de performanță auto, Ford Performance Vehicles.În Australia, Commodore și Falcon au depasit in mod traditional toate celelalte masini si cuprind peste 20% din piața autoturismelor noi. În Noua Zeelandă, Ford a fost al doilea în cota de piață, în primele opt luni ale anului 2006 cu 14,4 la sută [54] Mai recent Ford are axate său Falcon bazate pe varianta LWB din gama sa -. Fairlane și variază LTD, și a anunțat că lor Geelong de fabricație de plante motorului poate fi oprit de la 2013. Ei au anunțat, de asemenea de fabricație locală a masinii Focus mica începând cu anul 2011.Cu toate acestea, cu achiziționarea unei participații în Producătorul japonez Mazda în 1979, Ford a început să vândă Familia Mazda Capella și (de asemenea, cunoscut sub numele de 323 și 626) în calitate de laser Ford și Telstar, înlocuind Escort european surse și Cortina.În Australia, cu laser a fost unul dintre cele mai de succes modele de Ford Australia, și a fost fabricat în uzina Ford de la Homebush 1981 până la închiderea uzinei în septembrie 1994. Acesta depasit Mazda 323, în ciuda faptului că aproape identic cu acesta, ca urmare a faptului laser a fost fabricat în Australia și Ford, a fost perceput ca un brand local.În Noua Zeelandă, cu laser Ford Telstar și au fost asamblate alături Mazda 323 și 626 până în anul 1997, la Montatori de automobile din Noua Zeelandă (VANZ) a plantelor în Wiri, Auckland. Vagonului Sierra a fost, de asemenea, asamblat în Noua Zeelandă, din cauza popularității de break pe această piață.Prin relația sa cu Mazda, Ford a achiziționat, de asemenea, o participatie in Producătorul sud-coreean Kia, care a construit (pe baza de Mazda), Ford Festiva 1988 - 1993, iar Ford Aspire 1994 - 1997 pentru export în Statele Unite, dar mai târziu vândute lor de interes pentru Hyundai (care, de asemenea, fabricate Cortina Ford până în anii 1980). Kia a continuat să comercializeze Aspire ca Avella Kia, ulterior înlocuit de la Rio și încă o dată vândute în Statele Unite.Prezența Ford în Asia a fost în mod tradițional mult mai mic, limitat la Malaezia, Singapore, Hong Kong, Filipine, și Taiwan, în cazul în care Ford a avut un joint-venture cu Lio Ho din 1970. Ford a inceput asamblarea de automobile în Thailanda, în 1960, dar sa retras din țară în 1976, și nu sa mai întors până în 1995, când a format un joint-venture cu Mazda numit Alianta auto. [55]Ford România a început producția în 1998, la Chennai, Tamil Nadu, cu model Ford Escort său, care a fost ulterior înlocuit de produse la nivel local Ford Ikon în 2001. Acesta a adăugat de la Fusion, Fiesta, Mondeo și Endeavour la linia sa de produse.Pe 9 martie 2010, Ford Motor Co a lansat prima sa făcut-pentru-India, masina compacta. Începând de la 349,900 (7690 dolari), Figo este prima masina Ford proiectat și preț pentru piața indiană de masă [56].Pe 28 iulie, 2011 Ford semne India memorandum de înțelegere cu statul Gujarat pentru a construi fabrica de motoare și asamblare în Sanand și va investi aproximativ 1 miliard de dolari pe un site 460 de acri.
Ford a stabilit o facilitate de producție în orașul-port Yokohama, în februarie 1925, în cazul în care imaginile au fost asamblate de vehicule T cu ajutorul importat knock-down kituri. Fabrica a produs ulterior 10000 Model A e de până la 1936. De producție a încetat în 1940, ca urmare a tensiunilor politice dintre Japonia și Statele Unite ale Americii.După al doilea război mondial, Ford nu a avut o prezență în Japonia, astfel cum a fost facilitatea de Ford însușit de către Guvernul Japoniei până în 1958, când proprietatea a fost returnat ca o posesie a Ford Motor Company și a devenit un centru de cercetare și dezvoltare pentru Ford partener Mazda . În 1979, Ford a achizitionat un pachet de 24,5% în proprietate Mazda, și în 1982 Ford și Mazda stabilit de comun acord un canal de vânzări de a vinde produsele Ford din Japonia, inclusiv vehiculele fabricate în America de Nord, la un dealer numit Autorama (în japoneză). Autorama canal de vânzări a fost redenumit Vânzările Ford din Japonia în 1997. [58]Vehiculele vândute în locații Autorama au fost asamblate America de Nord Ford Explorer, Probe (1989-1998), Mustang, Taurul (1989-1997), Thunderbird (1990-1993), Lincoln Continental, și Lincoln LS. Produsele fabricate Ford în Europa, care au fost vândute în Japonia au fost Ford Mondeo, Ka, Focus, Focus C-MAX, Fiesta, si Galaxy. Mazda fabricate de vehicule Ford în Japonia și le-a vândut ca Ford la locațiile Autorama. Ei au fost Telstar Ford (Mazda Capella), cu laser, Festiva, Mini Festiva Wagon, Ixion (Mazda Premacy), Freda (Mazda Bondo Friendee), Spectron (Mazda Bongo), și de transport comerciale și J80 J100 (Mazda Bongo camion).Ford a crescut participația sa în Mazda la 33,4% în 1996. Ford vinde în prezent o gamă mică de vehicule în Japonia, în octombrie 2010, Ford Mustang, Escape, Explorer (Explorer și camioane), Ford Kuga, Lincoln Navigator și Lincoln MKX au fost disponibile în Japonia. Ford a menține un birou regional în Minato, Tokyo, Japonia.America de SudÎn cea mai mare a secolului 20, Ford se confruntă măsuri protecționiste guvernamentale în America de Sud, cu rezultatul că a construit modele diferite în țări diferite, fără a ține cont special la raționalizarea sau economia de scară inerentă de a produce și partajarea de vehicule similare între națiuni. În multe cazuri, vehiculele noi într-o țară s-au bazat pe cele ale altor producători care ar fi intrat în acorduri de producție, cu, sau a căror fabrici ar fi dobândit. De exemplu, Rey Corcel și Del în Brazilia au fost inițial bazate pe vehicule Renault.În 1987, Ford și Ford de Brazilia din Argentina fuzionat operațiunile lor cu operațiunile de brazilieni și Argentinan de Volkswagen Group, formarea unui nou joint-venture companie numita Autolatina cu o gama de modele comun. Cifrele de vânzări și profitabilitatea au fost dezamăgitoare, iar Autolatina a fost dizolvată în 1995. Odată cu apariția Mercosur, piața regională comună, Ford a fost în cele din urmă în măsură să raționalizeze linia-up-uri de produse din aceste țări. În consecință, Ford Fiesta și Ford EcoSport sunt construite doar în Brazilia, iar Ford Focus construit doar în Argentina, cu fiecare plantă exporte în volume mari în țările vecine. Modele precum Ford Mondeo din Europa ar putea fi acum importate complet construit. Ford a Braziliei produce o versiune pick-up camion de Fiesta, Courier, care este, de asemenea, produs în Africa de Sud ca Bantam Ford în versiuni cu volanul pe dreapta.Africa și Orientul MijlociuÎn Africa, prezența Ford piață a fost în mod tradițional mai puternic în Africa de Sud și țările vecine, cu camioane numai fiind vândute în altă parte de pe continent. Ford în Africa de Sud a început prin importul de kituri din Canada pentru a fi asamblate la cea de-Port Elizabeth facilitate. Mai târziu, Ford provenind modelele sale din Marea Britanie și Australia, cu versiuni locale ale Cortina Ford, inclusiv XR6, cu un motor de 3.0 V6, și o Cortina bazate pe "bakkie" sau pick-up, care a fost exportat către Regatul Unit. În mijlocul anilor 1980 Ford a fuzionat cu o companie rivala, detinuta de Anglo American, pentru a forma din Africa de Sud Motor Corporation (Samcor).În urma condamnarea internațională de apartheid, Ford cesionat din Africa de Sud în 1988, și a vândut pachetul de acțiuni de la Samcor, deși licențiat folosirea numelui de brand sa companie. Samcor au început să se adune Mazdas, precum și, care a afectat produsul său line-up, și a văzut Ford Escort europeană ca și Sierra înlocuiește cu laser Mazda și bazate pe Telstar. Ford a cumparat o participatie de 45 la suta in urma Samcor căderea de apartheid, în 1994, iar acest lucru mai târziu a devenit, din nou, o filială deținută în întregime de, Ford Motor Company a Africii de Sud. Ford vinde acum o versiune sedan locală a Fiesta (de asemenea, construit în India și Mexic), și Focus. Modelul Falcon din Australia a fost, de asemenea, vândut în Africa de Sud, dar a fost abandonat în 2003, în timp ce Mondeo, după scurt timp fiind asamblate pe plan local, a fost abandonat în 2005.Prezența Ford piață în Orientul Mijlociu a fost în mod tradițional chiar mai mici, în parte din cauza boicotului anterioare arabe de companii care se ocupă cu Israelul. Ford și Lincoln vehiculele sunt în prezent comercializate în zece țări din regiune. [59] Arabia Saudită, Kuweit, Emiratele Arabe Unite și sunt cele mai mari piete. De asemenea, Ford sa stabilit în Egipt în 1926, dar sa confruntat cu o luptă dificilă în cursul anilor 1950, datorită mediu ostil de afaceri naționalistă. [60] distribuitor Ford in Arabia Saudită a anunțat în februarie 2003 că a vândut 100,000 Ford și de la vehiculele Lincoln, deoarece vânzările încep în noiembrie 1986. Jumătate din vehiculele Ford / Lincoln vândute în această țară au fost Ford Crown Victorias [61] În 2004, Ford a vandut 30.000 de unitati din regiune, care se încadrează departe de General Motors ", 88852 de unitati si Nissan Motors" 75000 de unități..



Ford a introdus metode pentru scară largă procesul de fabricație a mașinilor și la scară largă de gestionare a unei forțe de muncă industriale, folosind secvențe minutiozitate în inginerie de fabricație caracterizate prin mutarea liniilor de asamblare; în 1914 aceste metode erau cunoscute în jurul valorii de lume ca fordism. Ford fostul Marea Britanie filialele Jaguar si Land Rover, achiziționate în 1989 și 2000, respectiv, au fost vândute la Tata Motors în martie 2008. Ford deținut auto suedez Volvo 1999 - 2010. [3] În 2011, Ford a întrerupt brandul Mercury, în care le-a comercializat entry-level mașini de lux în Statele Unite din 1938.
Ford este al doilea cel mai mare producator auto din SUA bazate pe și a cincea cea mai mare din lume bazată pe vânzările de vehicule 2010 [4] La sfârșitul anului 2010, Ford a fost cel mai mare producător cincilea din Europa. [5]. Ford este și opt clasat pe locul global american companie cu sediul în 2010 lista Fortune 500, pe baza veniturilor globale în 2009 de 118.3 miliarde dolari [6] în 2008., Ford a produs 5.532 milioane de automobile [7] și a angajat aproximativ 213,000 de angajați de la aproximativ 90 de plante și facilități în întreaga lume.
istoria
Prima încercare a lui Henry Ford de la o companie auto sub propriul său nume a fost Henry Ford pe 3 noiembrie 1901, care a devenit Cadillac Motor Company la 22 august 1902, Ford a plecat cu drepturile la numele lui. Ford Motor Company a fost lansat într-o fabrică transformată în 1903 cu 28.000 dolari în numerar din douăsprezece investitori, mai ales John și Horace Dodge (care ar fi găsit mai târziu, compania auto propriu). În timpul primii ani, compania a produs doar cateva masini pe zi la fabrica pe Mack Avenue din Detroit, Michigan. Grupuri de două sau trei oameni au lucrat la fiecare masina, asamblarea l din piese fabricate cea mai mare parte de către companiile furnizoare contractante pentru Ford. Decurs de un deceniu compania ar conduce lumea în extinderea și perfecționarea conceptului de linia de asamblare, precum și Ford au adus în curând o mare parte a producției partea in-house intr-o integrare verticală, care părea o cale mai bună pentru epoca.Henry Ford a fost de 40 de ani, când a fondat Ford Motor Company, care ar merge pe de a deveni una dintre companiile din lume cele mai mari si mai profitabile, precum și ca fiind una a supraviețui Marea Depresiune. Fiind unul dintre cele mai mari familii controlate de companii din lume, Ford Motor Company a fost în control continuu de familie de peste 100 de ani.În 1908 Ford a introdus primul motor cu un cilindru cap demontabil, în T. Modelul În 1930, Ford a introdus Model A, prima masina cu sticlă de siguranță în parbriz. [8] Ford a lansat primul preț scăzut auto motor V8 alimentat în 1932.Ford a oferit pachetul de siguranță salvamar din 1956, care a inclus inovații, cum ar fi o roata de direcție standard de adâncime-antena, față opțional, și, pentru prima dată într-o mașină, centuri de siguranță spate, și o linie de opțional captusit. [9] Ford a introdus copil -dovada ușița se fixează în produsele sale în 1957, iar în același an a oferit hardtop retractabil primul pe o masă-produs de șase locuri auto. Ford Mustang a fost introdus în 1964. În 1965 Ford a introdus memento centurii de siguranță de lumină.Cu anii 1980, Ford a introdus mai multe vehicule de mare succes în întreaga lume. În 1990 și 1994, respectiv, Ford a achiziționat, de asemenea, Jaguar Cars si Aston Martin. [10] În timpul mijlocul la sfârșitul anilor 1990, Ford a continuat să vândă un număr mare de vehicule, într-o economie în plină expansiune americană, cu o bursa in crestere si preturile mici de combustibil.Cu zorii noului secol, moștenite costurilor de asistenta medicala, prețuri mai mari de combustibil, și o economie de șovăitor au condus la cotele de piață care se încadrează, de vânzări în scădere, și a marjelor de profit diminuat. Cele mai multe dintre profiturile corporative au venit din credite de consum de automobile de finanțare prin intermediul companiei Ford Motor Credit.
Până în 2005, atât Ford și obligațiuni corporative ale GM au fost retrogradat la statutul de junk, [12], ca urmare a costurilor ridicate din SUA de ingrijire a sanatatii pentru un îmbătrânirea forței de muncă, cresc prețurile pe benzina, cota de piață erodează, și o dependență de peste pe vânzări în scădere SUV. Marjele de profit au scăzut pe vehiculele de mari dimensiuni, datorită creșterii "stimulente" (în formă de rabaturi sau de finanțare interes scăzut) pentru a compensa scăderea cererii [13] În a doua jumătate a anului 2005, presedintele Bill Ford a cerut recent numit Ford. America președinte de secție Mark Fields să elaboreze un plan pentru a reveni la profitabilitate companiei. Domenii previzualizat Planul, numit Way Forward, la 7 decembrie 2005 intalnirea de bord a companiei și a fost prezentat publicului pe 23 ianuarie 2006. "Way Forward", inclus redimensionarea compania pentru a se potrivi realitățile pieței, in scadere cu unele modele neprofitabile și ineficientă, consolidarea liniilor de producție, închiderea 14 fabrici si taiere 30000 de locuri de muncă. [14]Ford sa mutat de a introduce o serie de autovehicule noi, inclusiv SUV-uri "crossover", construite pe platforme auto unibody, mai degrabă decât mai mult corp-la-cadru șasiu. În dezvoltarea tehnologiilor hibride electrice de propulsie pentru Ford Escape Hybrid SUV, Ford acordă licență similară hibrid Toyota tehnologii [15], pentru a evita încălcarea brevetelor. [16] Ford a anunțat că va face echipa cu compania de electricitate de aprovizionare Southern California Edison (SCE) să examineze viitorul hibrizi plug-in în ceea ce privește modul în care sistemele de energie de origine și ale vehiculului vor lucra cu rețeaua electrică. Sub mai multe milioane de dolari, multi-an de proiect, Ford va converti o flota demonstrație de Ford Escape Hibrizi în plug-in hibrizi, și SCE va evalua modul în care vehiculele ar putea interacționa cu acasă și grila de utilitate electric. Unele dintre vehiculele vor fi evaluate "in setarile clientului tipic", în conformitate cu Ford [17]. [18]Bill Ford a fost numit președinte executiv în 1998, și, de asemenea, a devenit Chief Executive Officer al companiei, în 2001, cu plecarea lui Jacques Nasser. La pensionare de Președinte și Chief Funcționare Padilla, Jim, în aprilie 2006, Bill Ford a asumat rolurile sale, precum și. Cinci luni mai târziu, în septembrie, Ford a numit Alan Mulally în calitate de Președinte și CEO, Ford continuă cu în calitate de președinte executiv. În decembrie 2006, compania a ridicat capacitatea sa de împrumut la aproximativ 25 miliarde dolari, introducerea substantial toate activele corporative ca garanție. [19] Președintele Bill Ford a declarat că "falimentul nu este o opțiune" [20]., Ford și Muncitorilor United Auto reprezentând aproximativ 46000 lucrători în fiecare oră, în America de Nord, a fost de acord să o așezare istorică contract de în noiembrie 2007, oferind companiei o pauză semnificativă în ceea ce privește costurile sale în curs de desfășurare de ingrijire a sanatatii pensionar și alte probleme economice. Acordul a inclus crearea unei societăți-finantat, rula independent de Voluntariat Angajat Beneficiarul Association (VEBA) încredere pentru a transfera sarcina de îngrijire a sănătății pensionar din cărți companiei, îmbunătățind astfel bilanțul său. Acest aranjament a intrat în vigoare la 1 ianuarie 2010. Ca un semn al poziției sale în numerar în prezent puternic, Ford a contribuit său de răspundere întregul curent (estimată la aproximativ 5,5 miliarde USD la 31 decembrie 2009) pentru a VEBA în numerar, și, de asemenea, pre-paid US $ 500 de milioane de pasivelor sale viitoare fond. Acordul oferă, de asemenea lucrătorilor în fiecare oră siguranța locului de muncă au fost căutarea de având în compania se angajează să efectueze investiții substanțiale în cele mai multe dintre fabricile sale.Automobile a raportat cele mai mari pierderi anuale din istoria companiei în anul 2006 de 12.7 miliarde dolari, [21] și a estimat că nu va reveni la profitabilitate până în 2009. [22] Cu toate acestea, Ford a surprins Wall Street, în al doilea trimestru al anului 2007 prin publicarea unui 750 dolari milioane de euro profit. În ciuda câștigurilor, compania a terminat anul cu o pierdere de 2.7 miliarde dolari, atribuită în mare măsură pentru finanțarea restructurării la Volvo. [23]La 2 iunie 2008, Ford a vandut Jaguar sale și operațiunile de Land Rover pentru a Tata Motors pentru 2.3 miliarde dolari [24]. [25]În cursul lunii noiembrie 2008, Ford, Chrysler si impreuna cu General Motors, a căutat împrumuturile guvernamentale podul de la audierile din Congres din Washington, DC, în fața unor condiții cauzate de criza financiară din 2008. Cele trei companii au prezentat planuri de acțiune pentru dezvoltarea durabilă a industriei. Ford a optat să nu solicite împrumuturi guvernamentale. [26] GM si Chrysler au primit împrumuturi de stat și de finanțare prin TARP dispozițiile legislației de finanțare. [27] La data de 19 decembrie, costul CDS-urile pentru a asigura datoria de Ford a fost 68 la suta suma asigurată timp de cinci ani în plus față de plățile anuale de 5 procente. Asta a însemnat 6800000 dolari avans platit pentru a asigura 10 milioane de dolari datorii, în plus față de plățile de 500.000 de dolari pe an [28] În ianuarie 2009., Ford a raportat o pierdere de 14.6 miliarde dolari în anul precedent, un record pentru companie. Compania păstrat suficiente lichidități pentru a finanța operațiunile sale. Prin aprilie 2009, strategia Ford datoriilor pentru schimburile de capital, șterse 9900000000 dolari în datorii (28% din total acesteia), în scopul de a pârghie poziția sa în numerar. [29] Aceste acțiuni dus la Ford un profit de 2.7 miliarde dolari in anul fiscal 2009, companiei primul full-ani de profit din ultimii patru ani În 2012, obligațiunile corporative Ford au fost modernizate de la gunoi gradului de investiții din nou, citand imbunatatiri durabile, de durată. Pe 29 octombrie 2012, Ford a anunțat vânzarea de control climatului de afaceri componente, ultimul său rămase de componente auto operație, la Detroit termica Systems LLC pentru un preț care nu trebuie divulgate.La 1 noiembrie 2012, Ford a anunțat că CEO-ul Alan Mulally va sta cu compania până în 2014. Ford numit, de asemenea, Mark Fields, președintele operațiunilor în America, așa cum sa ofițer nou chief operating
Executive de management
Membrii consiliului Ford din 2012 sunt: Richard A. Gephardt, Stephen Butler, Ellen Marram, Kimberly Casiano, Alan Mulally (Presedinte si CEO), Edsel Ford al II-lea, Homer Neal, William Clay Ford Jr. (președinte executiv), Jorma Ollila, Irvine Hockaday Jr., John L. Thornton, și William Clay Ford, Sr. (director emerit). [34]
Ofițerii Principalele corporative sunt: Lewis Booth (Vice Președinte Executiv, Președinte (PAG) și Ford Europa), Mark Fields (Executive Vice President, președinte al Americi), Donat Leclair (Executive Vice President și CFO), Mark A. Schulz (Vice Președinte Executiv, Președinte al Operațiuni Internaționale), și Michael E. Bannister (Group Vice President, Presedinte & CEO-ul Ford Motor credit). [34] Paul Mascarenas (Vicepreședinte de Inginerie, drezultatele financiare
În 2010, Ford a obtinut un profit net de 6,6 miliarde dolari si a redus datoria de la 33.6 miliarde dolari la 14.5 miliarde dolari scăderea dobânzilor de 1 miliard dolari următorul său din 2009, profitul net 2,7 miliarde de dolari [35]. [36] În Statele Unite, F-Series a fost cel mai bine vandut vehicul pentru anul 2010. Ford a vandut 528,349 de camioane F-Series în cursul anului, o creștere de 27,7% față de 2009, dintr-un total de vanzari de 1,9 milioane de vehicule, sau orice unul din patru autovehicule Ford vândute. Vânzare camioane conturi pentru o felie mare din profiturile Ford, potrivit USA Today. [37] realiniere Ford a inclus, de asemenea, vânzarea filialei sale detinuta in totalitate, Hertz Rent-a-car pentru un grup de capital privat pentru 15 miliarde dolari in numerar și dobândirea datoriilor .Vânzarea a fost finalizat la 22 decembrie 2005. Un parteneriat 50-50 cu Mahindra & Mahindra din India, Mahindra numit Ford India, Limited (MIFL), sa încheiat cu Ford cumpărarea restului de actiuni Mahindra în compania în 2005. [38] Ford a marit participatia la anterior 72% în 1998 [39].ezvoltare de produse in America)
La început, Ford în Germania și în Marea Britanie, Ford a construit modele diferite de la un altul până la sfârșitul anilor 1960, cu Ford Escort si Ford Capri, apoi fiind comune pentru ambele companii. Ulterior, Ford Taunus si Ford Cortina a devenit identice, produse în unitatea de mâna stângă și, respectiv, volan pe dreapta. Raționalizarea game de modele a însemnat că producția de mai multe modele în Marea Britanie a trecut la altă parte în Europa, inclusiv în Belgia și Spania, precum și Germania. Sierra Ford Taunus și înlocuiește Cortina în 1982, atrăgând critici pentru stilul aerodinamic radicală, care a fost repede dat porecle, cum ar fi "Jellymould" și "Nava Salesman lui."Din ce în ce, Ford Motor Company a căutat să Ford Europa pentru "masini din lume" sale, cum ar fi Mondeo, Focus, Fiesta și, cu toate că vânzările de Ford european provenind din SUA au fost dezamăgitoare. Focus a fost o excepție la acest lucru, care a devenit America mai bine vanduta masina compacta de la lansarea sa în 2000. [Necesită citare]În februarie 2002, Ford a încheiat producția de automobile în Marea Britanie. A fost prima dată în 90 de ani, care mașinile Ford nu ar fi fost făcută în Marea Britanie, deși producția de van Transit continuă la facilitatea companiei Southampton, motoarele de la Bridgend și Dagenham, și transmisii de la Halewood. Dezvoltarea Europene Ford este în general împărțită între Dunton în Essex (sistem de propulsie, vehicule Fiesta / Ka, și comercial) și Köln (corp, șasiu, Focus electric,, Mondeo), în Germania. Ford a produs, de asemenea, gama de vehicule utilitare Tamisa, deși utilizarea acestui nume de brand a fost întrerupt circa 1965. În altă parte în Europa continentală, Ford asamblează gama Mondeo din Genk (Belgia), Fiesta la Valencia (Spania) și Köln (Germania), Ka în Valencia, și Focus în Valencia, Saarlouis (Germania) și Vsevolozhsk (Rusia). Producția de tranzit este în Kocaeli (Turcia), Southampton (Marea Britanie), și Transit Connect în Kocaeli.Ford detine, de asemenea, o instalație de joint-venture de producție în Turcia. Ford Otosan, cu sediul în anii 1970, produce Transit Connect Van panoul de compact precum si versiunile "Jumbo" și cu ampatament lung ale Transit full-size. Această nouă unitate de producție a fost înființată în apropiere Kocaeli în 2002, iar deschiderea sa a marcat sfârșitul tranzit asamblare din Genk.O altă plantă joint-venture în apropierea Setúbal în Portugalia, înființat în colaborare cu Volkswagen, asamblat anterior Galaxy oameni de transport, precum și navele sale surori, Sharan Volkswagen și Seat Alhambra. Odată cu introducerea a treia generatie a Galaxy, Ford a mutat producția de oameni transportatorului de a planta Genk, cu preluarea Volkswagen proprietatea exclusivă a instalației Setúbal.În 2008, Ford a achizitionat un pachet majoritar la Automobile Craiova, România. Începând cu 2009, Ford Transit Connect a fost primul model Ford produs la Craiova, a urmat, în 2012, de către motoarele de automobil de capacitate mică și o mașină nouă clasa mica, B-Max [52].Ford Europa a rupt teren nou, cu un numar de masina relativ futurist lansează în ultimii 50 de ani.1959 Anglia sa două uși sedan a fost unul dintre cele mai ciudate cu aspect masini mici de familie din Europa la momentul lansării sale, dar cumparatorii curand a devenit obișnuit să aspectul său și a fost extrem de popular cu cumpărători britanici, în special. Acesta a fost încă de vânzare bine atunci când înlocuiește Escorta mai practică în 1967.Încarnare a treia Ford Escort a fost lansat în 1980 și a marcat mutarea companiei din spate roți saloane de unitate pentru a hatchback cu tractiune fata din sectorul mica masina de familie.Escorta patra generație a fost produs din 1990 până în 2000, cu toate că succesorul său - Focus - a fost scos la vanzare din 1998. La lansarea sa, Focus a fost probabil cel mai dramatic masini cu aspect fin și-manipulare familiale de mici dimensiuni la vânzare, și vândute în volume uriașe până la lansarea Focus generația următoare, la sfârșitul anului 2004.1982 Ford Sierra - înlocuire pentru Cortina de lungă durată și foarte populare și modelele Taunus - a fost un stil de-setter, la momentul lansării sale. Prin designul său ultramodern aerodinamic a fost o lume departe de o cutiuta, cu muchii ascuțite Cortina, și a fost foarte populare peste tot doar despre asta a fost vândut. O serie de actualizări ținut-o în căutarea relativ proaspătă până când a fost înlocuit de Mondeo cu tractiune fata, la începutul anului 1993.Creșterea în popularitate a masini mici pe parcursul anilor 1970 a văzut Ford intra pe piata mini-masina in 1976 cu hatchback Fiesta său. Cele mai multe dintre producția sa a fost concentrată la Valencia, în Spania, și Fiesta vândute în cifre uriașe de la început. O actualizare în 1983 și lansarea unui model cu totul nou în 1989 a consolidat poziția pe piața masina mica.La 24 octombrie 2012, Ford a anunțat că va fi închiderea uzinei sale de asamblare Genk în estul Belgiei până la sfârșitul anului 2014.
În Australia și Noua Zeelandă, populara Ford Falcon a fost mult timp considerat masina de familie medie și este considerabil mai mare decât Mondeo, masina cea mai mare Ford vandute in Europa. Între 1960 și 1972, a fost Falcon bazat pe un model american cu același nume, dar de atunci a fost în întregime proiectate și fabricate în Australia, occasionlly fie fabricate în Noua Zeelandă. Ca și General Motors rival, Commodore Holden, Falcon folosește un aspect tractiune spate. Variante de înaltă performanță de rulare Falcon motoare construite local produce pana la 362 CP (270 kW). Un Ute (prescurtarea de la "utilitate", cunoscută în SUA ca camioneta) versiune este, de asemenea, disponibil cu aceeasi gama de trenuri de rulare. În plus, Ford Australia vinde foarte reglate limitată de producție sedan Falcon și Utes, prin divizia sa de performanță auto, Ford Performance Vehicles.În Australia, Commodore și Falcon au depasit in mod traditional toate celelalte masini si cuprind peste 20% din piața autoturismelor noi. În Noua Zeelandă, Ford a fost al doilea în cota de piață, în primele opt luni ale anului 2006 cu 14,4 la sută [54] Mai recent Ford are axate său Falcon bazate pe varianta LWB din gama sa -. Fairlane și variază LTD, și a anunțat că lor Geelong de fabricație de plante motorului poate fi oprit de la 2013. Ei au anunțat, de asemenea de fabricație locală a masinii Focus mica începând cu anul 2011.Cu toate acestea, cu achiziționarea unei participații în Producătorul japonez Mazda în 1979, Ford a început să vândă Familia Mazda Capella și (de asemenea, cunoscut sub numele de 323 și 626) în calitate de laser Ford și Telstar, înlocuind Escort european surse și Cortina.În Australia, cu laser a fost unul dintre cele mai de succes modele de Ford Australia, și a fost fabricat în uzina Ford de la Homebush 1981 până la închiderea uzinei în septembrie 1994. Acesta depasit Mazda 323, în ciuda faptului că aproape identic cu acesta, ca urmare a faptului laser a fost fabricat în Australia și Ford, a fost perceput ca un brand local.În Noua Zeelandă, cu laser Ford Telstar și au fost asamblate alături Mazda 323 și 626 până în anul 1997, la Montatori de automobile din Noua Zeelandă (VANZ) a plantelor în Wiri, Auckland. Vagonului Sierra a fost, de asemenea, asamblat în Noua Zeelandă, din cauza popularității de break pe această piață.Prin relația sa cu Mazda, Ford a achiziționat, de asemenea, o participatie in Producătorul sud-coreean Kia, care a construit (pe baza de Mazda), Ford Festiva 1988 - 1993, iar Ford Aspire 1994 - 1997 pentru export în Statele Unite, dar mai târziu vândute lor de interes pentru Hyundai (care, de asemenea, fabricate Cortina Ford până în anii 1980). Kia a continuat să comercializeze Aspire ca Avella Kia, ulterior înlocuit de la Rio și încă o dată vândute în Statele Unite.Prezența Ford în Asia a fost în mod tradițional mult mai mic, limitat la Malaezia, Singapore, Hong Kong, Filipine, și Taiwan, în cazul în care Ford a avut un joint-venture cu Lio Ho din 1970. Ford a inceput asamblarea de automobile în Thailanda, în 1960, dar sa retras din țară în 1976, și nu sa mai întors până în 1995, când a format un joint-venture cu Mazda numit Alianta auto. [55]Ford România a început producția în 1998, la Chennai, Tamil Nadu, cu model Ford Escort său, care a fost ulterior înlocuit de produse la nivel local Ford Ikon în 2001. Acesta a adăugat de la Fusion, Fiesta, Mondeo și Endeavour la linia sa de produse.Pe 9 martie 2010, Ford Motor Co a lansat prima sa făcut-pentru-India, masina compacta. Începând de la 349,900 (7690 dolari), Figo este prima masina Ford proiectat și preț pentru piața indiană de masă [56].Pe 28 iulie, 2011 Ford semne India memorandum de înțelegere cu statul Gujarat pentru a construi fabrica de motoare și asamblare în Sanand și va investi aproximativ 1 miliard de dolari pe un site 460 de acri.
Ford a stabilit o facilitate de producție în orașul-port Yokohama, în februarie 1925, în cazul în care imaginile au fost asamblate de vehicule T cu ajutorul importat knock-down kituri. Fabrica a produs ulterior 10000 Model A e de până la 1936. De producție a încetat în 1940, ca urmare a tensiunilor politice dintre Japonia și Statele Unite ale Americii.După al doilea război mondial, Ford nu a avut o prezență în Japonia, astfel cum a fost facilitatea de Ford însușit de către Guvernul Japoniei până în 1958, când proprietatea a fost returnat ca o posesie a Ford Motor Company și a devenit un centru de cercetare și dezvoltare pentru Ford partener Mazda . În 1979, Ford a achizitionat un pachet de 24,5% în proprietate Mazda, și în 1982 Ford și Mazda stabilit de comun acord un canal de vânzări de a vinde produsele Ford din Japonia, inclusiv vehiculele fabricate în America de Nord, la un dealer numit Autorama (în japoneză). Autorama canal de vânzări a fost redenumit Vânzările Ford din Japonia în 1997. [58]Vehiculele vândute în locații Autorama au fost asamblate America de Nord Ford Explorer, Probe (1989-1998), Mustang, Taurul (1989-1997), Thunderbird (1990-1993), Lincoln Continental, și Lincoln LS. Produsele fabricate Ford în Europa, care au fost vândute în Japonia au fost Ford Mondeo, Ka, Focus, Focus C-MAX, Fiesta, si Galaxy. Mazda fabricate de vehicule Ford în Japonia și le-a vândut ca Ford la locațiile Autorama. Ei au fost Telstar Ford (Mazda Capella), cu laser, Festiva, Mini Festiva Wagon, Ixion (Mazda Premacy), Freda (Mazda Bondo Friendee), Spectron (Mazda Bongo), și de transport comerciale și J80 J100 (Mazda Bongo camion).Ford a crescut participația sa în Mazda la 33,4% în 1996. Ford vinde în prezent o gamă mică de vehicule în Japonia, în octombrie 2010, Ford Mustang, Escape, Explorer (Explorer și camioane), Ford Kuga, Lincoln Navigator și Lincoln MKX au fost disponibile în Japonia. Ford a menține un birou regional în Minato, Tokyo, Japonia.America de SudÎn cea mai mare a secolului 20, Ford se confruntă măsuri protecționiste guvernamentale în America de Sud, cu rezultatul că a construit modele diferite în țări diferite, fără a ține cont special la raționalizarea sau economia de scară inerentă de a produce și partajarea de vehicule similare între națiuni. În multe cazuri, vehiculele noi într-o țară s-au bazat pe cele ale altor producători care ar fi intrat în acorduri de producție, cu, sau a căror fabrici ar fi dobândit. De exemplu, Rey Corcel și Del în Brazilia au fost inițial bazate pe vehicule Renault.În 1987, Ford și Ford de Brazilia din Argentina fuzionat operațiunile lor cu operațiunile de brazilieni și Argentinan de Volkswagen Group, formarea unui nou joint-venture companie numita Autolatina cu o gama de modele comun. Cifrele de vânzări și profitabilitatea au fost dezamăgitoare, iar Autolatina a fost dizolvată în 1995. Odată cu apariția Mercosur, piața regională comună, Ford a fost în cele din urmă în măsură să raționalizeze linia-up-uri de produse din aceste țări. În consecință, Ford Fiesta și Ford EcoSport sunt construite doar în Brazilia, iar Ford Focus construit doar în Argentina, cu fiecare plantă exporte în volume mari în țările vecine. Modele precum Ford Mondeo din Europa ar putea fi acum importate complet construit. Ford a Braziliei produce o versiune pick-up camion de Fiesta, Courier, care este, de asemenea, produs în Africa de Sud ca Bantam Ford în versiuni cu volanul pe dreapta.Africa și Orientul MijlociuÎn Africa, prezența Ford piață a fost în mod tradițional mai puternic în Africa de Sud și țările vecine, cu camioane numai fiind vândute în altă parte de pe continent. Ford în Africa de Sud a început prin importul de kituri din Canada pentru a fi asamblate la cea de-Port Elizabeth facilitate. Mai târziu, Ford provenind modelele sale din Marea Britanie și Australia, cu versiuni locale ale Cortina Ford, inclusiv XR6, cu un motor de 3.0 V6, și o Cortina bazate pe "bakkie" sau pick-up, care a fost exportat către Regatul Unit. În mijlocul anilor 1980 Ford a fuzionat cu o companie rivala, detinuta de Anglo American, pentru a forma din Africa de Sud Motor Corporation (Samcor).În urma condamnarea internațională de apartheid, Ford cesionat din Africa de Sud în 1988, și a vândut pachetul de acțiuni de la Samcor, deși licențiat folosirea numelui de brand sa companie. Samcor au început să se adune Mazdas, precum și, care a afectat produsul său line-up, și a văzut Ford Escort europeană ca și Sierra înlocuiește cu laser Mazda și bazate pe Telstar. Ford a cumparat o participatie de 45 la suta in urma Samcor căderea de apartheid, în 1994, iar acest lucru mai târziu a devenit, din nou, o filială deținută în întregime de, Ford Motor Company a Africii de Sud. Ford vinde acum o versiune sedan locală a Fiesta (de asemenea, construit în India și Mexic), și Focus. Modelul Falcon din Australia a fost, de asemenea, vândut în Africa de Sud, dar a fost abandonat în 2003, în timp ce Mondeo, după scurt timp fiind asamblate pe plan local, a fost abandonat în 2005.Prezența Ford piață în Orientul Mijlociu a fost în mod tradițional chiar mai mici, în parte din cauza boicotului anterioare arabe de companii care se ocupă cu Israelul. Ford și Lincoln vehiculele sunt în prezent comercializate în zece țări din regiune. [59] Arabia Saudită, Kuweit, Emiratele Arabe Unite și sunt cele mai mari piete. De asemenea, Ford sa stabilit în Egipt în 1926, dar sa confruntat cu o luptă dificilă în cursul anilor 1950, datorită mediu ostil de afaceri naționalistă. [60] distribuitor Ford in Arabia Saudită a anunțat în februarie 2003 că a vândut 100,000 Ford și de la vehiculele Lincoln, deoarece vânzările încep în noiembrie 1986. Jumătate din vehiculele Ford / Lincoln vândute în această țară au fost Ford Crown Victorias [61] În 2004, Ford a vandut 30.000 de unitati din regiune, care se încadrează departe de General Motors ", 88852 de unitati si Nissan Motors" 75000 de unități..
Iată contactul domnului Benjamin Detalii de e-mail, lfdsloans @ outlook.com. / lfdsloans@lemeridianfds.com Sau Whatsapp 1 989-394-3740 care m-au ajutat cu împrumut de 90.000,00 Euro pentru a-mi demara afacerea și sunt foarte recunoscător, pentru mine a fost foarte greu să încerc să fac un drum ca o mamă singură. nu este ușor cu mine, dar cu ajutorul lui Le_Meridian mi-a pus zâmbetul pe față, în timp ce-mi privesc afacerea crescând mai puternic și se extinde. Știu că poate te surprinde de ce pun lucrurile de genul aici, dar chiar trebuie să-mi exprim recunoștința așa că oricine caută ajutor financiar sau trece prin greutăți cu afaceri de acolo sau dorește să înceapă un proiect de afaceri poate să vadă acest lucru și să aibă speranța de a ieși din greutăți .. Mulțumesc.
RăspundețiȘtergere