Aston Martin

Aston Martin Lagonda Limited desene, produce și distribuie sport masini de lux. Lionel Martin si Robert Bamford au pus bazele Aston Martin în 1914, crearea de numele companiei, prin combinarea numele de familie Lionel Martin și locația Clinton Aston cursei alpine lângă Aston Clinton, în Buckinghamshire, Anglia  Aston Martin se bazează din Gaydon, Warwickshire, Anglia, în cazul în care toate masinile sunt manuactured, cu excepția Rapide, care este produs în Austria în temeiul contractului de către Magna Steyr.

Din 1994 până în 2007, Aston Martin era o filială deținută în întregime de Ford Motor Company, devenind parte a Ford Premier Automotive Group, când a fost format în anul 2000. La data de 12 martie 2007, un consorțiu de investitori achiziționat 90% din Aston Martin pentru 479 milioane lire sterline. Investitorii constau lui David Richards, care a condus grupul, Singers John, un bancher american de investiții,.. Și două kuweitiene societățile de investiții, Dar investițiilor și a investițiilor Adeem [6] [7] Ford a reținut o miză US $ 77 milioane de euro în Aston Martin


IstorieAston Martin 2-Litri Sport 2/4-Seater 1937
Aston Martin a fost fondată în 1913 de Lionel Martin [9] și Robert Bamford. Cei doi au unit fortele ca Bamford & Martin anului precedent de a vinde mașini fabricate de către Singer de la sediul din strada Callow, Londra, unde au, de asemenea, deservite GWK și vehicule Calthorpe. Martin a concurat oferte speciale de la Aston Hill lângă Aston Clinton, și perechea a decis să facă propriile vehicule. [10] Prima masina care urmează să fie numit Aston Martin a fost creat de Martin prin montarea de patru cilindri Coventry-Simplex motorului la șasiul unui 1908 Isotta-Fraschini [11]. [12]
Ei au dobândit sediul la Place Henniker în Kensington și a produs masina in martie 1915. Producția nu ar putea începe din cauza izbucnirii Primului Război Mondial, și Martin alăturat Amiralității și Bamford Armatei Regale Service Corps. Toate mașini a fost vândută companiei aeriene Sopwith.Inter ani de război
După război, compania a fost reînființat la Abingdon Road, Kensington și o mașină nouă proiectată pentru a transporta numele de Aston-Martin. Bamford a plecat în 1920, iar compania a fost revitalizat cu finanțare de la contele Louis Zborowski. În 1922, Martin Bamford & produsă masini pentru a concura în Marele Premiu franceză și mașinile stabilite mondial de viteza si rezistenta la înregistrările Brooklands. Trei lucrări de masini ale echipei cu 16 supape gemene motoarele cu came au fost construite pentru curse și doborârea de recorduri: numărul de șasiu 1914, mai târziu, sa dezvoltat ca Mazare verde; numărul de șasiu 1915, lama de ras de înregistrare auto, precum și numărul de șasiu 1916, mai târziu, sa dezvoltat ca Halford speciale. Aproximativ 55 masini au fost construite de vânzare în două configurații, șasiu lungi și scurte șasiu. Compania a intrat în faliment în 1924 și a fost cumpărat de către Lady Charnwood, care a pus fiul ei John Benson de la bord. Compania nu a reușit din nou în 1925 și închis în 1926 fabrica, cu Lionel Martin pleca.
Mai târziu în același an, Bill Renwick, Augustus (Bert) Bertelli și un număr de investitori bogate, inclusiv Lady Charnwood, a preluat controlul asupra companiei și a redenumit-o Aston Martin Motors, si sa mutat-o ​​la fostele Avioane Whitehead lucrări limitate în Feltham. Renwick și Bertelli a fost în parteneriat cu câțiva ani și-au dezvoltat o deasupra capului-cam cu patru cilindri, cu ajutorul lui Renwick patentat de design camera de ardere, și l-au testat într-un șasiu Enfield Allday. Acesta a fost doar "Renwick și Bertelli" automobil făcut. Acesta a fost cunoscut sub numele de "Buzzbox" și a supraviețuit până în ziua de azi.
Ei au planificat să vândă acest motor de la producatori de motoare, dar care au auzit că Aston Martin masina nu mai era in productie au dat seama că ar putea profita de reputația denumirii Aston Martin (ceea ce noi numim acum marca) de a se da un cap începe în producția de un automobil complet nou.
Între anii 1926 și 1937 a fost Bertelli directorul tehnic al Aston Martin, și designer de masini Aston tuturor ulterioare Martin în această perioadă, acestea fiind cunoscute sub numele de "masini Bertelli". Acestea au inclus 1 ½ litri "de tip T", "International", "Le Mans", "MKII", derivat de curse, "Ulster", precum și de 2 litri 15/98 și derivatul său de curse "Speed ​​Model".
Deschide cea mai mare parte din două locuri masini sport si cea mai mare parte carosate de Bert Bertelli fratele lui Enrico (Harry), un număr mic de lung-șasiu cu patru locuri, Tourers dropheads și saloane au fost, de asemenea, produse.
Bertelli a fost foarte dornici sa concureze mașinile și el a fost un sofer foarte competent. Unul dintre producătorii de motoare foarte puține să stea efectiv în cursa de masini si a proiectat si a construit, fără îndoială competiția "imbunatatit rasa" și "LM" masini ale echipei au fost foarte de succes naționale și internaționale, inclusiv cu motor de curse de la Le Mans și Mille Miglia.
Problemele financiare au reaparut in 1932, iar compania a fost salvat de către L. Prideaux Brune, care a finanțat compania pentru anul următor înainte de a trece societatea pe Sir Arthur Sutherland. În 1936, compania a decis să se concentreze pe mașini rutiere. Producția de automobile a fost întotdeauna pe o scară mică și până la apariția primului război mondial II-lea a oprit activitatea doar aproximativ 700 au fost făcute. In timpul anilor de razboi componente de aeronave au fost produse.David Brown era1958 Aston Martin DB Mark III
În 1947, David Brown Limited a cumparat compania sub conducerea lui Sir David Managing Director Brown-sale "post-război salvator". David Brown a achiziționat, de asemenea, că Lagonda an pentru resursele sale de WO Bentley de 2,6 litri-motor proiectat, ambele companii și ateliere de lucru comune și că a fost începutul seriei clasice de masini care poartă inițialele "DB". În 1950, compania a anuntat DB2, urmată de DB2 / 4 în 1953, DB2 / 4 MkII în 1955, DB Mark III în 1957 și în stil italian 3.7 L DB4 în 1958. Toate masinile stabilit un pedigree de curse bun pentru firma, dar DB4 a fost cheia de instituire reputația companiei, care a fost cimentat de celebrul DB5 în 1963. Compania a continuat dezvoltarea "grand touring" cu stil DB6 (1965-1970), și DBS (1967-1972). În 1955, David Brown a cumparat compania caroserii Tickford și site-ul său, la Tickford Street în Newport Pagnell. Motoarele cu sase cilindri ale acestor masini din 1954 pana la 1965 au fost proiectate de Tadek Marek.1970-transferul de proprietate,
În ciuda aprecierii masinile "în valoare, compania a fost de multe ori cu probleme financiare. În 1972, compania a fost vândută la o alta companie numita Compania Developments Ltd., susținută de un consorțiu Birmingham bazate pe, și prezidat de către contabil și director de companie Willson William, EBP. [13] Compania a fost revândut, ca urmare a unui eveniment faliment în continuare , de către receptorul în 1975 în America de Nord de afaceri Peter Sprague și Minden George de lire sterline 1050000 [14]. Un succes rândul său, în jurul valorii de-strategie a dus la recrutarea a 360 de noi angajați și, în 1977, un profit de tranzacționare de 750.000 de lire sterline. [ 14] Noii proprietari împins compania în modernizarea liniei sale, produce V8 Vantage în 1977, Volante Cabrio în 1978, și one-off William Orase stil Buldog în 1980. Orase stil futurist, de asemenea, noul sedan Lagonda, pe baza modelului V8.
În 1980 Aston-Martin au avut planuri, care nu sa materializat, pentru a cumpara MG, pe care le-ar fi folosit ca o marca soră, construirea de masini, probabil, mai mici sport. Idei au fost reprezentate grafic pentru a proiecta un nou model și au dezvăluit apăsați abordarea lor la un model de MGB completa 1981.
Compania a fost grav afectată de contracția economică a anilor 1980 în calitate de vanzari la nivel mondial de Aston Martin sa redus la trei pe săptămână și președinte Alan Curtis [dezambiguizare necesare], împreună cu colegul acționarii american Peter Sprague și american George Minden a venit aproape de la închiderea de producție parte a afacerii, să se concentreze pe servicii și restaurare. În acest moment, Curtis a participat Pace 1980 a sponsorizat Stirling Moss zile beneficiu la Brands Hatch, și sa întâlnit cu colegul rezident Farnham Victor Gauntlett.1980-Victor Gauntlett
Gauntlett cumparat o participatie de 12,5% în Aston Martin pentru £ 500,000 prin intermediul Pace petrolier în 1980, cu Tim Hearley de Industriale CH a lua o cotă similară. Pace și Chi a preluat funcția de comune 50/50 proprietari de la începutul anului 1981, cu Gauntlett ca președinte executiv. Gauntlett a condus, de asemenea, echipa de vânzări, și după o anumită evoluție și o mulțime de publicitate atunci când acesta a devenit cel mai rapid din lume 4-locuri masina de productie, a fost capabil de a vinde Aston Martin Lagonda în Oman, Kuweit și Qatar. [15]
În 1982 Aston Martin a fost acordat un mandat regal din Numirea de către Prințul de Wales [necesită citare]. Compania detine mandat la această zi.
Înțelegând că ar fi nevoie de ceva timp pentru a dezvolta noi produse Aston Martin, ei au creat o filială de inginerie serviciu Tickford pentru a dezvolta produse de automobile pentru alte companii. Produse inclus o Tickford Austin Metro, Tickford un Ford Capri si chiar interioare Tickford de tren, în special pe Jaguar XJS. [15] Pace a continuat sponsorizarea evenimentelor de curse, și a sponsorizat acum toate Aston Martin Proprietari de evenimente Club, de a lua o Tickford-motor Nimrod Grupa C masina deținută de președintele AMOC vicontele Downe, care a ocupat locul al treilea în Campionatul Producătorii atât în ​​1982 și 1983. Este, de asemenea, terminat a șaptea în 1982 de 24 ore de Le Mans cursa. Cu toate acestea, vânzările de autovehicule de producție au fost acum la un moment toate scăzut de 30 de autoturisme produse în 1982. [15]
Ca de tranzacționare a devenit mai strânsă în piața produselor petroliere, precum și Aston Martin a fost nevoie de mai mult timp si bani, Gauntlett a fost de acord să-și vândă Hays / Pace pentru Biroul de Investiții Kuweit, în septembrie 1983. Ca Aston Martin necesare investiții mai mari, de asemenea, el a fost de acord să-și vândă partea sa de a deține importator american și magnatul grec de transport maritim Livanos Petru, care a investit prin intermediul companiei sale joint-venture cu Nick și Papanicalou Ioan, ALL Gauntlett Inc a rămas președinte al companiei CSB 55% deținute de ALL, cu Tickford o societate în 50/50 intre ALL și CHI. Relația neliniștit fost încheiat atunci când toate opțiunile exercitate pentru a cumpăra o parte mai mare în domeniul CSB; actiuni reziduale CHI au fost schimbate pentru dreptul de proprietate completă CHI de Tickford, care a păstrat dezvoltarea de proiecte existente Aston Martin. În 1984, Titan companiei de transport maritim principal al lui Papanicolaou a fost în necaz, așa Livanos tatăl lui George a cumpărat acțiunile Papanicolau în toate, în timp ce Gauntlett a devenit din nou un actionar cu 25% exploatație în domeniul CSB. Afacere de prim rang Aston Martin / AML la £ 2 milioane de euro, anul acesta a construit masina sa 10.000 mii. [15]
Deși, ca urmare Aston Martin a trebuit să facă 60 de membri ai forței de muncă concediați, Gauntlett cumparat o participatie în limba italiană Coafura casa Zagato, și a înviat colaborarea cu Aston Martin.Aston Martin V8 Vantage de la The Living Daylights
În 1986, Gauntlett negociat revenirea fictiv agent secret britanic James Bond la Aston Martin. Cubby Broccoli a ales să reformeze caracter folosind actorul Timothy Dalton, într-o încercare de a re-root Bond-brand înapoi la o simt mai Sean Connery-ca. Gauntlett furnizate său personal de pre-productie Vantage pentru utilizarea în filmare de la The Living Daylights, și a vândut-o pentru a Volante broccoli pentru utilizarea la domiciliu sau în America. Gauntlett a refuzat rolul unui colonel KGB în filmul, cu toate acestea: ". Mi-ar fi plăcut să fi făcut-o, dar chiar nu putea permite timpul" [16]
Compania avea nevoie de fonduri pentru a supravietui pe termen lung. În luna mai 1987, Gauntlett și Prințul Michael de Kent au fost sejurului lor la domiciliu de Contessa Maggi, soția fondatorului originale Mille Miglia, în timp ce vizionați eveniment renaștere. O altă casă de oaspeți a fost Walter Hayes, vice-președinte al Ford Europa. În ciuda problemelor de peste achiziționarea anterioară a Autovehicule AC, Hayes a văzut potențialul de brand și discuția a dus la Ford a lua o cotă de depozit, în septembrie 1987. [17] În 1988, după ce a produs circa 5.000 de mașini în 20 de ani, o economie reînviat și vânzări de succes ale Vantage ediție limitată, și Volante 52 coupe de la Zagato RON 86,000 fiecare; compania sa retras în cele din urmă V8 vechi și a introdus gama de Virage-primul nou Aston lansat în 20 de ani.
Deși a fost Gauntlett contract să rămână în calitate de președinte timp de doi ani, interesele sale de curse au avut Aston înapoi în masina de curse sport în 1989 cu un succes limitat europene. Cu toate acestea, cu schimbări de norme de motor pentru sezonul 1990 și lansarea noului Aston Martin Volante model de Ford cu condiția ofertei limitate de motoare Cosworth pentru echipa de curse Jaguar Cars. Ca "mic Aston" DB7 ar necesita o putere mare de inginerie, Ford a fost de acord să preia controlul deplin al Aston Martin, și Gauntlett predat președinția societății să Hayes în 1991 [18] În 1992, versiunea Vantage a fost anunțat,. Și anul următor compania a reînnoit gama de PB prin anunțarea DB7.Ford eră
Ford plasat Aston în Premier Automotive Group, a investit substanțial în procesul de fabricație noi și rapid consolidat activitățile de producție. În 1994, Ford a deschis o noua fabrica de la Banbury Road, în Bloxham. În 1995, compania a produs un număr record de 700 de vehicule. Până la masinile Ford epoca au fost produse prin metode artizanale de mână caroserii, cum ar fi roata limba engleză. În 1998-lea 2000 DB7 a fost construit, iar în 2002-lea 6000, peste producția de toate modelele DB anterioare. Gama DB7 a fost amplificat prin adăugarea de modele V12 Vantage în 1999, iar în 2001 compania a introdus V12 cu motor Aston Martin Vanquish.
La Salonul International Auto Nord American de la Detroit, Michigan în 2003, Aston Martin a introdus AMV8 concept car Vantage. De așteptat să aibă mai puține schimbări înainte de introducerea sa în 2005, Vantage readus motor V8 clasic, pentru a permite societății să concureze pe o piață mai mare. 2003 a văzut, de asemenea, deschiderea fabricii Gaydon, primul construit cu scopul de fabrica din istoria Aston Martin. De asemenea, a introdus în 2003 a fost DB9 Coupe, care a înlocuit DB7 de zece ani. O versiune decapotabila a DB9, DB9 Volante, a fost introdus la Salonul Auto de la Detroit 2004.
În octombrie 2004, compania a înființat dedicat 12.500 de metri patrati (135,000 sq ft) AMEP producția de plante motorului în Germania Ford Niehl, Köln plantelor. Cu o capacitate de a produce până la 5.000 de motoare pe an de către personal special instruit 100, cum ar fi producția tradițională Aston Martin motoare de la Newport Pagnell, asamblarea de fiecare unitate este încredințată unui tehnician unic de la un bazin de 30, cu V8 si V12 variante asamblate în temeiul 20 de ore. Prin aducerea producția de motoare înapoi în cadrul companiei, promisiunea a fost că Aston Martin ar putea produce serii mici de performanță mai ridicate variante de motoare. [19] Această capacitate a motorului extinsă permis în 2006, V8 Vantage masina sport să intre în producție la Gaydon fabrica, aderarea DB9 Volante si DB9.
În decembrie 2003, Aston Martin a anuntat ca va reveni la motor de curse în 2005. O nouă diviziune a fost creat, numit Aston Martin Racing, care a devenit responsabil, împreună cu Prodrive, pentru proiectarea, dezvoltarea, precum și gestionarea programului DBR9. DBR9 concurează în clasa GT în cursele de mașini sport, inclusiv de renume mondial de 24 de ore de la Le Mans.Vânzarea de către Ford
În 2006, o analiză internă a costurilor și a valorii realizabile din investiții au condus Ford sa ia in considerare dezinvestirea sine, de părți ale sale Premier Automotive Group. După traduceri de vânzare Jaguar Cars, Land Rover sau Volvo Cars, Ford a numit UBS AG de a vinde toate sau o parte din Aston Martin prin licitație și a anunțat faptul în august 2006. [20]2007-o eră nouă începe
La data de 12 martie 2007, un consorțiu condus de președintele Prodrive David Richards achiziționate Aston Martin pentru £ 475m (US $ 848m) [21]. Prodrive nu a avut nici o implicare financiară în afacere. [22] Ford păstrează o participație în cadrul companiei în valoare de RON 40m (US $ 70m). Consorțiul de asemenea, a constat din John Sinders, un Aston Martin colector, și două societăți de investiții kuweitiene, Dar investiții și Adeem Co Investiții
Între iunie și august 2007, primul est-vest de trecere a Autostradă nou plin Asia a fost realizat de catre britanici Richard Meredith și Colley Phil conduce un V8 Vantage. De la Tokyo la Istanbul, au condus un total de 12,089 km (7512 mile) înainte de aderarea rețeaua de autostrăzi europene pentru un alt km 3259 (2025 mile) la Londra. Obiectivul evenimentului a fost de a demonstra durabilitatea V8 Vantage, pe terenuri periculoase - și, de asemenea, de a publica mașină în China. Exercițiul a fost atât de succes care societatea a deschis reprezentante in Shanghai si Beijing în termen de trei luni. [23]
La data de 19 iulie 2007, Newport Pagnell planta lansat ultima sa masina, un S. Vanquish aproape 13.000 de autoturisme s-au făcut acolo din 1955. Fabrica Tickford Street rămâne în proprietatea Aston Martin ca restaurarea și departamentul de service. [24] Marea Britanie de producție este acum concentrată la Gaydon pe fostul RAF V-bombardier aeroportului. [25] La data de 4 martie 2008, în anuntand un parteneriat cu Magna Steyr sa externalizeze fabricarea a peste 2.000 de mașini anual, la Graz, Austria, compania a declarat: "Creșterea continuă și succesul companiei se bazează pe Gaydon ca punct focal și centrul de afaceri, cu proiectare si inginerie pentru toate produsele Aston Martin continuă care urmează să fie efectuate acolo "[26].
Aston Martin a impulsionat, de asemenea, recursul său la nivel mondial, prin deschiderea dealerii mai mult în Europa, precum și sucursalele din China pentru prima dată în istoria sa, în 93 ani la Beijing și Shanghai. Acest lucru a adus programul lor de dealeri la 120 de dealeri din 28 de țări. [27]
La data de 1 septembrie 2008, Aston Martin a anuntat relansarea marcii Lagonda. Un concept va fi prezentat în 2009, care coincide cu aniversarea a 100 de ani brand-ului. Primele masini de producție ar trebui să vină în 2012. [28]
În decembrie 2008, Aston Martin a anuntat ca va reduce forta de munca sa 1850 cu 600. [29]
Primele patru usi Aston Martin Rapide masini sport a ieșit fabrica Magna Steyr din Graz, Austria, incepand cu anul 2010. [30] Producătorul contractul prevede facilități dedicate pentru a asigura conformitatea cu standardele exigente de Aston Martin si a marcilor, inclusiv Mercedes- benz. Ulrich Bez a publicului speculat despre externalizarea tuturor operațiunilor Aston Martin cu excepția de marketing. [31] În septembrie 2011, sa anunțat că producția de Rapide va fi mutat la fabrica companiei din Gaydon, producția va începe în a doua jumătate a 2012 și va vedea toate actuale Aston Martin gama de produse din instalația Gaydon. [32]


  
File:1957AstonMartinDBR1.jpg 
 File:1958-aston-martin-archives.jpgFile:Aston Martin 2-Litre 2 4-Seater Sports 1937.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu