audi


 AUDI Aktiengesellschaft  și designul său filiale, inginer, fabricarea și distribuirea de automobile și motociclete sub marcile Audi, Ducati si Lamborghini. Audi supraveghează operațiunile din întreaga lume de la sediul din Ingolstadt, Bavaria, Germania. Vehicule audi-branded sunt produse în instalații de producție șapte din întreaga lume; Ducati si Lamborghini au fiecare o facilitate de producție situate în Italia.

AUDI AG a fost un deținut în majoritate (99.55%) filială a Volkswagen AG din 1966, în urma unei achiziția treptată a predecesorului AUDI AG, Auto Union, de la Daimler-Benz. [8] Volkswagen a relansat marca Audi cu introducerea din 1965 Audi F103 serie.

Numele companiei se bazează pe numele de familie al fondatorului, August Horch. "Horch", însemnând "asculta", devine "Audi", atunci când tradus în latină. Cele patru inele ale siglei Audi fiecare reprezintă una dintre companiile de automobil cu patru care s-au unit pentru a crea companiei. Sloganul Audi este Vorsprung durch Technik, care înseamnă "Progresul prin tehnologie". Recent, în Statele Unite, Audi și-a actualizat sloganul la "Adevărul în Inginerie".


În cadrul Volkswagen Group
Cel mai mare acționar al AUDI Aktiengesellschaft este Volkswagen Aktiengesellschaft, care detine aproximativ 99,5% din capitalul social [4] Volkswagen AG include conturile consolidate ale Audi AG în situațiile sale financiare..
Din 2002 până în 2007, Audi a condus Grupul de marca Audi, o subdiviziune a diviziei Automotive Group Volkswagen format din Audi, Lamborghini si SEAT, care a fost axat pe valori sportive, cu vehicule de produse Marques "și de performanță fiind sub responsabilitatea mai mare de Audi brand.IstorieNașterea companiei și numele său
Inițial, în 1885, automobilul Wanderer Compania a fost înființată, mai târziu devenind o ramură de Audi AG. O altă companie, NSU, care, de asemenea mai târziu a fuzionat într-Audi, a fost fondată în această perioadă, și a furnizat mai târziu șasiu de Gottlieb Daimler cu patru roți. [9]
La 14 noiembrie 1899, August Horch (1868-1951) a stabilit compania A. Horch & Cie în cartierul Ehrenfeld din Köln, dar din cauza unei dispute între el și consiliul de supraveghere, el a trebuit să părăsească compania. În 1909, el a înființat o companie de secunde, Horch Automobil-Werke GmbH. Primul Audi de automobile, Audi tip A HP 10/22 (16 kW) Sport-Phaeton, a fost produs în 1910 în Zwickau. [10]
În 1909, Horch a fost forțat să iasă din compania pe care a fondat [11]. A început apoi o noua companie in Zwickau si a continuat cu brandul Horch. Foștii săi parteneri la dat in judecata pentru încălcarea drepturilor de autor, precum și germană Curtea Supremă de Justiție (Reichsgericht la Berlin), [12] în cele din urmă a stabilit că marca Horch aparținea companiei fostul său. [11]Audi tip E
Deoarece August Horch a fost interzis de la folosirea "Horch", ca o denumire comercială, în afacerea lui mașină nouă, el a numit-o intalnire cu prietenii apropiati de afaceri, Pavel și Franz Fikentscher din Zwickau, Germania. La apartamentul lui Franz Fikentscher, au discutat despre cum să vină cu un nou nume pentru companie. În cursul acestei reuniuni, fiul lui Franz studia în liniște limba latină într-un colț al camerei. De mai multe ori el a uitat ca el a fost pe punctul de a spune ceva, dar ar înghiți doar cuvintele sale și continua activitatea, până când în cele din urmă el a izbucni, "Tatăl - audiatur et altera pars ... nu ar fi o idee bună să-l numim audi loc de Horch "[13]"? Horch! " în mijloace germane "Hark!" sau "aud", care este "Audi", în forma imperativ singular "audire" - "pentru a asculta" - în limba latină. Ideea a fost acceptată de toată lumea cu entuziasm prezenți la întâlnire. [14] primul Audi auto, de tip B, 10/28PS a fost livrat la începutul anului 1910. [15]
Audi a inceput cu un model de motor de 2612 cmc in linie-patru [clarificare necesară], urmat de un model de cc 3564, precum și 4680 cmc și 5720 cmc modele. Aceste masini au avut succes chiar si in evenimente sportive. Primul cu sase cilindri model, [clarificare necesară] 4655 cc a apărut în 1924.
August Horch a parasit compania Audi în 1920 pentru o poziție înaltă la Ministerul Transporturilor, dar el era încă implicat cu Audi ca un membru al consiliului de administrație. În septembrie 1921, Audi a devenit primul producator auto german de a prezenta o masina de productie, Audi Tip K, cu stângaci unitate. [16] pe partea stângă unitate răspândit și a stabilit poziția dominantă în cursul anilor 1920, deoarece aceasta a furnizat o vizualizare mai bună din sens opus traficului, depasind mai sigure [16].Auto Union epocaArticol principal: Auto Union
În luna august 1928, Jørgen Rasmussen, proprietarul Dampf Kraft-Wagen-(DKW), a achizitionat pachetul majoritar de actiuni de la Audiwerke AG. [17] În același an, Rasmussen a cumparat ramasitele Rickenbacker producătorul american de automobile, inclusiv de fabricație Echipament pentru opt cilindri. Aceste motoare au fost folosite în Audi Zwickau si modele Audi Dresden care au fost lansate în 1929. În același timp, șase cilindri si patru cilindri (licentiat de la Peugeot) modele au fost fabricate. Autoturisme Audi din acea epoca au fost masini de lux, echipate cu caroserie speciala.
În 1932, Audi a fuzionat cu Horch, DKW, Wanderer si, pentru a forma Auto Union. Acesta a fost în această perioadă că societatea a oferit Frontul Audi care a devenit masina primul european care a combina un motor cu sase cilindri, cu tractiune fata. Este folosit un sistem de propulsie în comun cu Wanderer, dar a refuzat 180 de grade, astfel încât arborele de antrenare cu care se confruntă față.
Înainte de al doilea război mondial, Auto Union a folosit patru inele interconectate care alcătuiesc logo-ul Audi astăzi, reprezentând aceste patru marci. Aceasta insigna a fost folosit, totuși, numai pe masinile de curse Auto Union în acea perioadă, în timp ce companiile membre utilizează propriile nume si embleme. Dezvoltare tehnologică a devenit mai mult și mai concentrată, iar unele modele Audi au fost propulsate de motoare Horch sau Wanderer construite.
Reflectând presiunile economice ale timpului, Auto Union concentrat tot mai mult pe masini mai mici, prin anii 1930, astfel încât în ​​1938 brandul companiei DKW reprezentat 17,9% din piata auto germana, in timp ce Audi a avut loc doar 0,1%.Post-Al Doilea Război MondialIFA F9
Ca de fabricație cel german, la debutul primului război mondial II, plantele au fost retehnologizate Auto Union pentru producția militară, și au fost o țintă pentru bombardamentele aliate in timpul razboiului, lăsându-le deteriorate.
Invadata de armata sovietică în 1945, la ordinele administrației militar sovietic Uniunii fabrici au fost demontate, ca parte a reparațiilor de război. [18] Ca urmare a acestui fapt, activele societății întregi au fost expropriate fără compensație. [18] La data de 17 august 1948, Auto Union AG Chemnitz a fost șters din registrul comerțului [17]. Aceste acțiuni au avut efectul de a lichidare Germania Auto Union AG. Rămâne de fabrica Audi din Zwickau a devenit VEB (pentru "Enterprise Oameni folosita") Automobilwerk Zwickau sau AWZ (în limba engleză: Automobile Works Zwickau).
Fosta fabrica Audi din Zwickau reluat ansamblu de pre-război-modele în 1949. Aceste modele DKW au fost redenumite pentru a F8 IFA IFA F9 și și au fost similare la versiunile în Germania de Vest. Vest și modele de est-germani au fost echipate cu renume DKW tradiționale și motoarele în doi timpi.Auto de la New Uniunii unitate
O nouă vest-german sediul central Auto Union a fost lansat in Ingolstadt, Bavaria cu împrumuturi de la guvernul statului bavarez și ajutorul Planului Marshall. [18] Compania reformată a fost lansat 03 septembrie 1949 și a continuat traditia DKW de a produce frontal roți unitate cu două- motoarele în doi timpi [18]. Această a inclus producerea unei motociclete mici, dar robust de 125 cmc si DKW un van de livrare, DKW F 89 L de la Ingolstadt. Site-ul Ingolstadt a fost mare, constând dintr-un complex extins de cladiri anterior militare care a fost adecvat pentru administrare, precum și depozitare vehicul și de distribuție, dar în acest stadiu nu exista la Ingolstadt nici o instalație de dedicat Corespunzator pentru producția de masă de automobile: pentru fabricarea companiei primul post-război de mass-market uzinei de automobile de pasageri din Düsseldorf a fost inchiriat de la Rheinmetall-Borsig. Acesta a fost doar zece ani mai târziu, după ce compania a atras un investitor care fondurile au devenit disponibile pentru construcția uzinei de automobile de la site-ul majore sediul central Ingolstadt.
În 1958, Daimler-Benz a avut un 87% depozit în compania Auto Union, iar acest lucru a fost crescut într-o exploatație de 100% în 1959. Cu toate acestea, mici în doi timpi masinile nu au fost în centrul de interese Daimler-Benz, iar în timp ce la începutul anilor 1960 a văzut investiții majore în noi modele de Mercedes și într-o stare de fabrica de arta pentru Auto Union, gama companiei modelul îmbătrânirea în acest moment a făcut nu beneficiază de boom-ul economic din anii 1960 în aceeași măsură ca și producătorii de concurente, cum ar fi Volkswagen si Opel. Decizia de a dispune de afaceri Auto Union a fost bazat pe lipsa de rentabilitate. [19] În mod ironic, de către momentul în care a vandut afacerea a inclus, de asemenea, o fabrica mare nou și aproape gata de productie moderne, patru timpi, care ar permite Uniunea afaceri Auto, sub un nou proprietar și cu avantajul unui nume redescoperit, Audi. În conformitate cu termenii de vânzare, Daimler-Benz a păstrat vechea uzina din Düsseldorf, care a supraviețuit până în ziua de astăzi ca un centru pentru Mercedes-Benz ansamblul de vehicule comerciale.
În 1964, Volkswagen a dobândit o participație de 50% în afaceri, care a inclus noua fabrica din Ingolstadt și drepturile de marcă ale Auto Union. Optsprezece luni mai târziu, Volkswagen a cumparat un control complet al Ingolstadt, și prin 1966 au fost folosind capacitatea de rezervă a instalației Ingolstadt pentru a asambla o suplimentare de 60000 Beetle Volkswagen pe an. [20] motoarele în doi timpi au devenit mai puțin popular în timpul anilor 1960 în calitate de clienți au fost mai atrași de fine motoarele în patru timpi. În septembrie 1965, a fost DKW F102 echipat cu un motor în patru timpi și un facelift pentru față și spate masinii. Volkswagen a aruncat marca DKW din cauza asocierii sale cu doi timpi de tehnologie, și după clasificat modelul intern ca F103, a vândut-o pur și simplu ca "Audi". Mai târziu, evoluția modelului au fost numite dupa rating cai putere lor și vândut ca Audi 60, 75, 80, și Super 90, de vânzare până în 1972. Inițial, Volkswagen a fost ostil la ideea de Auto Union ca o entitate independentă producerea de modele proprii care au dobândit companiei doar pentru a mări capacitatea de producție proprie, prin uzina de asamblare din Ingolstadt. Apoi, VW șef Heinz Nordhoff a interzis în mod explicit Auto Union din orice dezvoltare de produs în continuare. Temându-se că patrimoniul companiei va dispărea sub VW inginerie insigna, Auto inginerii Uniunii, sub conducerea lui Ludwig Kraus a dezvoltat primul Audi 100 în secret, fără știrea lui Nordhoff. Atunci când a prezentat cu un prototip finit, Nordhoff a fost atât de impresionat, el a autorizat mașina pentru producția, care, atunci când a lansat în 1968, a continuat să fie un succes imens. Cu aceasta, învierea marcii Audi a fost acum complet, aceasta fiind urmată de prima generație Audi 80 în 1972, care ar transforma în oferi un impuls pentru VW nouă unitate de roata din față gamă răcit cu apă, care a debutat la mijlocul anilor 1970 incoace.Audi 80 linia de asamblare de la Wolfsburg, 1973
În 1969, Auto Union a fuzionat cu NSU, cu sediul în Neckarsulm, in apropiere de Stuttgart. În anii 1950, NSU a fost cel mai mare producător mondial de motociclete, dar s-au mutat pe pentru a produce masini mici, cum ar fi NSU Prinz, TT și TTS versiuni care sunt încă populare ca masini de curse de epocă. NSU sa concentrat apoi pe noile motoare rotative bazate pe ideile lui Felix Wankel. În 1967, NSU Ro noul 80 a fost o masina cu mult înaintea timpului său în detalii tehnice, cum ar fi aerodinamica, greutate redusa, si de siguranta. Cu toate acestea, problemele de dentitie cu motoare rotative a pus capăt independenței NSU. Plantelor Neckarsulm este acum folosit pentru a produce mai mare de modele Audi A6 și A8. Fabrica Neckarsulm este, de asemenea de origine al quattro GmbH, o filială responsabilă pentru dezvoltarea și producția de Audi modele de înaltă performanță: R8 și "RS", gama de modele.
Masina de dimensiuni medii, care NSU a lucrat la, K70, a fost destinat să fanta dintre modelele din spate cu motor Prinz și futurist NSU Ro 80. Cu toate acestea, Volkswagen a luat K70 pentru propria sa gamă, ortografie sfârșitul NSU ca un brand separat.Modern epoca
Noua companie rezultată în urma concentrării a fost cunoscut sub numele de Audi NSU Auto Union AG, și a văzut apariția de Audi ca un brand separat pentru prima dată de când era pre-război. Volkswagen a introdus marca Audi în Statele Unite pentru modelul anului 1970.
Prima masina nouă a acestui regim a fost Audi 100 din 1968. Acest lucru a fost în curând alăturat 80/Fox Audi (care a constituit baza pentru Volkswagen Passat 1973), în 1972 și Audi 50 (ulterior rebadged ca Volkswagen Polo), în 1974. Audi 50 a fost un design seminale pentru că a fost prima încarnare a conceptului Golf / Polo, una care a condus la o mașină lume un succes enorm.
Imaginea Audi în acest moment a fost un conservator, și, astfel, o propunere de la inginer șasiu Jörg Bensinger [21] a fost acceptat pentru a dezvolta tehnologia de tractiune integrala de la Volkswagen Iltis vehicul militar pentru o masina performanta Audi si masina de raliu curse. Masina de performanță, introdus în 1980, a fost numit "Audi Quattro", un coupe turbo, care a fost, de asemenea, primul german pe scară largă vehicul de producție pentru a caracteristică permanentă de tractiune integrala prin intermediul unui diferential central. Denumit în mod obișnuit ca "Ur-Quattro" ("Ur-" prefix este un augmentative german folosit, în acest caz, să însemne "original" și este, de asemenea, aplicat la prima generație de Audi S4 si S6 Saloanele Sportivi, la fel ca în "UrS4" și "UrS6"), câteva dintre aceste vehicule au fost produse (toate construite manual de o singură echipă), dar modelul a fost un mare succes în raliuri. Victorii de seamă s-au dovedit viabilitatea tuturor roți racecars unitate, iar numele Audi a devenit asociat cu progresele în tehnologia auto.
În 1985, cu Auto Union si NSU Marci eficient moarte, numele oficial al companiei a fost acum redus la simpla Audi AG.Audi quattro
În 1986, ca Passat-Audi 80 a fost bazat început să dezvolte un fel de "Bunicul lui masina" imagine, de tip 89 a fost introdus. Aceasta dezvoltare complet nouă vândut extrem de bine. Cu toate acestea, exteriorul său modern și dinamic dezmințite performanța scăzută a motorului bazei sale, precum și pachetul său de bază a fost destul de spartan (chiar oglinda de pe partea pasagerului era o opțiune.) În 1987, Audi a prezentat un nou model Audi și foarte elegantă 90, care a avut un set mult superioară de caracteristici standard. La începutul anilor 1990, vânzările au început sa scada pentru Audi 80 serie, și unele probleme de bază de construcție au început să iasă la suprafață.
În prima parte a secolului 21, Audi stabilit pe o pista de curse germane de a solicita și de a menține mai multe înregistrări mondiale, cum ar fi rezistenta viteza de top. Acest efort a fost în linie cu patrimoniul companiei de la Săgeți 1930 Silver curse epoca.
Prin anii 1990, Audi a început să se mute de lux de piață-țintă pentru a concura împotriva automobile germane Mercedes-Benz si BMW. Aceasta a început cu lansarea V8 Audi în 1990. Acesta a fost în esență un nou motor montat la Audi 100/200, dar cu diferente notabile de caroserie. Cel mai evident a fost grila nouă, care a fost acum încorporată în capota.
Până în anul 1991, Audi a avut patru cilindri Audi 80, Audi 5-cilindri 90 și Audi 100, Audi turbo V8 200 si Audi. Nu a fost, de asemenea, o versiune coupe a 80/90, cu atât 4 - și 5 cilindri.
Deși motorul cu cinci cilindri a fost un succes și grupul motopropulsor robust, era încă un pic prea diferit pentru piața țintă. Cu introducerea unui Audi cu totul nou 100 în 1992, Audi a introdus un motor V6 2.8L. Acest motor a fost, de asemenea, montate pe o față-a ridicat Audi 80 (toate 80 și 90 de modele au fost emblema acum 80, cu excepția SUA), oferind acest model o alegere de patru, cinci, și șase cilindri, în Salonul, Coupé și stiluri de caroserie Cabriolet.
Cu cinci cilindri a fost mai curând a scăzut ca o alegere motor important, cu toate acestea, un motor turbo cu 230 CP (169 kW), versiunea a rămas. Motorul, montat inițial la 20V quattro 200 din 1991, a fost un derivat al motorului montat Quattro Sport. Acesta a fost montat la Audi Coupé, și a numit S2 și, de asemenea, să Audi 100 corpului, și a numit S4. Aceste două modele au fost începutul seriei produse în masă S de masini de performanta.Audi 5000 afirmații neintenționate de accelerare
Vânzări în Statele Unite, a căzut după o serie de retrageri de pe piață 1982 - 1987 din 5000 Audi modele [22] asociate cu incidente raportate de accelerare neintenționate bruscă legată de șase decese și 700 accidente [22] La momentul., NHTSA a fost investigarea auto 50 Modelele de la 20 de producatori de creșteri bruște de tensiune a puterii [23].
A 60 Minutes reclami difuzat 23 noiembrie 1986, [24] oferă interviuri cu șase oameni care au dat in judecata Audi după raportarea accelerare nedorită, arată un Audi 5000 suferă aparent, o problemă atunci când pedala de frână a fost impins [25]. [26] În urma anchetei a arătat că 60 de minute au proiectat eșec -. montarea unui recipient cu aer comprimat pe podea pe partea pasagerului, legat printr-un furtun la o gaura in transport [24]Audi 100 C3, vândut ca 5000 Audi în Statele Unite
Audi a susținut, înainte de a constatărilor de către anchetatori în afara, [23] că problemele au fost cauzate de o eroare de conducător auto, în special pedala greșită. [23] Ulterior, Națională pentru Siguranța Traficului Autostradă Administration (NHTSA) a concluzionat că majoritatea cazurilor de accelerație neintenționate, inclusiv toate cele care au determinat 60 raportul verbal, au fost cauzate de o eroare conducătorului auto, cum ar fi confuzia de pedale [27]. CBS nu recunosc rezultatele testelor de agenții guvernamentale implicate, dar a recunoscut rezultatele similare ale unui alt studiu. [25]
Cu serie de campanii de rechemare, Audi a făcut mai multe modificări; prima ajustat distanța între frână și pedala de accelerație pe automate de transmitere modele [22] Mai târziu, reparatii, de 250.000 de automobile datând din 1978, a adăugat un dispozitiv care necesită șoferului să. apăsați pedala de frână înainte de a trece din parc. [22] O moștenire de 5000 Audi si alte cazuri raportate de accelerare bruscă neintenționate sunt modele complicate de viteze și a mecanismelor de frână de interblocare pentru a preveni schimbarea accidentală în înainte sau înapoi.
Vanzarile Audi din SUA, care a ajuns la 74,061 în 1985, a scăzut la 12,283 în 1991 și a rămas la nivel de trei ani [22] -.., Cu valori de revânzare care se încadrează în mod dramatic [28] Audi oferite ulterior de protecție de garanție a crescut [28] și a fost redenumită modelele afectate - cu 5000 devenind 100 și 200 în 1989 [23] -. și a ajuns la doar aceleași niveluri de vânzări din nou de modelul anului 2000 [22]
Un articol BusinessWeek 2010 - conturarea paralele posibile între experiența Audi si Toyota 2009-2010 vehicul reamintește - a luat act de clasă un proces-acțiune depusă în 1987 cu aproximativ 7500 Audi 5000-model de proprietari rămâne nesoluționat și este în curs de contestat în instanță în județul Chicago, după atac la starea Illinois și nivelurile federale americane [22].Prezentarea modelului
În mijlocul anilor 1990-la-sfarsitul, Audi a introdus noi tehnologii, inclusiv utilizarea de construcție din aluminiu. Produs 1999 - 2005, Audi A2 a fost un futurist super-mini, nascut din conceptul Al2, cu multe caracteristici care au ajutat la recâștigarea încrederii consumatorilor, cum ar fi rama din aluminiu, care a fost o prima de design masina de productie. În Audi A2 extins în continuare tehnologia lor TDI, prin utilizarea de frugal trei cilindri. A2 a fost extrem de aerodinamic si a fost proiectat în jurul valorii de un tunel de vânt. Audi A2 a fost criticat pentru prețul său ridicat și nu a fost niciodată cu adevărat un succes de vanzari, dar le-a plantat Audi ca un producător de vârf. Modelul, un Mercedes-Benz A-Class concurent, vândut relativ bine în Europa. Cu toate acestea, A2 a fost întrerupt în 2005 și Audi a decis să nu elaboreze un inlocuitor imediat.
Următoarea schimbare majoră Modelul a venit în 1995, când Audi A4 înlocuiește Audi 80. Noul nomenclator sistem a fost aplicat la Audi 100 să devină Audi A6 (cu un facelift minor). Acest lucru a însemnat, de asemenea, S4 S6 a devenit și o nouă S4 a fost introdus în organism A4. S2 a fost întrerupt. Audi Cabriolet a continuat (bazat pe platforma Audi 80) până în 1999, câștigând de upgrade-uri de-a lungul motorului drum. Un nou model de hatchback A3 (platformă de partajare MK4 Golf Volkswagen) a fost introdus la gama în 1996, și radicală Audi TT Coupé si Roadster au fost a debutat în 1998, pe baza bazelor aceleași.
Motoarele disponibile în toată gama de au acum un L 1.4, 1.6 L și 1,8 L cu patru cilindri, 1.8 L cu patru cilindri turbo, 2,6 L si L 2.8 V6, 2.2 L turbo cu cinci cilindri și 4.2 L motor V8. Cele V6s au fost înlocuite cu noile 2.4 L si 2.8 L 30V V6s în 1998, cu o ameliorare marcată la putere, cuplu și netezimea. Motoare suplimentare au fost adăugate de-a lungul drum, inclusiv un 3.7 L V8 și W12 6.0 L motor pentru A8.Audi astăzi AGAudi Q7
Vânzările Audi au crescut puternic în 2000, cu livrări către clienți a crescut de la 653,000 în 2000 la 1003000 în 2008. Cele mai mari creșteri de vânzări a venit din Europa de Est (+19,3%), Africa (+17,2%) și Orientul Mijlociu (58.5%). China, în special, a devenit o piață-cheie, reprezentând 108000 din 705000 automobile livrate in primele trei trimestre ale anului 2009. Un factor pentru popularitatea sa în China este faptul că Audi au devenit masina de alegere pentru achiziționarea de către guvernul chinez pentru funcționari, precum și achizițiile efectuate de guvern sunt responsabile pentru 20% din vânzările sale în China. [29] Ca de la sfârșitul anului 2009, Audi profit operațional de € 1.17 de miliarde de (1.85 dolari miliarde), a făcut-o mai mare contributor la profitul mamă Volkswagen Group de operare de nouă luni de € 1.5-miliarde de euro, în timp ce Marques celelalte din grupa, cum ar fi Bentley si Seat au suferit pierderi considerabile. [30 ] mai 2011 a văzut vanzari record pentru Audi of America cu noul Audi A7 si Audi A3 TDI Clean Diesel [31] În luna mai 2012., Audi a raportat o creștere de 10% a vânzărilor sale, la 480 de unități, care a fost de 408 cu un an în urmă. [32 ]
Audi are 7 fabrici de productie în jurul valorii de lume, [33] deși multe sub-ansambluri, cum ar fi motoarele și transmisiile sunt fabricate în alte plante Grupul Volkswagen din întreaga lume.
Audi doua fabrici principale de asamblare sunt:



 Caroseriei
Audi produce automobile 100% galvanizate pentru a evita coroziunea, [35] și a fost primul de mass-market vehiculului să facă acest lucru, introducerea în urma procesului prin c.1975 Porsche,. Împreună cu alte măsuri de precauție, acoperire completă corp de zinc sa dovedit a fi foarte eficient în prevenirea ruginii. Durabilitatea corpului rezultată depășit așteptările chiar și propriile lui Audi, determinând producătorul să extindă sa inițială de 10 ani garanție împotriva coroziunii la perforare în prezent 12 ani (cu excepția organismelor de aluminiu care nu ruginesc). [36]Space FrameAudi R8 utilizeaza tehnologia Audi Space Frame
Audi a introdus o nouă serie de vehicule la mijlocul anilor 1990 și continuă la noile tehnologii și de înaltă performanță. O masina all-aluminiu a fost devansată de Audi, iar în 1994 a fost lansat Audi A8, care a introdus aluminiu Space Frame tehnologie (denumit Audi Space Frame ASF sau), care economisește greutate și îmbunătățește rigiditatea torsiune, comparativ cu un cadru de oțel convențional. Înainte de acest efort, Audi folosit exemple ale tipului de șasiu 44 fabricate din aluminiu ca test de paturi pentru tehnica. Dezavantajul rama de aluminiu este faptul că este foarte scump pentru a repara și necesită un atelier de specialitate din aluminiu [37]. Scăderea în greutate este oarecum compensată de tractiune integrala quattro patru sistemul de tractiune, care este standard în majoritatea piețelor. Cu toate acestea, este de obicei mai usor A8 all-wheel-masina unitate în segmentul de lux full-size, având, de asemenea economie de combustibil mai bune-in-clasa. [38] Audi A2, Audi TT și Audi R8 utiliza, de asemenea Audi Space Frame modele.Trenuri de rulareSchemăAudi A4
Pentru cea mai mare din gama sa (cu excepția A3, A1, iar modelele TT), Audi nu a adoptat aspectul motor transversal, care este de obicei găsite în mașini economie (precum și producătorii mai upscale europene, cum ar fi Peugeot si Citroen), din moment ce ar fi limiteze tipul și puterea motoarelor care pot fi instalate. În scopul de a fi în măsură de a monta motoare puternice (cum ar fi un motor V8 Audi S4 si RS4 Audi), Audi a proiectat, de obicei, masinile mai scumpe, cu un motor longitudinal montat frontal, într-o "transversală" pozitia, peste față roți în fața liniei de ax. În timp ce aceasta permite adoptarea cu ușurință a tuturor tracțiune integrală, este împotriva distribuția greutății ideale 50:50 (la fel ca toate masinile din față wheel-drive).
În toate post-Volkswagen-epoca de modele, Audi a refuzat ferm să adopte tradiționale din spate-wheel unitate aspect favorizat de rivalii săi arc două Mercedes-Benz si BMW, favorizând fie tractiune fata sau tractiune integrala. Majoritatea gama Audi în Statele Unite are all-wheel-standard de unitate pe cele mai multe dintre vehiculele sale scumpe (numai ornamentele entry-level de A4 si A6 sunt disponibile cu tractiune fata), in contrast cu Mercedes-Benz și BMW Gama cărui trateaza cu tractiune integrala ca optiune. BMW nu au oferit all-wheel-drive sale V8-cu reglaj electric autovehicule (spre deosebire de SUV-uri de crossover) până la 2010 BMW Seria 7 și BMW Seria 5 2011, in timp ce Audi A8 a avut tracțiune integrală disponibil / iarnă din 1990. În ceea ce privește variantele de înaltă performanță, Audi S și modele RS au avut întotdeauna all-wheel-drive, spre deosebire de rivalii lor directe de la BMW M si Mercedes-AMG ale căror mașini sunt cu tractiune spate numai (deși SUV-uri lor de crossover de performanță sunt all-wheel-drive) .
Audi a aplicat recent insigna quattro la modele, cum ar fi A3 și TT, care nu folosesc sistemul Torsen bazat pe ca și în anii anteriori, cu un diferențial mecanic centru, dar cu Haldex Aderenta electro-mecanice ambreiaj Sistemul AWD.MotoareGrupul Volkswagen motor W12 de la Phaeton Volkswagen W12Mai multe informații: Audi motoare de producție
În anii 1980, Audi, alături de Volvo, a fost campion al cilindrului linie și cinci de ani, 2.1/2.2 motor L ca o alternativă de lungă durată pentru a mai tradiționale de sase cilindri. Acest motor a fost folosit nu numai în mașini de producție, dar, de asemenea, în mașinile lor de curse. 2.1 L în linie cu cinci cilindri a fost folosit ca o bază pentru masinile de raliu din anii 1980, oferind peste 400 de cai putere (298 kW), după modificare. Înainte de 1990, au fost motoarele produse, cu o cilindree între 2,0 L și L. 2.3 Această gamă de capacitate a motorului a permis pentru economia de combustibil, cât și de putere.
Pentru versiunea ultra-lux său Audi A8 sedan emblematice marime maxima de lux, Audi A8L W12, Audi foloseste motorul Volkswagen Grupul W12 în loc de convențional motor V12 favorizat de rivalii Mercedes-Benz si BMW. Configurația motorului W12 (de asemenea, cunoscut ca un "WR12"), este creat de către formând două imaginare cu unghi îngust, 15 ° VR6 motoarele la un unghi de 72 °, iar unghiul îngust de fiecare set de cilindri permite doar două axe cu came de a conduce fiecare pereche de bănci, astfel încât doar patru sunt necesare în total. [39] Avantajul motorului W12 este ambalajul său compact, care permite Audi de a construi un sedan cu 12 cilindri, cu tracțiune integrală, în timp ce un motor V12 de convențional ar putea avea doar un spate-roata de configurare acționare, deoarece acesta nu ar avea niciun spațiu în compartimentul motorului pentru un diferential si alte componente necesare pentru puterea roților din față. De fapt, L 6.0 W12 în A8L W12 Audi este mai mic în dimensiuni de gabarit decât 4.2 L V8 că puterile Audi A8 4.2 variante. [40] Audi A8 2011 a debutat cu un revizuită de 6.3 litri versiunea W12 (WR12) motor cu 500 CP (370 kW; 490 CP).Stratificat de injecție
Modele noi de A3, A4, A6 și A8 au fost introduse, cu îmbătrânirea 1.8-litri au fost înlocuite acum Prin injecție de carburant stratificat nou (FSI) motoare. Aproape fiecare din petrol ardere model din gama include acum această tehnologie de economisire a combustibilului.Motorul V8 FSI.Direct-Shift Gearbox
La rândul său, a secolului, Volkswagen a introdus Cutie de viteze Direct Shift-(DSG), un tip de transmisie cu dublu ambreiaj. Acesta este un automat de transmisie semi-automata, drivable ca o transmisie automată convențională. Bazat pe cutia de viteze găsite în Grupa B S1, sistemul include ghearele duble electrohidraulic reglementate în loc de un convertor de cuplu. Acest lucru este pus în aplicare în unele volte VW, Audi A3, Audi A4 si modele TT în cazul în care este numit DSG S-tronic.Luminile de zi cu LED-uri
Începând din 2006, Audi a implementat tehnologia LED alb ca lumini de zi (DRL) în produsele lor. Forma distinctiv al NRD a devenit o marcă de felul. LED-urile au fost introduse pentru prima dată pe Audi S6, și de atunci au răspândit în toată gama întregul model. LED-urile sunt prezente pe unele panouri Audi.
Din 2010, Audi a oferit, de asemenea, tehnologia LED în farurile mici și mari de fază. [41]DRL într-un Audi A4 B8Multi Media Interface
Audi a inceput recent oferă un sistem de control computerizat pentru masinile sale, numit Multi Media Interface (MMI). Acest lucru a venit pe fondul criticilor de control iDrive BMW. Acesta este în esență un buton de control rotativ și "segment" butoane - proiectat pentru a controla totul în mașină dispozitive de divertisment (radio, CD changer, iPod, TV tuner), de navigație prin satelit, încălzire și ventilație, precum și alte controale de automobile cu un ecran. MMI a fost pe larg raportat a fi o îmbunătățire considerabilă pe iDrive BMW, desi BMW a făcut de la iDrive lor mai user-friendly.
MMI a fost, în general, bine primite, deoarece necesită mai puțin meniu-surfing cu butoane segmentul său în jurul valorii de un buton central, împreună cu "funcție principală" butoane de acces direct - cu comenzi rapide către radio sau funcții ale telefonului. Ecran, fie color sau alb-negru, este montat pe tabloul de bord în poziție verticală, și pe A4 (nou), A5, A6, A8, Q7 și, controalele sunt montate orizontal.
Un "MMI-cum ar fi" sistemul este, de asemenea, disponibile pe A3, TT, A4 (B7), iar modelele R8 - atunci când sunt echipate cu navigație Audi System Plus (RNS-E) de navigație prin satelit.



 Audi a concurat in numeroase forme de sporturile cu motor. Audi Tradition in motorsport a inceput cu fosta Uniune lor Auto pentru compania în anii 1930. În anii 1990, Audi a găsit succesul în Touring și categoriile Super Touring de curse cu motor, după succesul în curse de circuit în America de Nord.RaliuriWalter Röhrl cu A2 Quattro in timpul Raliului Portugaliei 1984.
În 1980, Audi a lansat Quattro, o unitate de patru roți (4WD), masina turbo care a mers pe pentru a câștiga raliuri și curse în întreaga lume. Acesta este considerat unul dintre cele mai importante masini de raliu din toate timpurile, pentru că a fost unul dintre primii care să profite de normele atunci a schimbat de curând, care au permis utilizarea de tractiune integrala in curse concurenței. Mulți critici îndoit viabilitatea zburatori pe patru roți, gândindu-le să fie prea grea și complexă, dar Quattro a fost de a deveni o masina de succes. Leading raliu primul său acesta a plecat de pe drum, cu toate acestea Mondial de Raliuri a fost servit Notă 4WD a fost viitor. Quattro a continuat să realizeze mult succes în Campionatul Mondial de Raliuri. A castigat 1983 (Hannu Mikkola) și 1984 (Stig Blomqvist) "titluri, [61] și a adus Audi a constructorilor driverele titlul în 1982 și 1984. [62]Audi Quattro S1 condus la Rallye Deutschland 2007
În 1984, Audi a lansat Quattro scurt ampatament Sport curse de raliu care a dominat în Monte Carlo și Suedia, cu Audi luând toate locurile pe podium, dar a cedat probleme suplimentare în afirmația WRC. În 1985, după un alt sezon împotmolită în finisaje mediocre, Walter Röhrl a terminat sezonul in S1 lui Quattro Sport, și a ajutat la locul al doilea Audi în puncte ale producătorilor. Audi a primit, de asemenea, onoruri miting în Hong Kong la Beijing miting în același an. Michèle Mouton, șoferul singura femeie pentru a câștiga o rundă a Campionatului Mondial de Raliuri si un driver pentru Audi, Quattro S1 luat Sportivi, acum numit simplu "S1", și a concurat în Pikes Peak International Hill Climb. Cursa de urcare 1439 de metri (4721 ft), gropi un șofer și mașină de a conduce la summit-ul de 4302 de metri (14,114 ft) Pikes Peak din Colorado munte, și în 1985, Michèle Mouton stabilit un nou record de 11:25.39, și fiind prima femeie care a stabilit un record Pikes Peak. În 1986, Audi a părăsit în mod oficial curse internaționale în urma unui accident în Portugalia implică conducător auto Santos Joaquim în său Ford RS200. Santos virat pentru a evita lovirea de spectatori din drum, și a plecat în piesa mulțimea de spectatori de pe partea, omorând și rănind trei 30. Bobby Unser utilizat un Audi, în același an pentru a solicita un nou record pentru Pikes Peak Hill Climb la 11:09.22.
În 1987, Walter Röhrl a pretins titlul de Audi stabilirea unui nou Pikes Peak International Hill Climb recordul de 10:47.85 cu masina sa Audi S1, pe care le-a retras din WRC doi ani mai devreme. S1 Audi angajat Audi testată în timp inline-cinci cilindri supraalimentat, cu versiunea finală generatoare de 441 kW (600 CP; 591 CP). [63] Motorul a fost cuplat la o cutie de viteze cu sase trepte si a fugit de la Audi celebrul patru -roți unitatea de sistem. Toate driverele de top Audi condus acest automobil; Hannu Mikkola, Stig Blomqvist, Walter Röhrl și Michèle Mouton. Acest S1 Audi a inceput gama de autoturisme Audi "S", care reprezintă în prezent un nivel crescut de sport echipamente performante în intervalul de masă modelul Audi.În Statele Unite ale Americii
Ca Audi sa mutat departe de raliuri și în curse de circuit, ei au ales să se mute în America de prima cu Trans-Am in 1988.
În 1989, sa mutat la Audi Auto Internațional de Asociația Sportivă (IMSA) GTO cu Audi 90, însă așa cum au evitat cele două evenimente majore de anduranță (Daytona si Sebring), în ciuda câștigătoare în mod regulat, ei ar pierde pe titlu.Autoturisme Touring
În 1990, după ce a finalizat obiectivul lor la automobilele de piață în America de Nord, Audi a revenit la Europa, de cotitură primul care a Deutsche Tourenwagen Meisterschaft (DTM), serie cu V8 Audi, iar apoi în 1993, fiind dispus sa construiasca masini pentru noua formulă, au îndreptat atenția către seria Super Touring creștere rapidă, care sunt o serie de campionate naționale. Primul Audi a intrat în Supertourisme franceză și italiană Superturismo. În anul următor, Audi va comuta la german Super Cupa Tourenwagen (cunoscut sub numele de STW), iar apoi la British Touring Car Championship (BTCC) ani după aceea.
Federația Internațională de l'Automobile (FIA), având în dificultate reglementarea quattro patru sistemul de tractiune, precum și impactul pe care îl avea asupra concurenților, ar interzice în cele din urmă toate masinile cu tractiune integrala de la concurente în 1998 [necesită citare], dar de atunci, Audi trecut toate eforturile lor de lucrări la cursele de masini sport.
Până în anul 2000, Audi va concura în continuare, în SUA, cu RS4 lor pentru Speed ​​CSAC Lumea GT Challenge, prin intermediul Auto Campion dealer / echipele concurente împotriva Corvette, vipere, si BMW-uri mai mici (în cazul în care acesta este unul din seria puțini pentru a permite masini 4WD) . În 2003, Campion Auto intrat într-o RS6. Încă o dată, quattro tractiune integrala a fost superioară, iar Campion Audi a castigat campionatul. S-au întors în 2004 să-și apere titlul, dar un nou venit, Cadillac cu noul șasiu Omega CTS-V, le-a dat un termen pentru banii lor. Dupa patru victorii la rand, de Audi au fost sancționate cu mai multe schimbări negative, care au afectat profund performanțele autovehiculului. Anume, a adăugat echilibrare, și campionul Audi decizia de a merge cu pneuri diferite, și reducerea presiunii de supraalimentare a turbocompresorului.
În 2004, după ani de competiție cu TT-R în revitalizat seria DTM, cu Privateer echipei Abt Racing / Christian Abt a lua titlul anul 2002 cu Laurent Aiello, Audi a revenit ca un efort fabrică complet la cursele auto, prin introducerea două fabrica sprijinite Joest Curse de masini A4 DTM.Sport masina de curseMai multe informații: Lista vehiculelor Audi (Le Mans prototipuri)Audi R10 TDI
Începând din 1999, Audi a construit R8R Audi (prototip "roadster" open-cockpit) și R8C Audi ("coupe" închis din cabina de pilotaj GT-prototip), pentru a concura in cursele de masini sport, inclusiv Le Mans Prototype LMP900 clasa la 24 Ore de la Le Mans. Pentru sezonul 2000, Audi sa concentrat în principal pe noul Audi R8, datorita normelor favorabile pentru open-cockpit prototipuri. Cu toate acestea, cele mai multe dintre concurenți (cum ar fi BMW, Toyota, Mercedes și Nissan), sa retras la sfârșitul anului 1999. Fabrica-a sprijinit echipa de Joest Racing a castigat la Le Mans de trei ori într-un rând cu Audi R8 (2000-2002), precum și câștigătoare fiecare cursa, în American Le Mans Series, în primul an. Audi a vândut, de asemenea, masina a echipelor clientului, cum ar fi curse campion.
În 2003, doi Viteza Bentley 8s, cu motoare concepute de Audi, și condus de către conducătorii auto Joest împrumutat la compania colegii grupului Volkswagen, a concurat în clasa GTP, și a terminat cursa pe primele două poziții, în timp ce campioana Racing R8 terminat al treilea general, și primul în clasa LMP900. Audi a revenit la podium câștigător, la cursa 2004, cu primele trei clasati toate R8s de conducere: Audi Sport Japonia Echipa a terminat pe primul Goh, Audi Sport Marea Britanie Veloqx al doilea, și a treia Champion Racing.
La 2005 24 de ore de la Le Mans, Champion Racing introdus două R8s, împreună cu un R8 de la Audi PlayStation echipa Oreca. Cele R8s (care au fost construite pentru a vechilor reglementări LMP900) a primit o restrânsă limitator de admisie a aerului, reducerea de putere, și o suplimentare de 50 kg (110 lb) de greutate, comparativ cu șasiu nouă LMP1. În medie, R8s au fost de aproximativ 2-3 secunde, comparativ cu ritmul din largul Pescarolo Judd-. Dar, cu o echipa de drivere excelente și experiență, ambele R8s Champion au fost în măsură să ia primul și al treilea, în timp ce echipa Oreca a patra. Echipa Campioana a fost, de asemenea, prima echipa americana care a castigat Le Mans de la Golf GT Ford în 1967. Acest lucru se încheie, de asemenea, era lungă de R8, cu toate acestea, înlocuirea acestuia pentru anul 2006, numit Audi R10 TDI, a fost lansata pe 13 decembrie 2005.
R10 TDI angajat multe caracteristici noi și inovatoare, cel mai notabile fiind twin-turbo directa motor diesel injecție. Acesta a fost primul concurat in 2006 12 ore de la Sebring ca o cursă-test în curs de pregătire pentru 2006 de 24 de ore de la Le Mans, pe care mai târziu a continuat să câștige. Audi a fost pe fruntea masina de curse sport, susținând o victorie istorică, în primul vreodată diesel masina sport, la 12 ore de la Sebring (masina a fost dezvoltat cu un motor Diesel din cauza reglementărilor ACO care favorizează motoarele diesel). Precum și câștigarea de 24 de ore de la Le Mans în 2006 istoria a face, R10 TDI a demonstrat, de asemenea, capacitățile sale de bataie Peugeot 908 HDi FAP, în 2007, și bate Peugeot din nou în 2008, (cu toate acestea Peugeot a câștigat 24 în 2009) și , într-un podium curat-matura dovedind fiabilitatea sa, de-a lungul cursei (în comparație cu toate cele patru intrări 908 pensionat înainte de finalul cursei), în timp ce o rupere nou record de distanta (stabilit drumul de întoarcere de 917K Porsche de Martini Racing în 1971), în 2010, cu modelul R15 TDI Plus [64].
Audi sport de succes masina de curse va continua cu victoria lui Audi R18 la 2011 de 24 de ore de la Le Mans. Audi Sport Team Joest lui Benoît Treluyer câștigat Audi poziția lor primul pol în cinci ani, în timp mașina echipei sora blocată în rândul din față [65] accidentelor timpurii a eliminat doi dintre Audi trei intrări., Dar singurul rămas Audi R18 TDI a Treluyer, Marcel Fässler , și André Lotterer a avut loc în afara trio-ul de la Peugeot 908s revendica victoria, cu o marjă de 13,8 secunde.
În 2012, Audi a castigat din nou de 24 de ore de la Le Mans, un istoric primul Le Mans victorie pentru un hibrid capturat de Audi R18 e-tron quattro. Audi R18 a luat alt hibrid al doilea rând, în timp ce R18 ultras a luat a treia și a cincea.MarketingBrandingLogo-ul vechi folosit de Audi pana in 2009
Emblema Audi este de patru inele care se suprapun, care reprezintă cele patru marci ale Auto Union. Emblema Audi simbolizează amalgam Audi cu DKW, Horch si Wanderer: primul inel din stânga reprezintă Audi, al doilea reprezintă DKW, al treilea este Horch, Wanderer si inelul de al patrulea și ultimul [66] [67] sa similitudinii. inelele olimpice a provocat Comitetul Olimpic Internațional de a da în judecată Audi în Curtea Internațională Trademark în 1995. [68]
Ca parte a celebrării centenarului Audi în 2009, compania a actualizat logo-ul, schimbarea fontului la aliniat la stânga de tip Audi, precum și modificarea umbrire pentru inele suprapuse [69]. Logo-ul revizuit a fost proiectat de Rayan Abdullah. [70]Sloganuri
Sloganul companiei Audi este Vorsprung durch Technik, care înseamnă "Progres prin Tehnologie". [71] sloganul în limba germană este folosit in multe tari europene, inclusiv Marea Britanie, și în alte piețe, cum ar fi America Latină, Oceania și părți ale Asiei inclusiv Japonia. Cu câțiva ani în urmă, nord-american a fost sloganul "Inovație prin tehnologie", dar în Canada Sloganul german Vorsprung durch Technik a fost folosit în publicitate. Mai recent, cu toate acestea, Audi și-a actualizat Sloganul la "Adevărul în Inginerie" în Statele Unite [72]Tipografie
Sans Audi (bazat pe Univers Extended) a fost inițial creat în 1997 de către Schäfer Ole pentru MetaDesign. MetaDesign a fost mai târziu comandat pentru un tip de caractere corporativă nou numit Audi Type, proiectat de Paul van der Laan van și Pieter Rosmalen de Bold luni. Fontul a început să apară în 2009 Audi produse si materiale de marketing. [73]SponsorizăriAudi sponsorizează clubul din Bundesliga Bayern Munchen
Audi este un partener puternic de diferite tipuri de sport. În fotbal, parteneriate de lungă există între Audi și cluburi interne, inclusiv FC Bayern München, Hamburger SV, 1. FC Nürnberg, și Borussia Mönchengladbach și cluburile internaționale, inclusiv Chelsea FC, Real Madrid CF, FC Barcelona, ​​AC Milan, Ajax Amsterdam și FC Perspolis. Audi sponsorizează de asemenea, practicarea sporturilor de iarna: Audi FIS schi alpin Cupa Mondială este numit după compania. În plus, Audi susține german de schi de asociere (DSV), precum și a echipelor naționale de schi alpin din Elveția, Suedia, Finlanda, Franța, Liechtenstein, Italia, Austria și SUA. Timp de aproape două decenii Audi promoveaza sportul de golf: de exemplu, cu Cupa Audi quattro și HypoVereinsbank german Doamnelor Deschis prezentat de Audi. În navigatie, Audi este angajată în regatta MedCup și sprijină echipa de Luna Rossa în timpul Louis Vuitton Pacific Series și, de asemenea, este sponsorul principal al Melges 20 barca cu panze. Mai mult, Audi sponsorizează echipe regionale ERC Ingolstadt (hochei) si FC Ingolstadt 04 (fotbal). [74] În 2009, anul aniversării a 100 de ani Audi, compania organizează Cupa Audi pentru prima dată. Intr-o de două zile-turneu, echipele de FC Bayern München, AC Milan, Manchester United FC și CA Boca Juniors vor concura unul împotriva celuilalt. [75] Audi a sponsoriza, de asemenea New York Yankees, de asemenea. În octombrie 2010 au fost de acord să o sponsorizare trei ani, se ocupă cu Everton. [76] Audi sponsorizeaza, de asemenea, echipa Angliei Polo si detine a Premiilor Audi Polo. [77] [78]Multitronic campanieAudi Centru de Sydney, Zetland, New South Wales, Australia.
În 2001, Audi a promovat noul transmisia multitronic variabila continuu cu reclame de televiziune în întreaga Europă, oferind un imitator de muzician și actor Elvis Presley [79] [80] O figură tablou de bord prototipului -. Mai târziu numit "Wackel-Elvis" ("Wobble Elvis" sau "Wobbly Elvis") - a apărut în reclame pentru a demonstra drum lin într-un Audi echipat cu transmisia multitronic. Cifra tablou de bord a fost inițial destinat pentru utilizarea în reclame numai, dar după ce au difuzat cererea pentru Wackel-Elvis fani a crescut în rândul fanilor și cifra a fost de masa produse în China și comercializate de Audi în magazinul lor Factory Outlet. [81]Audi TDI
Ca parte a încercării de a promova Audi tehnologia diesel în 2009, compania a început Audi Mileage Marathon. Turul de conducere prezentat o flota de 23 de vehicule Audi TDI din 4 modele (Audi Q7 3.0 TDI, Audi Q5 3.0 TDI, Audi A4 3.0 TDI, Audi A3 Sportback 2.0 TDI cu transmisie S tronic) care traversează continentul american de la New York la Los angeles, care trece marile orașe precum Chicago, Dallas si Las Vegas în timpul celor 13 etape zilnice, precum și minunile naturale, inclusiv a Munților Stâncoși, Valea Mortii si Marele Canion. [82]Audi e-Tron
Următoarea fază a tehnologiei Audi este în curs de dezvoltare este electric e-tron propulsie sistemul de propulsie. Ei au aratat mai multe masini concept ca din martie 2010, fiecare cu niveluri diferite de mărime și de performanță. Original, conceptul e-tron prezentat la Frankfurt Motor Show 2009 este bazat pe platforma modelului R8, și a fost programat pentru producție limitată. Puterea este asigurată de motoare electrice de la toate cele patru roți. Al doilea concept a fost prezentat la Detroit 2010 Salonul Auto. Puterea este asigurată de două motoare electrice pe puntea spate. Acest concept este, de asemenea, considerat a fi direcția pentru un viitor cu motor mediu de gaz-elevator coupe de performanță de 2 locuri. Audi A1 e-tron concept, bazat pe modelul de productie Audi A1, este un vehicul hibrid cu o gamă de prelungire motor rotativ Wankel pentru a oferi putere după încărcarea inițială a bateriei este epuizat. Acesta este conceptul numai trei au capacitatea de gama de prelungire. Masina este alimentat prin intermediul roților din față, folosind întotdeauna energie electrica. Totul este setat pentru a fi afișat la Expo Auto 2012 în New Delhi, India, de la 5 ianuarie. Propulsat de un motor de 1.4 litri, și pot acoperi o distanță de până la 54 s km la o singură încărcare.În jocurile videoAudi R8
În PlayStation Home, PlayStation 3 a lui on-line bazate pe comunitate serviciu, Audi a susținut Pagina principală prin eliberarea unui spațiu dedicat Acasă, în versiunea europeană de Acasă. Audi este primul producator de masini de a dezvolta un spațiu de Acasă. La data de 17 decembrie 2009, Audi a lansat Audi Space ca două spații;. Terminalul Acasă Audi si Run vertical Audi [83] Audi Pagina principala caracteristici Terminal unui canal TV Audi livrarea de conținut video, un browser de Internet caracteristică, și o vizualizare a unui oraș. Run verticală Audi este în cazul în care utilizatorii pot accesa Run mini-joc vertical, un futurist mini-joc featuring Audi e-Tron concept. Jucătorii colecta energie și cursa pentru vitezele cele mai înalte și cele mai rapide jucatori castiga un loc în apartamente situate Audi într-un turn mare, în centrul Audi Space. În ambele Terminal Acasă și spații verticale Run, există Teleporturi în cazul în care utilizatorii pot teleporta înainte și înapoi între cele două spații. Audi a declarat că conținutul suplimentar va fi adăugat în 2010. 



File:Audi R8 3 Quarter.jpgFile:Audi Quattro - 2007 Rallye Deutschland (cropped).jpgFile:Audi R8 5.2 FSI.JPG

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu