Suzuki Motor Corporation (スズキ 株式会社 Suzuki Kabushiki Kaisha-?) [4] este o corporație multinațională japoneză cu sediul în Minami-ku, Hamamatsu, Japonia [5], care este specializata in productia de automobile compacte si vehicule 4x4, o gamă completă de motociclete, toate -vehiculele de teren (ATV-uri), motoare exterioare marine, scaune cu rotile și o varietate de alte motoare mici cu ardere internă. Suzuki este producător din Japonia de automobile cea mai mare patrulea, după Toyota, Nissan si Honda, producatorul nouă cel mai mare de automobile din lume, prin volumul de producție, [6] are peste 45,000, are 35 de facilități principale de producție în 23 de țări și 133 de distribuitori în 192 de țări. [Citare necesare] Potrivit statisticilor de la automobile Japonia producator Association (JAMA), Suzuki este Japonia de-al doilea cel mai mare producător de masini mici si camioane.
istoria
În 1909, Michio Suzuki (1887-1982) a fondat Loom Works Suzuki în satul litoral mic de Hamamatsu, Japonia. Afacerea a luat avânt ca Suzuki a construit războaie de țesut pentru industria din Japonia mătase gigant. [7] În 1929, Michio Suzuki a inventat un nou tip de masina de tesut, care a fost exportat în străinătate. Suzuki a depus cât mai multe de 120 de brevete si drepturi de model de utilitate. [Necesită citare] companiei primii 30 de ani sa concentrat pe dezvoltarea și producția de aceste mașini deosebit de complexe. [Necesită citare]
În ciuda succesului de războaie de țesut sale, Suzuki a realizat compania sa a trebuit să diversifice și el a început să se uite la alte produse. Pe baza cererii de consum, el a decis că a construi o masina mica ar fi risc mai practică nouă. Proiectul a început în 1937, iar în următorii doi ani Suzuki a realizat mai multe prototipuri de masini compacte. Aceste primul Suzuki autovehicule au fost alimentate de o atunci inovatoare, racit cu lichid, patru timpi, cu patru cilindri. Acesta a prezentat un carter din aluminiu turnat și cutia de viteze și a generat 13 de cai putere (9,7 kW), dintr-o cilindree mai mică de 800cc.
Cu debutul al doilea război mondial, producția de planuri pentru vehiculele noi Suzuki au fost oprite atunci când guvernul a declarat autovehicule de pasageri civili un "non-esențiale marfă." La încheierea războiului, Suzuki sa întors la războaie de țesut producătoare. Loom de producție a fost dat un impuls atunci când guvernul SUA a aprobat de transport maritim de bumbac în Japonia. Norocul lui Suzuki luminat ca ordinele au început să crească de la producătorii de textile pe piața internă. Dar bucuria a fost de scurtă durată ca și piața bumbacului sa prabusit in 1951.
Confruntați cu această provocare colosala, gândurile lui Suzuki s-au întors la autovehicule. După război, a avut un japonez mare nevoie de transport la prețuri accesibile, de încredere personală. O serie de firme a început să ofere "clip-on" cu gaz alimentate cu motoare care ar putea fi atașate la bicicleta tipic. Suzuki primele două roți ingeniozitate a venit sub forma unei biciclete cu motor numit, "Power gratuite." Proiectat pentru a fi ieftin și simplu pentru a construi și a menține, 1952 Putere gratuit ce a prezentat un cc 36, o cai putere, motor in doi timpi. [8] O caracteristica fără precedent a fost sistemul de dublu-pinion de viteze, permite pilotului sa fie pedala cu Asistarea motor, fără motor pedala de asistență, sau pur și simplu deconectați pedale și rula pe puterea motorului singur. Sistemul a fost atât de ingenios încât oficiul de brevete al noului guvern democratic a acordat o subvenție financiară Suzuki de a continua cercetarea în inginerie motociclete, și astfel sa născut Suzuki Motor Corporation.
În 1953, Suzuki a marcat primul victorii de curse in mai multe atunci când mici 60 cc "Diamond gratuit ce" a castigat clasa sa în muntele Fuji Hill Climb.
Maruti SuzukiArticol principal: Maruti SuzukiMaruti Suzuki A-Star vehicul în timpul dezvelirea acestuia la Pragati Maidan, Delhi. A Star-, Suzuki-al cincilea model auto la nivel mondial, a fost proiectat și se face numai în India. [15] Pe lângă faptul că cea mai mare filială a lui Suzuki, în ceea ce privește vânzările de automobile, Maruti Suzuki este, de asemenea, de cercetare lider Suzuki si bratul de dezvoltare în afara JaponieiMaruti Suzuki SwiftMaruti Baleno Rally Car în Mysore Safari Rally în 2005.
Cu sediul în Gurgaon, India, Maruti Suzuki India Limited este filiala cel mai mare și cel mai valoros a lui Suzuki, cu o producție anuală de 1,018,365 de unitati in fiscal 2009-2010. [16] Suzuki are o participatie de 54,2% în gigantul auto din India, iar restul este deținut de către diferite instituții publice indiene și financiare. Compania a fost încorporat în 1981 și este listată la Bursa de Valori din Bombay Exchange si National Bursa de Valori din India [17] În perioada 2005-2006., Compania a avut o cota de piata de 54% din piata auto de pasageri în India. [18] Aproape 75000 persoane sunt angajate direct de către Maruti si partenerii sai.
Maruti Suzuki a fost născut ca un Guvern al companiei Indiei, cu Suzuki ca un partener minor, pentru a face o masina mai mic preț pentru clasa medie India. De-a lungul anilor, gama de produse sa lărgit, dreptul de proprietate a schimbat mâinile și clientul a evoluat.
Maruti Suzuki oferă 14 modele, variind de la India, despre o singură dată cea mai buna masina de vânzare, Maruti 800, pentru mai puțin de 200000 Lei (US $ 5000) pentru prima sedan Maruti Suzuki Kizashi și SUV de lux Maruti Suzuki Vitara Grand. Maruti 800 a fost primul model lansat de compania în 1983, urmat de mini-van Maruti Omni în 1984. Ambele modele au fost imens succes la categoriile lor, din cauza utilizării de high-end de tehnologie și eficiența consumului de combustibil bun. Țigani Maruti, lansat în 1985, a intrat în folosirea pe scară largă cu armata indiană și Serviciul de Poliție indian din ce în ce clienții săi primare. De scurtă durată Maruti 1000 realizat prea succes moderat până când a fost înlocuit cu stima de Maruti în 1994, pentru a contracara creșterea concurenței în categoria mediu-sedan.
Maruti Zen, lansat în 1993, a fost al doilea model al companiei mașină compactă și, de asemenea, a devenit extrem de popular în India, din cauza performanței sale ridicate. Compania a continuat să lanseze o altă mașină compactă Maruti Wagon-R, urmat de Maruti Baleno în 1999. Cu toate acestea, cu creșterea concurenței de la Tata, Hyundai, Honda si Daewoo Motors, Maruti nu a fost capabil să obțină același succes ca și cu Baleno a avut cu modelele sale anterioare. Așa că înlocuiește Maruti Suzuki Baleno cu SX4 Suzuki. În prezent, Suzuki SX4 se confruntă cu o concurență acerbă din orașul Honda.
În anul 2000, Maruti Alto a fost lansat. Lansarea Tata Indica și Santro Hyundai au afectat vânzările Maruti Alto, dar au ajutat și asigura poziția companiei ca lider auto din India. Acesta este in prezent cel mai mare de vânzare auto din India. Modelele includ Maruti Maruti Suzuki Grand Vitara, lansat în 2003, Versa Maruti, lansat în 2004, Maruti Suzuki Swift, lansat în 2005, Maruti Zen Estilo și Maruti Suzuki SX4, lansat în 2007. Alto, Swift și SX4 sunt lideri in segmentele lor în piața indiană.
La data de 14 februarie 2011, Maruti Suzuki India, o filială Suzuki în India, a anunțat că a realizat un milion volumul total de producție a acumulat Alto. Alto a ajuns milioane de marca de unități în doar șapte ani și cinci luni de la lansarea sa pe septembrie 2000. Ultima jumătate de milion de-a venit într-o înregistrare 25 de luni. Alto a fost cel mai mare din India volumul de vânzare-auto, în fiecare lună, în ultimele 37 luni consecutive. Popularitatea sa a continuat să crească de la lansarea sa, cu clienții atrași de prețul său scăzut cu eficiența consumului de combustibil. Cu acest Alto a devenit masina treilea Suzuki Maruti stabil pentru a trece de milioane de unități marca. Anterior, Maruti 800 și Omni a depășit de milioane de unități marca. Pe langa succesul său în India, peste 152.000 de Altos face la Maruti Suzuki au fost livrate pe plan internațional, se bucură de rezultate bune din Algeria și Chile.
Exporturile Maruti Limited este o filială a Maruti Udyog Limited, cu accent major pe exporturi și aceasta nu operează în piața indiană internă. Primul lot de 480 de autovehicule comerciale au fost trimise în Ungaria. Prin trimiterea unui lot de 571 mașini pentru aceeași țară, Maruti traversat de referință de 3.000.000 autoturisme. Deoarece de la începuturile sale de export a fost unul dintre aspectele guvernul a fost dornici să încurajeze. Fiecare partid politic așteptat Maruti pentru a câștiga de schimb valutar. Dar în comparație cu Hyundai, Maruti Suzuki este sărac în față la export.
Alte companii subsidiare ale Suzuki Motor Corporation, Japonia, în India sunt:
Suzuki India Limited Powertrain: motoare Producatori pentru autoturisme
Suzuki Motociclete India Private Limited: Produce pe două roți sub numele de brand "Suzuki" și vinde alte modele de motociclete Suzuki.
American Suzuki Motor Corp
American Suzuki sediul central este situat în Brea, California. Compania a anuntat in noiembrie 2012, care s-ar opri vanzarea de autovehicule în Statele Unite ale Americii. [19] [20]
Printr-un acord cu General Motors, Suzuki a inceput sa vanda o versiune de Cultus lor Suzuki în Statele Unite ca Sprint Chevrolet în 1985. Acest model a fost inițial vândut ca un hatchback cu 3 usi si ar fi mai mic model Chevrolet.2004 Suzuki XL-7
Samurai a fost, de asemenea, introdus în 1985 pentru modelul anului 1986 și a fost prima masina a introdus în Statele Unite de către nou-create american Suzuki Corp Nici o altă companie japoneză vandut mai multe masini in Statele Unite, în primul său an de Suzuki. Samurai a fost disponibil ca o decapotabilă sau hardtop si sloganul companiei Niciodată nu a fost un moment de plictiseală. Samurai a fost un succes până la Consumer Reports a susținut Samurai de a fi susceptibile să se rostogolească peste într-un test de 1988. Acest lucru a condus la un proces mediatizat mult 1996, nu decontate până în 2004.
În 1989, Suzuki a introdus american Swift, care a fost 2-a generație Suzuki Cultus. Swift a fost disponibil ca un hatchback GTI si GLX cu un sedan cu 4 usi urma în 1990. Un nou mic SUV numit Sidekick a fost, de asemenea, introdus în 1989. 1991 a văzut introducerea Sidekick 4-usi Suzuki, primul cu 4 usi mini-SUV-urilor in America de Nord. Swift și Sidekick erau veri la GM Geo Metro și Tracker Geo și au fost produse în cea mai mare parte Ingersoll, Ontario, Canada, Suzuki și de joint-venture GM, CAMI. GT Swift / GTi și 4-usi modele au fost importate din Japonia. Evaluări negative din partea Consumer Reports ale Samurai Suzuki a condus la unele obstacole temporare la American Suzuki ca vânzări anuale în următorii ani a scăzut la sub 20.000 de unitati.
În 1995, Suzuki a introdus american stima și reproiectat Swift. GT Swift a fost abandonat și această versiune a fost Swift specifice doar în America de Nord, unde a fost construit la CAMI. Aceste modele au fost primele vehicule Suzuki care urmează să fie comercializate în America de Nord, cu airbag-uri frontale duble. O versiunea station wagon a Esteem a fost introdus în 1996. Toată lumea, producția Suzuki a ajuns la mai mult de 975,000 autovehicule in acest an.
De asemenea, în 1996, Suzuki a lansat american SUV 2-usi X-90 si un model de sport revizuit Sidekick cu airbag-uri duble, un HP 120 (89 kW) 1,8 litri, 16 inch roti si doua tonuri de vopsea. Sidekick a fost înlocuit de Vitara si Grand Vitara pentru 1999. Vitara Grand ar fi primul model Suzuki cu un motor V6 cilindri și disponibile cu 4 roti frâne ABS.
Grand Vitara XL-7 a fost introdus în 2001 ca o versiune a intins Vitara Grand. Grand Vitara XL-7 a avut un mare 2.7 litri V6 de cilindri și 3-rând de scaune. Acest lucru ar fi cel mai mare vehicul Suzuki până în prezent.
Swift a fost scăzut de la gama de modele în 2001 și a fost înlocuit Esteem în anul 2002 de către Aerio nou, care a fost oferit ca un sedan cu 4 uși și 5 uși încrucișat cu 4-wheel drive ca o opțiune.
În 2004, General Motors si Suzuki în comun achiziționate în stare de faliment Daewoo Motors redenumirea GMDAT de risc. American Suzuki rebadged compact Daewoo Nubira / Lacetti Daewoo ca Forenza și mijlocii Magnus Daewoo ca Verona. Forenza câștigat break si hatchback caroserie în 2005, cu hatchback-ul vandut sub numele de Reno.
2006 a fost primul an american Suzuki a vandut mai mult de 100.000 de vehicule in Statele Unite ale Americii. Suzuki Vitara Grand reproiectat în anul 2006, precum și introdus ca toate nou-Suzuki SX4 Suzuki Xl7 și în 2007. SX4 Suzuki este produs ca un joint-venture cu Fiat și Xl7 (observați scurtarea numele de la Grand Vitara XL-7) a fost produs ca un joint-venture cu GM la CAMI Automotive Inc în Ingersoll. Suzuki a pus Xl7 de producție de pe pauză nedeterminată la mijlocul anului 2009, din cauza cererii reduse și ulterior vândute în afara cotei sale din CAMI inapoi la GM mai târziu în acel an.
În ciuda unei dificil internă din Statele Unite Automarket, Suzuki a fost a ține pasul cu cele 2007 de vânzare, inclusiv numerele de înregistrare cel mai bun lor poate vreodată în mai 2008 [21].
În 2009, vânzările au scăzut Suzuki 48,5%, [22] în urma unei vânzări cu 17% scădere în 2008. [23] Suzuki nu a importat nici un model din 2010 ani motociclete de stradă în SUA, cu dealerii schimb se bazează pe stoc nevândute de la modelul anului 2009 [24]. [25] noi modele de motociclete de stradă în SUA a fost reluată pentru modelul anului 2011. [26]
În noiembrie 2012, Suzuki a anuntat ca divizia sa din SUA va depune pentru faliment și s-ar opri vanzarea de automobile din Statele Unite ale Americii. Acesta intenționează să continue să vândă motociclete, ATV-uri, produse marine și în SUA. [19] În zece luni din 2012, Suzuki vândut doar 21,188 automobile în Statele Unite. Suzuki rănit de un yen puternic și nu poate atrage consumatorii, cu doar o alegere limitat de vehicule. [20]Pakistanez Suzuki Motor Company Limited
În urma termenii Acordului de joint-venture între Suzuki Motor Corporation din Japonia (SMC) și Pakistan Corporation Automobile (PACO), Pak Suzuki Motor Company Limited (PSMCL) a fost înființată ca o societate pe acțiuni, în august 1983. [27]
Noua companie a asumat active, inclusiv instalațiile de producție ale Auto Limited Awami. PSMCL a început operațiunile comerciale în luna ianuarie 1984, cu obiectivul principal de autoturisme, alege up-uri, camionete si vehicule 4x4.
Ceremonia de revolutionara a companiei planta verde de automobile domeniu la Bin Qasim a fost efectuată de către ministru, apoi prim-Pakistan, la începutul anului 1989.
La încheierea primei faze a acestei plante, la începutul anului 1990, în casa-de asamblare motoare Suzuki a început. Noua fabrica a fost finalizată în 1992, iar producția a fost transferată Suzuki pentru a planta noi - și trei-box 1300 cc Margalla masina a fost, de asemenea, adăugat la gama sa de producție.
În septembrie 1992, compania a fost privatizată și plasate direct sub administrație japoneză. La momentul privatizării SMC crescut de capitaluri proprii de la 25% la 40% Ulterior, SMC a crescut progresiv proprii sarcina de a 73.09% până la 31 decembrie 2001.
Bin Qasim Plante extins în continuare a capacității de producție la 50.000 de vehicule pe an în iulie 1994 și 300.000 de vehicule au fost fabricate la această plantă până în decembrie 2003.
Paksuzuki exportă în prezent masinile sale în țări precum Bangladesh, Ghana, Nigeria si Maldive.Suzuki Canada Inc
1973-1 iunie, Suzuki Canada Ltd. a fost reținut cu birouri la Downsview, Ontario. Linii de produse incluse motociclete, piese și accesorii pentru dealerii Suzuki din întreaga Canada.
1974 - Vancouver sucursala și depozit inaugurat la dealeri servicii în vestul Canadei.
1980 - Toamna - Suzuki România a început vânzările sale de automobile cu marketing și vânzări de patru roți-LJ80 din estul Canadei. 1 noiembrie, numele companiei sa schimbat de la Suzuki Canada Ltd. a Suzuki Canada Inc
1982 - Introducerea unei linii de Suzuki toate vehiculele de teren (ATV-uri), in Canada.
1983 - Introducerea unei linii de motoare Suzuki laterale din vestul Canadei. O februarie 1983 - Filiala de Vest sa mutat la instalațiile de extinsă în Richmond, British Columbia.
1984 - a început vânzările de "Suzuki Forsa" (Suzuki Cultus) de automobile.
1986 - A 600 milioane dolari Suzuki GM-joint-venture CAMI Automotive Inc a anuntat pentru fabricarea de vehicule. Producția a fost prevăzută să înceapă în 1989, la Ingersoll, Ontario.
1987-1925 ianuarie - Suzuki Canada Inc mutat într-un nou 110,000 sq ft (10.000 m2). sediul central și facilitatea de depozit de la Richmond Hill, Ontario.
1988 - Toamna - Suzuki a inceput sa vanda CAMI-a construit 2-usi Suzuki Sidekick.
2009 - Toamna - Suzuki vândut participarea sa la CAMI la GM
În 2012, Suzuki Canada, a anunțat că va continua să funcționeze, în ciuda intenția de divizia SUA să declare faliment.



istoria
În 1909, Michio Suzuki (1887-1982) a fondat Loom Works Suzuki în satul litoral mic de Hamamatsu, Japonia. Afacerea a luat avânt ca Suzuki a construit războaie de țesut pentru industria din Japonia mătase gigant. [7] În 1929, Michio Suzuki a inventat un nou tip de masina de tesut, care a fost exportat în străinătate. Suzuki a depus cât mai multe de 120 de brevete si drepturi de model de utilitate. [Necesită citare] companiei primii 30 de ani sa concentrat pe dezvoltarea și producția de aceste mașini deosebit de complexe. [Necesită citare]
În ciuda succesului de războaie de țesut sale, Suzuki a realizat compania sa a trebuit să diversifice și el a început să se uite la alte produse. Pe baza cererii de consum, el a decis că a construi o masina mica ar fi risc mai practică nouă. Proiectul a început în 1937, iar în următorii doi ani Suzuki a realizat mai multe prototipuri de masini compacte. Aceste primul Suzuki autovehicule au fost alimentate de o atunci inovatoare, racit cu lichid, patru timpi, cu patru cilindri. Acesta a prezentat un carter din aluminiu turnat și cutia de viteze și a generat 13 de cai putere (9,7 kW), dintr-o cilindree mai mică de 800cc.
Cu debutul al doilea război mondial, producția de planuri pentru vehiculele noi Suzuki au fost oprite atunci când guvernul a declarat autovehicule de pasageri civili un "non-esențiale marfă." La încheierea războiului, Suzuki sa întors la războaie de țesut producătoare. Loom de producție a fost dat un impuls atunci când guvernul SUA a aprobat de transport maritim de bumbac în Japonia. Norocul lui Suzuki luminat ca ordinele au început să crească de la producătorii de textile pe piața internă. Dar bucuria a fost de scurtă durată ca și piața bumbacului sa prabusit in 1951.
Confruntați cu această provocare colosala, gândurile lui Suzuki s-au întors la autovehicule. După război, a avut un japonez mare nevoie de transport la prețuri accesibile, de încredere personală. O serie de firme a început să ofere "clip-on" cu gaz alimentate cu motoare care ar putea fi atașate la bicicleta tipic. Suzuki primele două roți ingeniozitate a venit sub forma unei biciclete cu motor numit, "Power gratuite." Proiectat pentru a fi ieftin și simplu pentru a construi și a menține, 1952 Putere gratuit ce a prezentat un cc 36, o cai putere, motor in doi timpi. [8] O caracteristica fără precedent a fost sistemul de dublu-pinion de viteze, permite pilotului sa fie pedala cu Asistarea motor, fără motor pedala de asistență, sau pur și simplu deconectați pedale și rula pe puterea motorului singur. Sistemul a fost atât de ingenios încât oficiul de brevete al noului guvern democratic a acordat o subvenție financiară Suzuki de a continua cercetarea în inginerie motociclete, și astfel sa născut Suzuki Motor Corporation.
În 1953, Suzuki a marcat primul victorii de curse in mai multe atunci când mici 60 cc "Diamond gratuit ce" a castigat clasa sa în muntele Fuji Hill Climb.
Maruti SuzukiArticol principal: Maruti SuzukiMaruti Suzuki A-Star vehicul în timpul dezvelirea acestuia la Pragati Maidan, Delhi. A Star-, Suzuki-al cincilea model auto la nivel mondial, a fost proiectat și se face numai în India. [15] Pe lângă faptul că cea mai mare filială a lui Suzuki, în ceea ce privește vânzările de automobile, Maruti Suzuki este, de asemenea, de cercetare lider Suzuki si bratul de dezvoltare în afara JaponieiMaruti Suzuki SwiftMaruti Baleno Rally Car în Mysore Safari Rally în 2005.
Cu sediul în Gurgaon, India, Maruti Suzuki India Limited este filiala cel mai mare și cel mai valoros a lui Suzuki, cu o producție anuală de 1,018,365 de unitati in fiscal 2009-2010. [16] Suzuki are o participatie de 54,2% în gigantul auto din India, iar restul este deținut de către diferite instituții publice indiene și financiare. Compania a fost încorporat în 1981 și este listată la Bursa de Valori din Bombay Exchange si National Bursa de Valori din India [17] În perioada 2005-2006., Compania a avut o cota de piata de 54% din piata auto de pasageri în India. [18] Aproape 75000 persoane sunt angajate direct de către Maruti si partenerii sai.
Maruti Suzuki a fost născut ca un Guvern al companiei Indiei, cu Suzuki ca un partener minor, pentru a face o masina mai mic preț pentru clasa medie India. De-a lungul anilor, gama de produse sa lărgit, dreptul de proprietate a schimbat mâinile și clientul a evoluat.
Maruti Suzuki oferă 14 modele, variind de la India, despre o singură dată cea mai buna masina de vânzare, Maruti 800, pentru mai puțin de 200000 Lei (US $ 5000) pentru prima sedan Maruti Suzuki Kizashi și SUV de lux Maruti Suzuki Vitara Grand. Maruti 800 a fost primul model lansat de compania în 1983, urmat de mini-van Maruti Omni în 1984. Ambele modele au fost imens succes la categoriile lor, din cauza utilizării de high-end de tehnologie și eficiența consumului de combustibil bun. Țigani Maruti, lansat în 1985, a intrat în folosirea pe scară largă cu armata indiană și Serviciul de Poliție indian din ce în ce clienții săi primare. De scurtă durată Maruti 1000 realizat prea succes moderat până când a fost înlocuit cu stima de Maruti în 1994, pentru a contracara creșterea concurenței în categoria mediu-sedan.
Maruti Zen, lansat în 1993, a fost al doilea model al companiei mașină compactă și, de asemenea, a devenit extrem de popular în India, din cauza performanței sale ridicate. Compania a continuat să lanseze o altă mașină compactă Maruti Wagon-R, urmat de Maruti Baleno în 1999. Cu toate acestea, cu creșterea concurenței de la Tata, Hyundai, Honda si Daewoo Motors, Maruti nu a fost capabil să obțină același succes ca și cu Baleno a avut cu modelele sale anterioare. Așa că înlocuiește Maruti Suzuki Baleno cu SX4 Suzuki. În prezent, Suzuki SX4 se confruntă cu o concurență acerbă din orașul Honda.
În anul 2000, Maruti Alto a fost lansat. Lansarea Tata Indica și Santro Hyundai au afectat vânzările Maruti Alto, dar au ajutat și asigura poziția companiei ca lider auto din India. Acesta este in prezent cel mai mare de vânzare auto din India. Modelele includ Maruti Maruti Suzuki Grand Vitara, lansat în 2003, Versa Maruti, lansat în 2004, Maruti Suzuki Swift, lansat în 2005, Maruti Zen Estilo și Maruti Suzuki SX4, lansat în 2007. Alto, Swift și SX4 sunt lideri in segmentele lor în piața indiană.
La data de 14 februarie 2011, Maruti Suzuki India, o filială Suzuki în India, a anunțat că a realizat un milion volumul total de producție a acumulat Alto. Alto a ajuns milioane de marca de unități în doar șapte ani și cinci luni de la lansarea sa pe septembrie 2000. Ultima jumătate de milion de-a venit într-o înregistrare 25 de luni. Alto a fost cel mai mare din India volumul de vânzare-auto, în fiecare lună, în ultimele 37 luni consecutive. Popularitatea sa a continuat să crească de la lansarea sa, cu clienții atrași de prețul său scăzut cu eficiența consumului de combustibil. Cu acest Alto a devenit masina treilea Suzuki Maruti stabil pentru a trece de milioane de unități marca. Anterior, Maruti 800 și Omni a depășit de milioane de unități marca. Pe langa succesul său în India, peste 152.000 de Altos face la Maruti Suzuki au fost livrate pe plan internațional, se bucură de rezultate bune din Algeria și Chile.
Exporturile Maruti Limited este o filială a Maruti Udyog Limited, cu accent major pe exporturi și aceasta nu operează în piața indiană internă. Primul lot de 480 de autovehicule comerciale au fost trimise în Ungaria. Prin trimiterea unui lot de 571 mașini pentru aceeași țară, Maruti traversat de referință de 3.000.000 autoturisme. Deoarece de la începuturile sale de export a fost unul dintre aspectele guvernul a fost dornici să încurajeze. Fiecare partid politic așteptat Maruti pentru a câștiga de schimb valutar. Dar în comparație cu Hyundai, Maruti Suzuki este sărac în față la export.
Alte companii subsidiare ale Suzuki Motor Corporation, Japonia, în India sunt:
Suzuki India Limited Powertrain: motoare Producatori pentru autoturisme
Suzuki Motociclete India Private Limited: Produce pe două roți sub numele de brand "Suzuki" și vinde alte modele de motociclete Suzuki.
American Suzuki Motor Corp
American Suzuki sediul central este situat în Brea, California. Compania a anuntat in noiembrie 2012, care s-ar opri vanzarea de autovehicule în Statele Unite ale Americii. [19] [20]
Printr-un acord cu General Motors, Suzuki a inceput sa vanda o versiune de Cultus lor Suzuki în Statele Unite ca Sprint Chevrolet în 1985. Acest model a fost inițial vândut ca un hatchback cu 3 usi si ar fi mai mic model Chevrolet.2004 Suzuki XL-7
Samurai a fost, de asemenea, introdus în 1985 pentru modelul anului 1986 și a fost prima masina a introdus în Statele Unite de către nou-create american Suzuki Corp Nici o altă companie japoneză vandut mai multe masini in Statele Unite, în primul său an de Suzuki. Samurai a fost disponibil ca o decapotabilă sau hardtop si sloganul companiei Niciodată nu a fost un moment de plictiseală. Samurai a fost un succes până la Consumer Reports a susținut Samurai de a fi susceptibile să se rostogolească peste într-un test de 1988. Acest lucru a condus la un proces mediatizat mult 1996, nu decontate până în 2004.
În 1989, Suzuki a introdus american Swift, care a fost 2-a generație Suzuki Cultus. Swift a fost disponibil ca un hatchback GTI si GLX cu un sedan cu 4 usi urma în 1990. Un nou mic SUV numit Sidekick a fost, de asemenea, introdus în 1989. 1991 a văzut introducerea Sidekick 4-usi Suzuki, primul cu 4 usi mini-SUV-urilor in America de Nord. Swift și Sidekick erau veri la GM Geo Metro și Tracker Geo și au fost produse în cea mai mare parte Ingersoll, Ontario, Canada, Suzuki și de joint-venture GM, CAMI. GT Swift / GTi și 4-usi modele au fost importate din Japonia. Evaluări negative din partea Consumer Reports ale Samurai Suzuki a condus la unele obstacole temporare la American Suzuki ca vânzări anuale în următorii ani a scăzut la sub 20.000 de unitati.
În 1995, Suzuki a introdus american stima și reproiectat Swift. GT Swift a fost abandonat și această versiune a fost Swift specifice doar în America de Nord, unde a fost construit la CAMI. Aceste modele au fost primele vehicule Suzuki care urmează să fie comercializate în America de Nord, cu airbag-uri frontale duble. O versiunea station wagon a Esteem a fost introdus în 1996. Toată lumea, producția Suzuki a ajuns la mai mult de 975,000 autovehicule in acest an.
De asemenea, în 1996, Suzuki a lansat american SUV 2-usi X-90 si un model de sport revizuit Sidekick cu airbag-uri duble, un HP 120 (89 kW) 1,8 litri, 16 inch roti si doua tonuri de vopsea. Sidekick a fost înlocuit de Vitara si Grand Vitara pentru 1999. Vitara Grand ar fi primul model Suzuki cu un motor V6 cilindri și disponibile cu 4 roti frâne ABS.
Grand Vitara XL-7 a fost introdus în 2001 ca o versiune a intins Vitara Grand. Grand Vitara XL-7 a avut un mare 2.7 litri V6 de cilindri și 3-rând de scaune. Acest lucru ar fi cel mai mare vehicul Suzuki până în prezent.
Swift a fost scăzut de la gama de modele în 2001 și a fost înlocuit Esteem în anul 2002 de către Aerio nou, care a fost oferit ca un sedan cu 4 uși și 5 uși încrucișat cu 4-wheel drive ca o opțiune.
În 2004, General Motors si Suzuki în comun achiziționate în stare de faliment Daewoo Motors redenumirea GMDAT de risc. American Suzuki rebadged compact Daewoo Nubira / Lacetti Daewoo ca Forenza și mijlocii Magnus Daewoo ca Verona. Forenza câștigat break si hatchback caroserie în 2005, cu hatchback-ul vandut sub numele de Reno.
2006 a fost primul an american Suzuki a vandut mai mult de 100.000 de vehicule in Statele Unite ale Americii. Suzuki Vitara Grand reproiectat în anul 2006, precum și introdus ca toate nou-Suzuki SX4 Suzuki Xl7 și în 2007. SX4 Suzuki este produs ca un joint-venture cu Fiat și Xl7 (observați scurtarea numele de la Grand Vitara XL-7) a fost produs ca un joint-venture cu GM la CAMI Automotive Inc în Ingersoll. Suzuki a pus Xl7 de producție de pe pauză nedeterminată la mijlocul anului 2009, din cauza cererii reduse și ulterior vândute în afara cotei sale din CAMI inapoi la GM mai târziu în acel an.
În ciuda unei dificil internă din Statele Unite Automarket, Suzuki a fost a ține pasul cu cele 2007 de vânzare, inclusiv numerele de înregistrare cel mai bun lor poate vreodată în mai 2008 [21].
În 2009, vânzările au scăzut Suzuki 48,5%, [22] în urma unei vânzări cu 17% scădere în 2008. [23] Suzuki nu a importat nici un model din 2010 ani motociclete de stradă în SUA, cu dealerii schimb se bazează pe stoc nevândute de la modelul anului 2009 [24]. [25] noi modele de motociclete de stradă în SUA a fost reluată pentru modelul anului 2011. [26]
În noiembrie 2012, Suzuki a anuntat ca divizia sa din SUA va depune pentru faliment și s-ar opri vanzarea de automobile din Statele Unite ale Americii. Acesta intenționează să continue să vândă motociclete, ATV-uri, produse marine și în SUA. [19] În zece luni din 2012, Suzuki vândut doar 21,188 automobile în Statele Unite. Suzuki rănit de un yen puternic și nu poate atrage consumatorii, cu doar o alegere limitat de vehicule. [20]Pakistanez Suzuki Motor Company Limited
În urma termenii Acordului de joint-venture între Suzuki Motor Corporation din Japonia (SMC) și Pakistan Corporation Automobile (PACO), Pak Suzuki Motor Company Limited (PSMCL) a fost înființată ca o societate pe acțiuni, în august 1983. [27]
Noua companie a asumat active, inclusiv instalațiile de producție ale Auto Limited Awami. PSMCL a început operațiunile comerciale în luna ianuarie 1984, cu obiectivul principal de autoturisme, alege up-uri, camionete si vehicule 4x4.
Ceremonia de revolutionara a companiei planta verde de automobile domeniu la Bin Qasim a fost efectuată de către ministru, apoi prim-Pakistan, la începutul anului 1989.
La încheierea primei faze a acestei plante, la începutul anului 1990, în casa-de asamblare motoare Suzuki a început. Noua fabrica a fost finalizată în 1992, iar producția a fost transferată Suzuki pentru a planta noi - și trei-box 1300 cc Margalla masina a fost, de asemenea, adăugat la gama sa de producție.
În septembrie 1992, compania a fost privatizată și plasate direct sub administrație japoneză. La momentul privatizării SMC crescut de capitaluri proprii de la 25% la 40% Ulterior, SMC a crescut progresiv proprii sarcina de a 73.09% până la 31 decembrie 2001.
Bin Qasim Plante extins în continuare a capacității de producție la 50.000 de vehicule pe an în iulie 1994 și 300.000 de vehicule au fost fabricate la această plantă până în decembrie 2003.
Paksuzuki exportă în prezent masinile sale în țări precum Bangladesh, Ghana, Nigeria si Maldive.Suzuki Canada Inc
1973-1 iunie, Suzuki Canada Ltd. a fost reținut cu birouri la Downsview, Ontario. Linii de produse incluse motociclete, piese și accesorii pentru dealerii Suzuki din întreaga Canada.
1974 - Vancouver sucursala și depozit inaugurat la dealeri servicii în vestul Canadei.
1980 - Toamna - Suzuki România a început vânzările sale de automobile cu marketing și vânzări de patru roți-LJ80 din estul Canadei. 1 noiembrie, numele companiei sa schimbat de la Suzuki Canada Ltd. a Suzuki Canada Inc
1982 - Introducerea unei linii de Suzuki toate vehiculele de teren (ATV-uri), in Canada.
1983 - Introducerea unei linii de motoare Suzuki laterale din vestul Canadei. O februarie 1983 - Filiala de Vest sa mutat la instalațiile de extinsă în Richmond, British Columbia.
1984 - a început vânzările de "Suzuki Forsa" (Suzuki Cultus) de automobile.
1986 - A 600 milioane dolari Suzuki GM-joint-venture CAMI Automotive Inc a anuntat pentru fabricarea de vehicule. Producția a fost prevăzută să înceapă în 1989, la Ingersoll, Ontario.
1987-1925 ianuarie - Suzuki Canada Inc mutat într-un nou 110,000 sq ft (10.000 m2). sediul central și facilitatea de depozit de la Richmond Hill, Ontario.
1988 - Toamna - Suzuki a inceput sa vanda CAMI-a construit 2-usi Suzuki Sidekick.
2009 - Toamna - Suzuki vândut participarea sa la CAMI la GM
În 2012, Suzuki Canada, a anunțat că va continua să funcționeze, în ciuda intenția de divizia SUA să declare faliment.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu