Mercedes a fost un brand de Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG). DMG care a început să se dezvolte în 1900, după moartea sa de co-fondatorul, Gottlieb Daimler. Deși
numele nu a fost depusă ca un nume comercial până la 23 iunie 1902 și a
trebuit să aștepte până la 26 septembrie să fie înregistrate în mod
legal, numele de marcă în cele din urmă s-ar aplica la un model de
automobil construit de Wilhelm Maybach la specificațiile de Emil
Jellinek, care a fost livrat l la 22 decembrie 1900. Prin contractul de Jellinek, noul model conținea un motor nou conceput desemnat "Daimler-Mercedes". Acest nume motor este prima instanță a utilizării numelui, Mercedes, prin DMG. Modelul de automobile va fi numit mai târziu, Mercedes 35 CP.Un
diplomat austriac cu sediul în Nisa, un om de afaceri care rulează o
afacere profitabilă de vânzare a mașinilor, precum și un pasionat de
curse, Emil Jellinek a fost de curse de automobile DMG sub pseudonim
Mercedes, după ce fiica sa, Mercedes Jellinek. [1] Mai târziu, el a
contractat cu DMG pentru o serie mica de masini dedicate sport care conțin un motor care a purtat oficial numele fiicei sale. El
le-a concurat cu succes, câștigând recunoaștere a faptului că interesul
crescut clienții și Jellinek a fost pus pe consiliului de administrație
al DMG. Acest model a fost un progres semnificativ în istoria de automobile. Modelul
a fost lansat pentru vânzare în 1901 sub numele de Mercedes 35 CP și,
datorită succesului modelului, DMG a început să aplice o serie de nume
ca la alte modele, cum ar fi, Mercedes 8/11 CP și 40 CP Mercedes Simplex
. Jellinek pare să fi devenit obsedat cu numele și chiar a schimbat numele său la Jellinek-Mercedes. Maybach renunta DMG în 1907 și a început propria afacere.Numele,
Mercedes, mai târziu a fost folosită pentru a reprezenta DMG într-un
alt nume de brand nou, Mercedes-Benz, creat în 1926, când a fost aplicat
la toate vehiculele produse de noua companie, Daimler-Benz AG, care
rezultă din fuziunea Benz & Cie Daimler Motoren Gesellschaft și în acel an.. Ultimul
nume de Karl Benz a fost reținută în noul brand, dar din moment ce DMG a
vandut licente exclusive pentru companiile străine, ei nu au putut
folosi numele fondatorului lor, Daimler, în mod legal în toate țările și
a decis să folosească numele lor cele mai Modelul de popular. Deoarece
Jellinek a fost membru al consiliului de administrație de către
momentul fuziunii, numele a fost promovat pentru noroc în continuare la
noua companie.
Istoria începutul seriei Mercedes
Mercedes a fost un brand în Motoren Gesellschaft Daimler (DMG), care a început să se dezvolte în 1901, după moartea sa de co-fondatorul, Gottlieb Daimler.La 30 martie 1900, câteva săptămâni după moartea lui Gottlieb Daimler, Wilhelm Bauer a decis spontan să intre Nisa-La Turbie Hill Climb, dar sa prăbușit după ce a lovit mortal o stâncă pe primul viraj evitând în același timp de spectatori. Acest lucru a cauzat DMG să renunțe la curse.Cu toate acestea, Emil Jellinek a ajuns la un acord cu DMG, la 2 aprilie 1900 de catre promițând suma mare de 550.000 Goldmark în cazul în care Wilhelm Maybach-ar proiecta un revoluționar masina sport pentru el, mai târziu, să fie numit Mercedes 35 CP, din care 36 de unități a trebuit să fie emis înainte de 15 octombrie. Contractul a inclus, de asemenea, o comandă pentru 36 de forfetare DMG 8 autoturisme CP. Jellinek a devenit curând un membru al consiliului de administrație al DMG și a obținut dealer exclusiv pentru modelul-care va deveni noul Mercedes 35 CP-pentru Franța, Austria, Ungaria, Belgia, și Statele Unite ale Americii. Primul nu a fost livrat lui Jellinek până la 22 decembrie, cu toate acestea.Jellinek stabilite specificații stricte pentru noul model, declarând "Eu nu vreau o masina pentru astăzi sau mâine, va fi masina de poimâine". El a enumerat mai mulți parametri noi pentru a depăși problemele constatate în multe dintre relele proiectate "vagoane fara cai" de timp care a făcut automobile improprii pentru viteze mari și cu risc de răsturnare:
Ampatament lung și ecartament lat pentru a asigura stabilitatea
Motorului să fie situat la mai bine-pe-autovehiculului șasiu
Centrul de greutate mai jos
Aprindere electrica folosind noul sistem Bosch (în loc de un tub de gaz încălzit stralucire)Un motor nou, dezvoltat pentru modelul, ar fi numit motor Daimler-Mercedes, oficial, pe care președintele DMG acceptat imediat, deoarece depășit problema numelui Daimler in Franta fiind deținută de către Panhard Levassor &.Pe parcursul următoarelor luni, Jellinek a supravegheat dezvoltarea noului automobil-la prima zi telegrame-și mai târziu de către călători în Stuttgart. El a avut de livrare a primului data de 22 decembrie 1900, la Nisa de cale ferată stație de-ar fi fost deja vândut Henry baronul de Rothschild, care, de asemenea, au concurat mașini în Nisa.În 1901, masina uimit lumea auto. Jellinek a câștigat din nou curse Nisa, bate cu ușurință adversarii săi în toate clasele de capacitate și atingând 60 km / oră. Directorul Automobile Club francez, Paul Meyan, a declarat: "Am intrat în epoca Mercedes", un sentiment împărtășit de ziare din intreaga lume.Evidențele stabilite de noul Mercedes 35 CP model de uimit lumea intreaga de automobile. DMG vânzările lui împușcat, fabrica sa din Stuttgart a fost funcționează la capacitate maximă, și a fost consolidarea viitorul său ca un automobil de producător, mai degrabă decât pur și simplu un producător de motoare care a construit unele automobile. Numărul de angajați a crescut constant de la 340 în 1900 la 2.200 în 1904.
Mercedes
nu a fost depusă ca un nume comercial pentru modelele de automobile DMG
până la 23 iunie 1902, dar în curând compania a decis să folosească
numele ca numele comercial pentru linia sa de automobile întreaga
modele-si oficial a înregistrat la 26 septembrie 1902.
Istoria începutul seriei Mercedes
Mercedes a fost un brand în Motoren Gesellschaft Daimler (DMG), care a început să se dezvolte în 1901, după moartea sa de co-fondatorul, Gottlieb Daimler.La 30 martie 1900, câteva săptămâni după moartea lui Gottlieb Daimler, Wilhelm Bauer a decis spontan să intre Nisa-La Turbie Hill Climb, dar sa prăbușit după ce a lovit mortal o stâncă pe primul viraj evitând în același timp de spectatori. Acest lucru a cauzat DMG să renunțe la curse.Cu toate acestea, Emil Jellinek a ajuns la un acord cu DMG, la 2 aprilie 1900 de catre promițând suma mare de 550.000 Goldmark în cazul în care Wilhelm Maybach-ar proiecta un revoluționar masina sport pentru el, mai târziu, să fie numit Mercedes 35 CP, din care 36 de unități a trebuit să fie emis înainte de 15 octombrie. Contractul a inclus, de asemenea, o comandă pentru 36 de forfetare DMG 8 autoturisme CP. Jellinek a devenit curând un membru al consiliului de administrație al DMG și a obținut dealer exclusiv pentru modelul-care va deveni noul Mercedes 35 CP-pentru Franța, Austria, Ungaria, Belgia, și Statele Unite ale Americii. Primul nu a fost livrat lui Jellinek până la 22 decembrie, cu toate acestea.Jellinek stabilite specificații stricte pentru noul model, declarând "Eu nu vreau o masina pentru astăzi sau mâine, va fi masina de poimâine". El a enumerat mai mulți parametri noi pentru a depăși problemele constatate în multe dintre relele proiectate "vagoane fara cai" de timp care a făcut automobile improprii pentru viteze mari și cu risc de răsturnare:
Ampatament lung și ecartament lat pentru a asigura stabilitatea
Motorului să fie situat la mai bine-pe-autovehiculului șasiu
Centrul de greutate mai jos
Aprindere electrica folosind noul sistem Bosch (în loc de un tub de gaz încălzit stralucire)Un motor nou, dezvoltat pentru modelul, ar fi numit motor Daimler-Mercedes, oficial, pe care președintele DMG acceptat imediat, deoarece depășit problema numelui Daimler in Franta fiind deținută de către Panhard Levassor &.Pe parcursul următoarelor luni, Jellinek a supravegheat dezvoltarea noului automobil-la prima zi telegrame-și mai târziu de către călători în Stuttgart. El a avut de livrare a primului data de 22 decembrie 1900, la Nisa de cale ferată stație de-ar fi fost deja vândut Henry baronul de Rothschild, care, de asemenea, au concurat mașini în Nisa.În 1901, masina uimit lumea auto. Jellinek a câștigat din nou curse Nisa, bate cu ușurință adversarii săi în toate clasele de capacitate și atingând 60 km / oră. Directorul Automobile Club francez, Paul Meyan, a declarat: "Am intrat în epoca Mercedes", un sentiment împărtășit de ziare din intreaga lume.Evidențele stabilite de noul Mercedes 35 CP model de uimit lumea intreaga de automobile. DMG vânzările lui împușcat, fabrica sa din Stuttgart a fost funcționează la capacitate maximă, și a fost consolidarea viitorul său ca un automobil de producător, mai degrabă decât pur și simplu un producător de motoare care a construit unele automobile. Numărul de angajați a crescut constant de la 340 în 1900 la 2.200 în 1904.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu