nissan

Nissan Motor Company Ltd (japoneză: 日 产 自动 车 株式会社 Nissan Jidosha Kabushiki-gaisha?) (TYO: 7201), de obicei prescurtat Nissan (redare / Ni ː ː n / sau Marea Britanie / nɪsæn /; japoneză: [INS ː ]), este o companie multinațională japoneză automobile cu sediul in Japonia. A fost un membru important al Grupului de Nissan, dar a devenit mai independent după restructurare în temeiul Carlos Ghosn (CEO).

Nissan a fost cel mai mare producător sasea din lume, dupa Toyota, General Motors, Volkswagen AG, Hyundai Motor Group, și Ford în 2010. Ea comercializate anterior vehicule sub numele de "Datsun" de brand. Începând din 2011, sediul companiei la nivel mondial se află în Nishi-ku, Yokohama. În 1999, Nissan a intrat într-o alianță cu două sensuri Renault SA din Franța, care detine 43,4% din Nissan Nissan detine in timp ce 15% din acțiunile Renault, începând din 2008. Împreună cu gama sa de modele normale, Nissan produce, de asemenea, o serie de modele de lux marca Infiniti cum.

Nissan VQ motoarele, de configurare V6, au fost prezentate printre Ward 10 Best Engines timp de 14 ani drepte.


IstorieÎnceputurile de numele Datsun din 1914Nissan Model 70 Phaeton, 1938Nissan sediul mondial în Nishi-ku, Yokohama
Masujiro Hashimoto fondat Kwaishinsha Motor Works mașini în 1911. În 1914, compania a produs prima sa masina, numit DAT.
Numele noii masini a fost un acronim al numelor de familie investitorilor companiei ":

    
Kenjiro Den (田 健 次郎 Den Kenjiro?)
    
Rokuro Aoyama (青山 禄 朗 Aoyama Rokurō?)
    
Meitaro Takeuchi (竹 内 明 太郎 Takeuchi Meitarō?).
Acesta a fost redenumit Kwaishinsha Motorcar Co, Ltd., în 1918, și din nou pentru a DAT Motorcar Co în 1925. [2] DAT Motors camioane construite în plus față de DAT și mașini Datsun de pasageri. Marea majoritate a producției sale au fost de camioane, din cauza unei piețe de consum aproape inexistente pentru autoturisme, la momentul. Începând din 1918, primele camioane DAT au fost produse pentru piata militară. Acesta a fost cererea scăzută a pieței militare în anii 1920, care a forțat DAT să fuzioneze în 1926, cu Japonia, producator de două camioane cea mai de succes, Jitsuyo Motors.
În 1926 cu sediul la Tokyo DAT Motors a fuzionat cu Osaka pe baza de Jitsuyo Jidosha Co, Ltd. (実 用 自动 车 制造 株式会社 Jitsuyō Jidosha Seizo Kabushiki-Gaisha?) Aka Jitsuyo Motors (stabilit anul 1919, ca o filială Kubota) pentru a deveni DAT Automobile Manufacturing Co, Ltd. (ダット 自動車 製造 株式会社 Datto Jidosha Seizo Kabushiki-Gaisha?) în Osaka până în 1932. (Jitsuyo Jidosha a inceput sa produca un vehicul cu trei roți, cu o cabină închisă numit Gorham în 1920, iar anul următor a produs o versiune cu patru roți, între 1923 și 1925, compania a produs automobile și camioane ușoare sub numele de Lila.. [ 3])
În 1931, DAT venit cu o mașină nouă mai mică, primul "Datson", care înseamnă "Fiul lui DAT". Mai târziu, în 1933, după Nissan Motors a preluat controlul DAT, ultima silabă a Datson a fost schimbat la "soare", pentru ca "fiul" înseamnă, de asemenea, "pierdere" (损) în japoneză, prin urmare, numele de "Datsun" (ダットサン Dattosan?). [4]
În 1933, numele companiei a fost Nipponized la Jidosha-Seizo Co, Ltd. (自动 车 制造 株式会社 Jidosha Seizo Kabushiki-Gaisha?, "Automobile Manufacturing Co, Ltd.") și a fost mutat la Yokohama.Nissan nume folosit prima dată în 1930
În 1928, a fondat Yoshisuke Aikawa Nippon Sangyo holding (Japonia Industries sau Industries Nippon). "" Nissan "Numele provine în anii 1930 ca o abreviere pentru" [5] utilizate pe piața de capital pentru Nippon Sangyo Tokyo. Aceasta companie a fost celebrul Nissan "Zaibatsu" (combine), care a inclus Tobata Angajări și Hitachi. În acest moment turnătorii Nissan controlate și piese de schimb auto întreprinderi, dar nu au intrat Aikawa de fabricație de automobile până în 1933 [6].
Nissan în cele din urmă a crescut pentru a include 74 firme, și a devenit al patrulea cel mai mare combină în Japonia în timpul celui de al doilea război mondial. [7]
În 1930, Aikawa cumpărat control (?) Acțiunile Motors DAT, și apoi în 1933 a fuzionat Tobata Angajări despre piese auto departament cu Motors DAT. Ca Tobata Casting era o societate Nissan, acesta a fost începutul de producție de automobile Nissan. [8]Nissan Motor a fondat în 1934
În 1934, Aikawa "separat extins divizia de piese auto de Tobata Turnarea și încorporate ca o filială nouă, pe care a numit-Nissan Motor (Nissan)". Nissan Motor Co, Ltd. (日 产 自动 车 Nissan Jidosha?). Acționarii societății nou Cu toate acestea nu au fost entuziasmați de perspectivele de automobile din Japonia, astfel încât Aikawa cumpărat în care toți acționarii Angajări Tobata (folosind de capital de la Nippon Industries), în iunie, 1934. În acest moment Nissan Motor a devenit efectiv detinut de Nippon Sangyo și Hitachi. [9]
Nissan a construit camioane, avioane si motoare, pentru armata japoneză. Plantelor principal al companiei a fost mutat în China după ce țara a fost capturat de Japonia. Plantelor a făcut utilaje pentru efortul de război japonez până când a fost capturat de forțele americane și ruse. De la 1947 la 1948 compania a fost numita Nissan Heavy Industries CorpNissan devreme american conexiune
DAT-au moștenit de designer-șef Kubota lui, inginerul american William R. Gorham. Acest lucru, împreună cu Aikawa lui inspira vizită la Detroit 1908, a fost de a afecta foarte mult viitorul Nissan [2]. [10]
Deși a fost întotdeauna intenția de a utiliza Aikawa de ultimă tehnologie de auto face din America, a fost Gorham care a efectuat planul. Toate mașini, desene și modele industriale vehicule de motoare inițial a ieșit din Statele Unite ale Americii. O mare parte din instrumente a venit de la fabrica de Graham si Nissan au avut o licență de Graham în care au fost făcute de camioane. Mașini a fost importat în Japonia de Mitsubishi [11], în numele Nissan, care a intrat în prima fabrica pentru a produce masini Yokohama.Austin Motor Company
În anii 1950, în parteneriat cu Nissan o companie europeană stabilit pentru a avea acces la up-to-data de automobile și modele de motoare. Nissan a ales Austin a Regatului Unit, care mai tarziu a devenit British Motor Corporation prin fuziunea acesteia cu Morris et al. Nissan a inceput construirea 7s Austin în 1930, deși legitimitatea licenței lor la acel moment este dezbătut. După succesul de la Nissan, Hino si Isuzu au urmat pentru a partener cu Renault si, respectiv, Hillman. [12]
În 1952 Nissan Motor Company din Japonia a intrat intr-un acord juridic cu Austin, [13] pentru Nissan a asambla 2000 Austins la seturi importate parțial asamblate și le vinde în Japonia sub marca Austin. Acordul solicitat pentru Nissan de a face toate piesele Austin la nivel local în termen de trei ani, un obiectiv Nissan îndeplinite. Nissan a produs și comercializat Austins timp de șapte ani. Acordul a dat, de asemenea, drepturile de Nissan de a utiliza brevetele Austin, care Nissan utilizate în dezvoltarea propriilor motoare pentru linia de autoturisme Datsun. În 1953 Marea Britanie a construit-Austins au fost asamblate și vândute, ci de 1955, A50 Austin - complet construit de Nissan si cu un corp ușor mai mare, cu noul motor de 1489 cc-a fost pe piata din Japonia. Nissan a produs 20,855 Austins 1953 - 1959. [14]
Nissan efect de levier a brevetelor Austin pentru a dezvolta în continuare propriile lor modele moderne de motoare trecutul ceea ce este Austin A-și B-familie modele oferite. Vârful motoarelor Austin-derivate a fost de noul design Un motor de serie în 1967. De asemenea, în 1967, a introdus noul său Nissan extrem de avansat cu patru cilindri cu came (OHC) Nissan Motor L, care în timp ce similar cu Mercedes-Benz modele OHC a fost un motor complet nou conceput de Nissan. Acest motor alimentat noul Datsun 510, care a câștigat Nissan respect în piața sedan la nivel mondial. Apoi, în 1969, Nissan a introdus Datsun 240Z masina sport care a folosit o variație cu sase cilindri al motorului seria L. 240Z a fost o senzație imediată și Nissan ridicat la statutul de clasă mondială în piața auto.



File:Nissan Model 70 Phaeton.jpg 

Fuziunea cu Prince Motor Company1966 Prince R380 curse
În 1966, Nissan a fuzionat cu Compania Prince Motor, aducând mai multe masini exclusiviste, inclusiv Skyline si Gloria Nissan Nissan, în sale de selecție. Numele Prince a fost în cele din urmă abandonată, și Skylines succesive și Glorias a purtat numele de Nissan. "Prințul", a fost folosit la dealer japonez Nissan "Nissan Prince Shop" până în anul 1999, când "Nissan scena Red", se înlocuiește. Nissan Roșu Etapa propriu-zis a fost înlocuit, începând cu anul 2007. Vehiculele care au fost rezultatul Prințul de fabricație și de dezvoltare, cum ar fi Gloria și Skyline trăiesc în marca pe plan internațional a stabilit, Infiniti.Străină de expansiune1971 Datsun 240Z (US model) în verde metalizat
În 1950, Nissan a decis să se extindă pe piețele din întreaga lume. Nissan a realizat managementul acestora line Datsun masina mica ar umple o nevoie nesatisfacuta in piete, cum ar fi Australia și din lume cea mai mare piata auto, Statele Unite ale Americii. Ei au aratat prima autoturisme la Salonul Auto de la Los Angeles 1959 și a vândut câteva acel an, în Statele Unite ale Americii. Compania a format o filiala din SUA, Nissan Motor Corporation Statele Unite ale Americii, în 1959, condus de Yutaka Katayama. Nissan a continuat să îmbunătățească sedan lor cu cele mai recente progrese tehnologice și coafura chic Italianate în mașini sport cum ar fi roadsterelor Fairlady Datsun, curse câștiga 411 de serie, Datsun 510 și de clasă mondială Datsun 240Z, și prin 1970, au devenit unul dintre cei mai mari exportatori mondiali de automobile.2010 Nissan Maxima SV SportNissan GT-R
În urma crizei petrolului din 1973, consumatorii din întreaga lume (mai ales în piata profitabila din SUA) a început de cotitură în creștere rapidă numere de înaltă calitate, economie autovehicule de mici dimensiuni. Pentru a satisface cererea tot mai mare, compania a construit fabrici noi în Mexic, Australia, Noua Zeelandă, Taiwan si Africa de Sud.
"Brut Chicken" din 1964 a pus un impozit de 25% pe utilitare importate comerciale [15] Ca răspuns, Nissan, Toyota Motor Corp si Honda Motor Co a început construcția de centrale în SUA, la începutul anilor '80. [15].
Uzina Nissan asamblarea inițială, în Smirna, Tennessee, la prima camioane construite numai, cum ar fi 720 și Hardbody, dar sa extins pentru a produce mai multe masini si linii de SUV, inclusiv Altima, Maxima, Xterra si Pathfinder. O fabrica de motoare în Decherd, Tennessee urmat, și cel mai recent, o uzina de asamblare al doilea în Canton, Mississippi.
În 1998, Nissan a anunțat că a vândut unul dintre clădirile sale la sediul central al Grupului Mori de 107,800,000 dolari. [16]
În scopul de a depăși tarifele de export și costurile de livrare către clienții săi europeni, Nissan avute în vedere de instituire a unei plante în Europa. După o examinare aprofundată, Sunderland în nord-estul Angliei a fost ales pentru disponibilitatea la nivel local a unei forțe de muncă de înaltă calificare și poziția sa în apropiere de porturi importante. Fabrica a fost finalizată în 1986 ca filială Nissan Motor Manufacturing (UK) Ltd. Până în 2007, aceasta a fost producătoare de 400.000 de vehicule pe an, de aterizare extrem de ravnit titlu al plantelor cele mai productive din Europa.
Dificultăți financiare (se apropie de miliarde), în Australia, în sfârșitul anilor 1980 a provocat Nissan să înceteze producția acolo. Datorită "Planul butonul" operațiunea australian a fost unic ca produsele au fost, de asemenea, Nissan rebranduit atât de General Motors Holden: Pulsar ca Astra Holden), și Ford: Bluebird ca Corsair Ford). Adunarea Nissan în Noua Zeelandă a încetat la sfârșitul anilor 1990, în urma eliminării tarifelor de import pe masini.
În anul 2001 a stabilit o fabrica in Brazilia, in 2005, Nissan operațiuni de configurare în India, prin intermediul filialei sale Nissan Motor India Pvt. , Ltd. [17] Cu partener de alianță globală, Renault, Nissan va investi 920 milioane dolari pentru a configura o unitate de producție în Chennai pentru a răspunde la piața indiană, precum și o bază pentru exporturile de mașini mici în Europa. [18]
Nissan a intrat Orientul Mijlociu piață în 1957, atunci când a vândut prima sa masina in Arabia Saudita. [19]
Nissan a vandut aproape 520,000 de vehicule noi în China în 2009, în joint-venture cu Dongfeng Motor, și își propune pentru 1 milioane de euro în 3 sau 4 ani. Pentru a îndeplini acest obiectiv, Dongfeng-Nissan este extinderea bazei sale de producție în Guangzhou, care ar deveni cea mai mare fabrica Nissan în jurul valorii de lume în termeni de capacitate de producție la finalizarea. [20]Relația cu Ford Motor Company
Din 1993 până în 2002, Nissan parteneriat cu Ford pentru a comercializa Villager Mercur și Nissan Quest. Cele două microbuze au fost fabricate cu toate aceleași părți și au fost practic identice în afară de câteva diferențe cosmetice. În 2002, Ford a întrerupt Țăranului pentru a face loc Freestar și Monterey. Nissan a adus o nouă versiune a Quest din 2004, care a fost proiectat in-house și nu mai purtat nici o legătură cu modelele Ford. La douăzeci de ani după ce societatea în comun Quest, Nissan ar fi rivalul lui Ford de a furniza taxiuri pentru New York City. NV200 Nissan a fost ales de peste Ford Transit Connect.
În 1992, Nissan Terrano relansat de tractiune integrala, care a fost cosmetic și mecanic identic cu Ford Maverick. Ambele masini au fost construite în Spania. Deși Maverick a fost întrerupt în 1998 din cauza vânzărilor dezamăgitoare a, Terrano Nissan a fost un vânzător puternic și a rămas în producție până în 2005, când a fost înlocuit cu Nissan Pathfinder.Camioane2006 Nissan Titan KING CAB
Titan Nissan a fost introdus în anul 2004, ca o camioneta full-size produse pentru piața nord-americană, camion parts întins Nissan F-Alpha platforma cu Nissan Armada și Infiniti QX56 SUV-uri.
Titan are o supapa de 5.6 L 32 motor V8 de VK56DE care generează 317 CP, și este capabil de remorcare de aproximativ 9500 de lire sterline. Titan Nissan vine în patru niveluri de echipare de bază: XE, SE, Pro-4X, și LE, că pentru 2011, va fi S, SV, nivelurile de PRO-4X și SL.The ornamentale sunt combinații de caracteristici oferite pe camion . Acesta a fost listat de Edmunds.com drept cel mai bun full-size camion. Titan a fost nominalizat pentru Truck America de Nord a Anului pentru 2004.Alianta cu Renault
În 1999, cu Nissan se confrunta cu dificultati financiare severe, Nissan intrat într-o alianță cu Renault SA din Franța. [21]
Semnat la 27 martie 1999, Alianta Renault-Nissan este primul de acest gen care implica un producator de masini japonez și franceză, fiecare cu propria cultură corporativă distinctă și identitate de brand. In acelasi an, Renault a numit propria Chief Operating Officer, Carlos Ghosn, ca Chief Operating Officer al Nissan și a luat o participatie de 22,5% din Nissan Diesel. Mai târziu în același an, Nissan a tras sale directori de top japoneze.
Alianta Renault-Nissan a evoluat peste ani pentru a deține Renault 44,3% din actiunile Nissan, in timp ce Nissan detine 15% din actiunile Renault, care nu dau drept de vot Nissan o reprezentare sau de bord ca urmare a restricție legală în Franța.
Sub CEO-ul lui Ghosn "Planul de Revival Nissan" (PNR), compania și-a revenit în ce mai mulți economiști de top consideră a fi una dintre cele revizie cele mai spectaculoase corporative din istorie, catapultarea Nissan pentru a înregistra profituri și o revitalizare dramatică atât de Nissan si modelul Infiniti line-up-uri. În 2001, compania a inițiat Nissan 180, valorificarea succesul Programului național de reformă. Obiectivele stabilite au fost cu 180 o vânzare suplimentară de 1 milion de automobile, realizarea marje de funcționare de 8%, și de a avea zero datorii de automobile. Ghosn a fost recunoscut in Japonia pentru o rezolvare companiei în mijlocul unei economii japoneze aflate în dificultate. Ghosn și redresare Nissan au fost prezentate în manga japoneză și cultura populară. Realizările sale în revitalizarea Nissan s-au remarcat de guvernul japonez, care ia acordat Medalia Japonia cu Blue Ribbon în 2004. [22]Extinderea alianței pentru a include atât Daimler si RenaultNissan Motor Sediul nou în construcție, în aprilie 2008
La 7 aprilie 2010, Daimler AG schimb o cota de 3,9% din exploatații sale pentru 3,9% atât din Nissan si Renault. Această alianță triplă permite partajarea sporită a tehnologiei și a costurilor de dezvoltare, încurajând cooperarea globală și dezvoltarea reciprocă. [23] alianță cu Daimler este considerat a avea un accent pe tehnologiile de baterii / electrice.Nissan Motor Co v. Nissan Computer Corporation
În decembrie 1999, o acțiune în justiție a fost instituit prin Nissan Motor căutând 10 milioane dolari în despăgubiri de la Uzi Nissan, presedinte al Nissan Computer. În decembrie 2002, Uzi Nissan a fost înmânat un ordin restrictiv de utilizare a lui Nissan numele și Nissan.com domenii și Nissan.net pe care le deține.
În 2004, Curtea de Circuit al IX-lea de Apel a permis Nissan Computer pentru a face apel caz, care a dus la inversarea unor constatări anterior în favoarea Nissan Motor. [24]
La 5 februarie 2008, Hotărârea definitivă a fost înscris pentru caz, cu calculatorul Nissan fiind atribuit costurilor și niciuna dintre părți nu predominante. [25] Imediat după hotărâri, Nissan Motor a depus o cerere de marca pentru echipamente informatice în martie 2008, [26] vizualizate de unii ca o încercare de a dobândi domeniu prin intermediul PSUL, un panou de procedură de arbitraj, care de multe ori constată, în favoarea deținătorilor de mărci comerciale.Evoluțiile actualeCEO-ul curent Carlos Ghosn a fost creditat cu revitalizarea Nissan
În 2010, Nissan a anunțat că tehnologia sa hibridă nu se mai bazează pe Toyota.
La 7 aprilie 2010, Daimler AG schimb o cota de 3,9% din exploatații sale pentru 3,9% atât din Nissan si Renault. Această alianță triplă permite partajarea crescut de tehnologie și costuri de dezvoltare, încurajând cooperarea globală și dezvoltarea reciprocă. [23]
Nissan Note și Qashqai, în Marea Britanie sunt atât produse la fabrica lor din Marea Britanie, la Washington, Tyne & Wear. Pe 9 ianuarie 2009, a fost anunțat că 1.200 locuri de muncă urmau să fie tăiate la uzina de la Washington. Decizia a fost pus pe seama motive economice, inclusiv o scădere a pieței de vânzare cu masina. Nissan senior vice-presedinte pentru producție în Europa, Trevor Mann, a declarat ca firma a fost "dreapta-dimensionarea operațiunile noastre la cererea de pe piață." [27]
Nissan produce, de asemenea, masini la fabrica sa de la Roslyn, în apropiere de Pretoria, Africa de Sud.
Nissan America de Nord mutat sediul de la Gardena, California, la Nashville, Tennessee, zona în iulie 2006. Un sediu nou, Nissan in America, a fost dedicat pe 22 iulie 2008, în Springs cool (Nashville, Tennessee). Aproximativ 1500 de angajati lucrează în instalație.
La 30 iunie 2006, General Motors a convocat o întâlnire de urgență de bord pentru a discuta o propunere de acționar Kirk Kerkorian de a forma o alianță între GM și Renault-Nissan. La 4 octombrie 2006, cu toate acestea, GM și Nissan reziliat discuțiile din cauza prăpastia dintre cele două companii referitoare la despăgubiri pentru GM de la Nissan.
Pe 17 mai 2006 Nissan a lansat Atlas 20 camion hibrid în Japonia. Acesta a lansat un camion hibrid Cabstar la 2006 Hannover Targul.
Biroul companiei capul sa mutat înapoi de la Tokyo, la Yokohama, în august 2009.
La 23 februarie 2008, guvernul de stat Tamil Nadu (India) au semnat un memorandum de înțelegere (MoU) cu consorțiul de fabricație auto, Mahindra-Renault-Nissan de a crea o unitate de producție la Oragadam în tramvai Chennai.
Consorțiul format indian auto important Mahindra & Mahindra, Renault (Franța) și Nissan (Japonia) va începe cu o investiție inițială de Rs4000 crore pentru fabricarea aproape 50.000 de tractoare pe an, altele decât autoturisme, autoutilitare si piese de schimb. Proiectul este de așteptat să crească Tamil Nadu Produsul Intern Brut (PIB) de Rs18, 000 crore anual, oferind în același timp 41000 de locuri de muncă.
Nissan a început dezvoltarea cu celule de combustibil vehicule (FCVs) în 1996 și a lansat vânzările limitate de leasing ale X-Trail FCV în Japonia, în anul fiscal 2003.
În 2002, Toyota si Nissan sunt de acord pentru a lega-up pe tehnologii hibride, iar în 2004, Nissan a dezvaluit prototipul hibrid Altima.Vehicul reamintește
Pe 2 martie, 2010 Nissan a anunțat retragerea de 540,000 de vehicule pentru a remedia pedale de frână și măsurare gaze. Rechemare pedala de frână afecteaza 179,000 de vehicule în SUA și aproximativ 26.000 de la Orientul Mijlociu, Canada, Rusia și alte câteva țări.
Anumite 2008 - 2010 Nissan Titan Transport, Infiniti QX56 și Armada Nissan Sport Utility Vehicles, și unele 2008 și 2009, Nissan Quest microbuze sunt în curs de a amintit. [28]
Nissan a anuntat, de asemenea, retragerea de mai multe modele de camioane și SUV-uri, inclusiv 2004-2006 Armadas și Titanii, 2005-2006 QX56s Infiniti, și, Pathfinders frontiere și Xterras realizate în luna august 2003 și iunie 2006. Rechemare a fost făcută ca răspuns la un risc ca relee electrice din modulele de control al motorului pentru aceste vehicule pot eșua, eventual făcând motorul inoperabil. Rechemare afecteaza aproximativ 2,200,000 automobile la nivel mondial. [29]
În mai 2011, US National Highway Traffic Safety Administration a lansat o anchetă din 2007 și 2008 Altimas peste problemele de scurgere, care ar putea duce la retrageri de pe piață [30].
În februarie 2012, Nissan a anuntat ca va fi reamintind aproximativ 250.000 de vehicule la nivel mondial. Modelele afectate includ Juke, Serena, Patrol, China-a făcut Tiida, Micra si Infiniti M și modele QX.
În martie 2012 Nissan a anuntat construirea unui automobil nou, Invitație, de la mijlocul anului 2013, la uzina de la Washington, în Marea Britanie, cu crearea de locuri de muncă de 2000, 400 din ele la Washington. [31] La data de 1 iunie 2012, Nissan Motor India a raportat 98 de procente de la an la an, în creștere de vânzări la 3138 de unități în mai, ca față de 1588 de unități vândute în perioada de an în urmă. [32]Mediu de înregistrareNissan Leaf la Salonul Auto de la Washington 2010, în cazul în care acesta a fost anunțat drept câștigător al premiului verde din 2010 Vision mașini de Green Car Journal.
Înainte de anunțuri despre Nissan Leaf, Nissan Motor a avut nici o înregistrare specială a mediului, cel puțin așa cum este perceput în raport cu concurența. Acest lucru se poate schimba în viitor, pentru a cauza un nou accent pe dezvoltarea, producția și comercializarea de automobile electrice. Nissan intenționează să vândă mașini electrice în piețele din SUA de coastă până în decembrie 2010, și în interiorul SUA, până în iunie 2011. Compania susține modelul EV, Nissan Leaf, are o viteza maxima de 90 mph (140 km / h) si poate merge 100 de mile pe taxa. Acesta este proiectat să dureze opt ore pentru a încărca complet masina. Masina Nissan folosește o mare capacitate laminat acumulator litiu-ion reîncărcabilă. Vehiculul este destinat pentru distanțe scurte, și nu este destinat pentru înlocuirea mașinilor tradiționale pentru călătorii lungi. Ca și în alte masini electrice aceste produse de la Nissan nu vor mai emite poluanți de la evacuare a acestora. Orice poluare implicat în exploatarea lor ar proveni din producția de energie electrică necesară pentru a încărca mașina, în funcție de tipul de instalație generare a energiei electrice. [33] Nissan a ales sa dezvolte 100 de masini electrice la sută, mai degrabă decât de biocombustibil sau etanol execută autovehicule pe baza Analiza cost [34]. La 12 mai 2009, Nissan a anunțat compania va produce vehicule electrice la fabrica sa de la Oppama toamna anului 2010, cu o capacitate de 50.000 de unitati pe an. Baterii pentru vehicule electrice vor fi furnizate de către Automotive Furnizare a Energiei Corporation, un joint-venture între Nissan (51%), NEC Corporation (42%) si NEC Energie Dispozitive, Ltd. (7%). [35] În luna iulie 2011, solar încărcare portul de Nissan - constructii pe un post de 30 de masina solara încărcare în afara viitorului Smirna Adunarea Uzina de vehicule în Tennessee - este de așteptat să fie finalizată. Și se va utiliza energie regenerabilă pentru a încărca Leafs Nissan care vor fi produse acolo în 2012. [36]



  ProduseProduse autoVechi Stil Logo Nissan (1984-2001)

    
Articole principale: Lista de vehicule Nissan și lista de motoare de Nissan.
Nissan a produs o gamă largă de autoturisme și camioane obișnuite, inițial pentru consumul intern, dar exportate în jurul valorii de lume din anii 1950. Nu a fost o greva majora in 1953.
Aceasta a produs, de asemenea, mai multe masini sport memorabile, inclusiv Fairlady Datsun 1500, 1600 și 2000 Roadster, Z-mașină, o mașină sport accesibil inițial introdusă în 1969 și GT-R, un puternic all-wheel-drive sport coupe.
În 1985, Nissan a creat o divizie de tuning, Nismo, pentru dezvoltarea concurenței și performanța acestor autovehicule. Unul dintre cele mai recente modele de Nismo este 370Z Nismo.
Până în 1982, automobile Nissan pe piețele de export cele mai multe au fost vândute sub marca Datsun. Din 1989, Nissan a vandut modelele sale de lux in America de Nord sub brandul Infiniti.2013 Nissan Altima 3.5SL
Nissan vinde, de asemenea, o gamă mică de autoturisme kei, în principal ca un joint-venture cu alți producători japonezi, cum ar fi Suzuki sau Mitsubishi. Nissan nu se dezvolta aceste masini. Nissan, de asemenea, și-a împărtășit model de dezvoltare de autoturisme japoneze interne cu alți producători, în special Mazda, Subaru, Suzuki si Isuzu.
În China, Nissan produce masini in asociere cu Dongfeng Motor Group, inclusiv 2006 Nissan Livina Geniss. Acesta este primul din gama de o familie la nivel mondial noua de masini de dimensiuni medii și este de a face debutul mondial la Salonul Auto International Guangzhou.
Nissan lanseaza SUV-ul Qashqai în Africa de Sud, împreună cu noile lor motorsport Qashqai Jocuri cu masini.
În 2010, Nissan a creat o divizie de tuning, IPL, de data aceasta pentru prima lor / de lux mărcii Infiniti.

JaponiaNissan Yanagihara, Nagano
Începând din 2007, în Japonia, Nissan vinde produsele sale la un recunoscută la nivel internațional "Nissan" semne, folosind un cerc cromat cu "Nissan", în partea din față.
Anterior, Nissan de ocazie două nume dealer Nissan numite Albastru teatru, Rosu Nissan scena, si japoneze: Nissan Roșu și albastru teatru, înființată în 1999. Înainte de asta, Nissan Red etapă a fost rezultatul de a combina un mai vechi canal de vânzări de dealeri sub numele de "Nissan Prințul de cadouri" (日 产 · プリンス 店), înființată în 1966, după fuziunea Motors Prințul de Nissan, care a vândut Skyline Nissan, " Nissan Satio Store "(日 产 · サティオ 店), care a vândut mașinile dezvoltate de Nissan Sunny de la introducerea sa în 1966, și" Nissan Store Cherry "(日 产 · チェリー 店), masini asociate cu Cherry Nissan și a stabilit în 1970.
Nissan Etapa Albastru a fost rezultatul combinării canale mai mari de vânzare, numite "Nissan Store" (日 产 店), redenumit apoi "Nissan păstra Bluebird" în 1959, vanzarea de masini asociate cu Bluebird Nissan, si "Nissan Store Motor" (日 产 · モーター店), masini asociate cu Laurel Nissan începând din 1968. În 1970, Nissan, de asemenea, înființat un lanț de vânzări separate, care a vândut autovehicule second-hand, inclusiv licitații, numit japonez: Nissan U-Cars, pe care le mențin în continuare.
Începând din 1960, un alt canal de distribuție de vânzare a fost stabilit faptul că produsele vândute diesel pentru uz comercial, numit Nissan Diesel până la divizia motorină a fost vândută în 2007 pentru Volvo AB. Pentru a încuraja vânzările cu amănuntul, Nissan vehicule de pasageri care au fost instalate cu motoare diesel, cum ar fi Cedric, au fost disponibile la Nissan Diesel locații.

    
Toate masinile vandute la japoneză: Nissan albastru Etapa (1999-2005)
Nissan Fairlady Z, Nissan Serena, Nissan Cedric, Nissan R'nessa, Nissan Cima, Nissan Liberty, Nissan Cefiro, Nissan Laurel, Nissan președinte, Nissan Bluebird, Nissan Primera, Nissan Pulsar, Nissan Presea, Nissan Terrano, Nissan Stagea, Nissan Leopard , Nissan Avenir, Nissan Camioane, Nissan Hypermini, Nissan Caravan.

    
Toate masinile vandute la japoneză: Nissan Red Stage (1999-2005)
Nissan Presage, Nissan X-Trail. Nissan Teana, Nissan Bluebird Sylphy, Nissan Crew, Nissan Skyline, Nissan civile, Nissan Silvia, Nissan Tino, Nissan Bassara, Nissan Gloria, Nissan Pulsar, Nissan Sunny, Nissan Rasheen, Nissan Primera, Nissan Mistral, Nissan Presea, Nissan Stagea, Nissan avantaj, Nissan Largo, Nissan Vanette, Clipper Nissan, Nissan ca acasă, Nissan Elgrand, Nissan Safari, Nissan Wingroad, Nissan Atlas.

    
Toate masinile vandute la japoneză: Nissan Prince Shop, Nissan Satio Shop, Nissan Cherry Shop (1966-1999)
Cima, Gloria, Skyline, Primera, Auster, Pulsar, Langley, Volkswagen Santana, Volkswagen Passat, 180SX, Safari, Mistral, Elgrand, ca acasă, Bassara, Largo, Serena, Stagea, Primera vagon, Avenir, Wingroad, Expert, Ad van, Vanette, Clipper, Atlas, Homer (cabina de peste camion), Cires, Sunny, cires Vanette,

    
Toate masinile vandute la japoneză: Nissan Bluebird Shop (mai târziu Nissan Shop, Nissan Expoziție), Nissan Motor Shop, (1959-1999)
Liberta Villa, Violet, Bluebird, Datsun Ocazie, Leopard, Maxima, Fairlady Z, Terrano, Avenir, Cefiro, Laurel, Laurel Duhul, Cedric, președintele,Wikimedia Commons conține materiale multimedia legate de: dealerii NissanVehiculele electriceArticol principal: Vehicul electric Nissan
Nissan va lansa mașini electrice în Europa în 2010, cu modele de afaceri diferite în țări diferite. [37]
Nissan Motor Co a finalizat aproape de dezvoltare a unei baterii litiu-ion cu o baterie litiu nichel mangan cobalt catod din oxid (NMC). Noul sistem, care va oferi relatărilor aproape dublu capacitatea de Nissan / AESC 's celula curentă spinel mangan. [38]
Noul Nissan Leaf este de așteptat să fie comercializate în America de Nord, Europa și Japonia, începând la sfârșitul anului 2010. Nissan a anuntat ca va produce noua masina compacta Leaf electrice la uzina de la Washington, în Marea Britanie. Capacitatea de producție anuală va fi de 50.000 de vehicule de la Washington. [39]Non-Automotive Products
Nissan a avut, de asemenea, o serie de societăți din afara industriei auto, mai ales Tu-Ka serviciu telefon mobil (estimare 1994), care a fost vândut la DDI și Japonia Telecom (atât în ​​prezent cât uni in KDDI Corporation), în anul 1999. Nissan Nissan detine, de asemenea Marine, un joint-venture cu Tohatsu Corp, care produce motoare pentru ambarcațiuni și echi
 
pamente maritime altele.


File:2013 Nissan Altima 3.5SL - 2012 NYIAS.JPGFile:Nissan Leaf WAS 2010 8900.JPG

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu