ferrari

Ferrari SpA este un italian producator de masini sport cu sediul în Maranello, Italia. Fondată de Enzo Ferrari, în 1929, în calitate de Scuderia Ferrari, compania a sponsorizat conducătorii auto și automobile fabricate în cursă înainte de a trece în producția de stradă-juridice vehiculelor ca Ferrari SpA în 1947. De-a lungul istoriei sale, compania a fost remarcat pentru continuarea participării sale la curse, mai ales in Formula Unu, în cazul în care aceasta a avut un mare succes. Ferrari masini rutiere sunt, în general, văzut ca un simbol al luxului și a bogăției.

IstorieArticol principal: Istoria Ferrari
Enzo Ferrari nu a fost inițial interesat de ideea de a produce autovehicule rutiere, când a format Scuderia Ferrari (literal "Ferrari stabilă", și, de obicei folosit pentru a însemna "Echipa Ferrari", este corect pronunțat [skuderi ː a]) în 1928 ca un sponsor pentru amatori drivere cu sediul în Modena. Ferrari pregătit, și cu succes a concurat, drivere diferite în Alfa Romeo până în anul 1938, când a fost angajat de Alfa Romeo pentru a conduce departamentul lor de curse cu motor.
În 1941, Alfa Romeo a fost confiscat de guvern fascist al lui Benito Mussolini, ca parte a efortului de război Puterilor Axei ". Divizia Ferrari Enzo a fost suficient de mic pentru a fi afectate de acest lucru. Pentru că el a fost interzis prin contract de la curse de patru ani, a devenit Scuderia Auto Avio scurt Costruzioni Ferrari, care a produs aparent masini-unelte si accesorii de aeronave. De asemenea, cunoscut sub numele de SEFAC (Scuderia Ferrari Enzo Auto Corse), Ferrari au, de fapt, produce o masina de curse, Tipo 815, în perioada de non-concurenta. Acesta a fost primul automobil Ferrari real (acesta a debutat la Mille Miglia 1940), dar, din cauza Al Doilea Război Mondial văzut puțină concurență. În 1943 fabrica Ferrari sa mutat la Maranello, unde a rămas de atunci. Fabrica a fost bombardat de către aliați, în 1944 și reconstruit în 1946, după terminarea războiului, și a inclus un lucrarilor pentru producția de automobile rutier.166mm Barchetta 212/225
Prima masina Ferrari rutier a fost 1947 125 S, propulsat de un motor V12 de 1,5 L;. Ferrari Enzo fără tragere de inimă a construit și vândut automobile sale la fondul de Scuderia Ferrari [2]
În 1988, Enzo Ferrari a supravegheat lansarea F40 Ferrari, Ferrari ultimul noi care vor fi lansate înainte de moartea sa, mai târziu în acel an, și fără îndoială unul dintre cele mai faimoase supercar facute vreodata. Din 2002 până în 2004, Ferrari Enzo a introdus. Enzo a fost cel mai rapid model Ferrari, la timp, și a fost introdus și numit în onoarea fondatorului companiei, Enzo Ferrari (Cu toate că a fost de a fi numit F60, continua pe la F40 și F50, dar Ferrari a fost atât de încântat de ea, au numit-o Enzo schimb). Acesta a fost inițial oferite clienților fideli și reoccurring, fiecare dintre cele 399 de făcut (minus 400, care a fost donat Vaticanului pentru caritate) a avut un pret de 650.000 dolari bucata.
În 2012, 15 septembrie, 964 masini Ferrari (în valoare de peste $ 162million) au participat la evenimentul de conducere Ferrari zilei de la circuitul de la Silverstone si a rundă defilat circuitul de la Silverstone si a stabilit recordul mondial. [3]Motorsport

    
Pentru o listă completă de mașini de curse Ferrari, a se vedea Lista de masini Ferrari de concurență.
Ferrari 312T2 Formula One mașină condusă de Niki Lauda
Încă de la începuturile companiei, Ferrari a fost implicat în motorsport, concurând într-o gamă largă de categorii, inclusiv Formula One și curse de masini sport prin intermediul Scuderia Ferrari sportiv diviziune, precum și furnizarea de mașini și motoare la alte echipe și de o serie de fac.
AAC 1940 815 a fost prima masina de curse care urmează să fie proiectat de Enzo Ferrari, deși nu a fost emblema ca un model de Ferrari.Scuderia FerrariArticol principal: Scuderia Ferrari
Scuderia Ferrari a participat la o serie de clase de motorsport, deși este în prezent, doar în mod oficial implicată în Formula One. Acesta este singura echipa care a concurat în Campionatul Mondial de Formula One continuu de la începuturile sale în 1950. José González Froilan a dat echipei sale prima victorie F1 la Grand Prix-ul Marii Britanii 1951.Scuderia Ferrari a câștigat titlul de un conducător auto de Formula One în 2007, cu Kimi Räikkönen.
Alberto Ascari a dat primul său Ferrari Campionatul piloților un an mai târziu. Ferrari este cea mai veche echipa din campionat, iar cel mai de succes: echipa deține aproape în fiecare Formula One înregistrare. Începând din 2008, înregistrările echipei includ 15 Campionatul Drivere titluri World (1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 și 2007) 16 Constructori Campionatul Mondial titluri ( 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007 și 2008), 209 Grand Prix victorii, 4925.27 de puncte, 622, 203 finisaje podium pole position-uri, și 218 cele mai rapide tururi in 776 Grand Prix-uri în litigiu.
Drivere notabile includ Ferrari, José González Froilan, Tazio Nuvolari, Juan Manuel Fangio, Luigi Chinetti, Alberto Ascari, Wolfgang von Trips, Phil Hill, Olivier Gendebien, Mike Hawthorn, Peter Collins, Giancarlo Baghetti, John Surtees, Lorenzo Bandini, Ludovico Scarfiotti, Jacky Ickx, Mario Andretti, Clay Regazzoni, Niki Lauda, ​​Carlos Reutemann, Jody Scheckter, Gilles Villeneuve, Didier Pironi, Patrick Tambay, Rene Arnoux, Michele Alboreto, Gerhard Berger, Nigel Mansell, Alain Prost, Jean Alesi, Eddie Irvine, Rubens Barrichello, Michael Schumacher, Kimi Räikkönen, Felipe Massa, si Fernando Alonso.
La sfârșitul sezonului 2006, echipa curtat controversa în continuare, pentru a permite Marlboro pentru a le sponsorizeze după ce, împreună cu alte echipe F1, a făcut o promisiune de oferte de sponsorizare să se încheie cu producătorii de tutun. O afacere de cinci ani a fost de acord și, deși acest lucru nu se datorează să se încheie până în 2011, în luna aprilie 2008 a scăzut Marlboro lor pe masina-branding pe Ferrari.
Driverele concurente pentru 2009 au fost Felipe Massa si Kimi Räikkönen campionul en-titre. Începând cu anul 2010, Fernando Alonso a început curse pentru Ferrari, după curse pentru Renault, Minardi și McLaren, fostul sediu de umplere a lui Kimi Raikkonen.Un 312PB (condus de Jacky Ickx) în cursul anului echipei final în Campionatul Mondial sport.
În plus față de Formula Unu, Ferrari a intrat, de asemenea, masini de curse, în sport, cele două programe existente în paralel de mai mulți ani.
În 1949, Luigi Chinetti condus un M 166 la prima victorie a lui Ferrari în sporturile cu motor, de 24 de ore de la Le Mans. Ferrari a continuat să domine primii ani ai Campionatului Mondial sport care a fost creat în 1953, castigand titlul șapte din primii nouă ani.
Atunci când formatul campionatului sa schimbat în 1962, Ferrari a câștigat titluri în cel puțin o clasă în fiecare an până la 1965 și apoi din nou în 1967. Ferrari ar câștiga un titlu final, Campionatul Mondial 1972 înainte de a face să Enzo a decis să plece de sport masina de curse după 1973 și pentru a permite Scuderia Ferrari să se concentreze exclusiv pe Formula Unu.
În timpul sezoanelor de Ferrari din Campionatul Mondial Sportscars, au câștigat, de asemenea, mai multe victorii la 24 de ore de la Le Mans, cu echipa de fabrica câștiga primul lor în 1954. O altă victorie va veni în 1958, urmat de cinci victorii consecutive 1960 - 1964. Luigi Chinetti din America de Nord Racing Team (NART) va avea victoria finală a lui Ferrari la Le Mans în 1965.
Deși Scuderia Ferrari nu a mai participat la masini sport, după 1973, au construit, ocazional, diverse masini sport de succes pentru privati. Acestea includ BB 512 LM în anii 1970, SP 333 care a câștigat campionatul IMSA GT în anii 1990, iar în prezent GT2 si GT3 F430, care sunt în prezent, câștigătoare campionate în clasele lor.Cursa de masini pentru alte echipe
De-a lungul istoriei sale, Ferrari a livrat masini de curse intrați alte, în afară de propria lucrări de Scuderia Ferrari.
În anii 1950 și '60, Ferrari Formula One autoturisme livrate la un număr de participanți private și alte echipe. Un exemplu celebru a fost echipa lui Tony VANDERVELL, care a concurat la Ferrari Thinwall speciale modificate înainte de a construi mașini propriile lor Vanwall. Intrări din America de Nord Echipa Racing în ultimele trei runde ale sezonului 1969 au fost ultimele ocazii în care o altă echipă decât Scuderia Ferrari a intrat un Campionatul Mondial de Grand Prix, cu o masina Ferrari. [4]
Ferrari furnizat masini complet echipate cu motoare V8 pentru Grand Prix A1 serie, din sezonul 2008-09. [5] masina a fost proiectat de Rory Byrne și este conceput să semene cu Ferrari de Formula 2004 o masina.
599 GTB Fiorano si F430 GT sunt folosite în serie de curse GT. Ferrari Challenge este una face serie de curse pentru Ferrari F430. Cea mai recentă supercar Ferrari, FXX 2006 nu este legală rutier, și, prin urmare, este folosit doar pentru evenimente de cale.



Primul vehicul Ferrari a fost 125 de sport S / model de curse. În 1949, Ferrari 166 Inter, mutarea companiei in primul piață Grand Touring, care continuă pentru a face cea mai mare parte a vânzărilor Ferrari până în zilele noastre.
Mai multe mașini anticipate prezentate caroserie personalizate de o serie de coachbuilders, cum ar fi Pininfarina, Zagato si Bertone.
Dino a fost primul motor mediu Ferrari. Acest aspect ar merge pe care urmează să fie utilizate în cele mai multe Ferrari din anii 1980 și 1990. V8 modele Ferrari alcătuiesc mai mult de jumătate din producția totală a marcii.
Pentru un timp, Ferrari a construit 2 +2 versiuni ale sale la mijlocul-motor V8 autovehicule. Deși s-au uitat destul de diferit de la lor de 2-locuri omologii, atât GT4 si Mondial au fost strâns legate de GTB 308.
Compania a produs, de asemenea, față-motor 2 +2 autovehicule, culminând în actualul 612 Scaglietti si California.
Ferrari a intrat la mijlocul-motor cu 12 cilindri luptă cu Boxer Berlinetta în 1973. Mai târziu Testarossa rămâne una dintre cele mai renumite Ferrari.SupercarsEnzo
Eforturile cele mai înalte companiei au fost în piață supercar. 1962 250 GTO poate fi considerat primul linia de supercaruri Ferrari, care se extinde la Enzo FXX recentă și modele.Masini concept si oferteFerrari P4 / 5
Ferrari a produs o serie de masini concept, cum ar fi Ferrari Mythos. În timp ce unele dintre acestea au fost destul de radicale (cum ar fi Modulo Ferrari) și nu a intenționat niciodată pentru producție, altele, cum ar fi Ferrari Mythos au arătat styling elemente care au fost ulterior încorporate în modelele de producție.
Concept car cea mai recentă pentru a fi produse de către ei înșiși a fost Ferrari 2010 Ferrari Millechili.
Un număr de one-off versiuni speciale ale Ferrari autovehicule rutiere au fost de asemenea produse, dintre care unele au fost comandate de către proprietarii bogați. Unul dintre exemple este Ferrari P4 / 5.
Programul Special Projects este o colaborare de Ferrari cu coachbuilders de automobile italiene, cum ar fi Fioravanti, Pininfarina, Zagato si de a construi autovehicule personalizate folosind modele selectate Ferrari ca o bază structurală. Prima masina cadrul acestui program este SP1, comandat de către un administrator de afaceri japonez. Al doilea este Superfast Aperta P540, comandat de către un entuziast american.Bio-combustibili și hibride masini
Ferrari a luat în considerare efectuarea hibrizi. Un Spider F430, care ruleaza pe etanol a fost prezentat la Salonul Auto de la Detroit 2008. Ferrari a anuntat ca un hibrid va fi în producție până în 2015. La Salonul Auto de la Geneva 2010, Ferrari a dezvaluit o versiune hibrid a emblematice lor 599. Denumita "HY-KERS Concept", sistem hibrid Ferrari adaugă mai mult de 100 de cai putere pe partea de sus a 599 Fiorano de 612 CP [6].Convențiile de denumire
Până la începutul anilor 1980, Ferrari a urmat o schemă de trei numărul de denumire bazat pe deplasarea motorului:

    
Modelele V6 si V8 folosit deplasarea totală (în mii decalitri) pentru primele doua cifre și numărul de cilindri, ca al treilea. Astfel, 206 a fost un 2.0 L V6 vehicul alimentat cu energie, în timp ce 348 au folosit un 3.4 L V8, cu toate că, pentru F355, ultima cifră se referă la 5 supape pe cilindru. La introducerea Modena 360, cifrele pentru modelele V8 (care a efectuat acum un nume, precum și un număr) se referă numai la deplasarea totală a motorului. Aspectul indicație numerică a acestui nume desfășurate la F430, cu toate acestea de înlocuire a lui F430, 458 Italia utilizează aceeași denumire 206 și 348.
    
Modele cu motor V12 folosit de deplasare (în centimetri cubi) de un cilindru. De aceea, Daytona faimosul 365 cc a avut un V12 4390. Cu toate acestea, unele noi V12 cu motor Ferrari, cum ar fi 599, au trei numărul denumirilor care se referă numai la deplasarea totală a motorului.
    
Plate 12 (boxer) modele utilizate deplasarea în litri. De aceea, BB 512 a fost de cinci litri 12 plat (un boxer Berlinetta, în acest caz). Cu toate acestea, versiunea originală Berlinetta Boxer a fost 365 GT4 BB, care a fost numit într-o manieră similară cu modele cu motor V12.
    
F halo mașini, urmată de aniversarea în ultimii ani, cum ar fi F40 și F50. Enzo sarit această regulă, deși numele F60 a fost aplicat de Formula Ferrari One mașină și este, uneori, atașat la Enzo, dar se va întoarce în F70 viitoare.
    
Unele modele, cum ar fi Mondial 1980 și 1984 Testarossa nu a urmat o schemă de trei numărul de numirea.
612 Scaglietti Sessanta Ediția în
Cele mai multe s-au dat, de asemenea, Ferrari denumirilor referindu-se la stilul corpul lor. În general, convențiile au fost utilizate:

    
M ("Modificata"), plasată la sfârșitul numărului unui model, denotă o versiune modificată a predecesorului său, și nu o evoluție completă (a se vedea F512 M și 575 M Maranello).
    
GTB ("Gran Turismo Berlinetta"), modelele sunt Berlinettas închise, sau coupe-uri.
    
GTS ("Gran Turismo Spyder"), în modele mai vechi, sunt deschise Spyder (alac "Y"), sau cabrio (a se vedea 365 GTS / 4), cu toate acestea, în mai multe modele recente, acest sufix este utilizat pentru modelele de top Targa (a se vedea Dino 246 GTS, si F355 GTS, excepție făcând TS 348, care este singurul Targa numit altfel). Modelele decapotabile folosi acum sufixul "Spider" (spelt "i") (a se vedea F355 Spider, Spider și 360).
    
GTO ("Gran Turismo Omologata"), plasată la sfârșitul numărului unui model, denotă o versiune modificată a predecesorului său. Într-adevăr, aceste trei litere desemnează un model care a fost proiectat și îmbunătățit pentru utilizarea pista de curse în timp ce încă fiind un model de stradă-juridică. Doar trei modele suportă aceste trei litere; GTO 250 din 1962, GTO 288 din 1984 și 599 din 2010 GTO.
Acest sistem de denumire poate fi confuz, deoarece unele vehicule complet diferite folosite tip de motor și același stil de corp. Ferrari multe au avut, de asemenea, alte nume fixate (cum ar fi Daytona) pentru a le identifica în continuare. Multe nume nu sunt de fapt aceste denumiri oficiale din fabrică. Numele Daytona comemoreaza succesul triplu Ferrari în februarie 1967 24 de ore de Daytona cu P4 330. [7] Numai în 1973 Daytona 24 de ore, un GTB 365/4 Modelul condus de NART (care a concurat Ferrari în America) a fost al doilea rând, în spatele unui Porsche 911 [8].
Diferitele modele Dino au fost numite pentru fiul lui Enzo, Ferrari Dino, și au fost comercializate ca Dinos de Ferrari și vândute la Ferrari dealeri-pentru toate intențiile și scopurile ei sunt Ferrari.
La mijlocul anilor 1990, Ferrari a adăugat litera "F" la începutul tuturor modelelor (o practică abandonată după M F512 F355 și, din nou, dar a adoptat cu F430).IdentitateFerrari sediul central și fabrica deCount Francesco Baracca
Simbolul celebru al echipei de curse Ferrari este rampante Cavallino ("cal Plimbandu") negru prancing armăsar pe un scut galben, de obicei, cu litere SF (pentru Scuderia Ferrari), cu trei dungi de verde, alb și roșu (italian națională culori) la partea de sus. Masinile rutiere au o insignă dreptunghiulară pe capota (vezi imaginea din partea de sus a paginii), și, opțional, logo-ul în formă de scut, cursa pe părțile laterale ale ambelor aripi frontale, aproape de ușă.
La 17 iunie 1923, Enzo Ferrari a castigat o cursa la pista Savio la Ravenna, unde a întâlnit Paolina contesa, mama contelui Francesco Baracca, un as al Forțelor Aeriene Italiene și erou național al Primului Război Mondial, care a folosit pentru a picta un cal pe partea de avioanele sale. Contesa a cerut Enzo să utilizeze acest cal pe masinile sale, sugerând că acesta ar fi să-l aducă noroc. Originală "Calul Plimbandu" la avion Baracca a fost pictat în roșu pe alb nor-cum ar fi forma, dar Ferrari a ales să aibă calul în negru (așa cum a fost pictat ca un semn de durere pe avioane escadron Baracca, după pilot a fost ucis în acțiune) și a adăugat el un fundal galben canar ca aceasta este culoarea orașului Modena, locul de naștere al lui. Calul Ferrari a fost, de la bun început, semnificativ diferit de cal Baracca în cele mai multe detalii,. Cele mai notabile fiind că, în coada versiunea originală Baracca a fost îndreptat în jos
Ferrari a folosit rampante Cavallino pe papetarie oficial al companiei din 1929. Deoarece Spa 24 de ore din 9 iulie 1932, rampante Cavallino a fost folosit pe Alfa Romeo a concurat cu Scuderia Ferrari.
Motivul unui cal Plimbandu este vechi, el poate fi găsit pe monede antice. Un cal similară negru pe un scut galben este Stema orașului german de origine Stuttgart, Mercedes-Benz si Porsche birou de proiectare, ambii competitori fiind principali ai Alfa și Ferrari în anii 1930. Numele orasului provine de la Stutengarten, o forma antica de Gestüt cuvântul german, care se traduce in engleza ca herghelia și în italiană ca Scuderia. Porsche include, de asemenea semnul Stuttgart în logo-ul său corporativ, centrat în emblema de stat a Württemberg. Rössle Stuttgart are ambele picioare din spate ferm plantate pe sol, cum ar fi calul lui Baracca, dar spre deosebire de Cavallino Ferrari.
Fabio Taglioni a folosit rampante pe motociclete Ducati Cavallino sale, astfel cum Taglioni sa născut la Lugo di Romagna ca Baracca, iar tatăl său a fost un prea pilot militar in timpul primului razboi mondial (deși nu fac parte din escadron Baracca, așa cum este uneori eronat raportate). Pe masura ce faima Ferrari a crescut, Ducati a abandonat calul-probabil rezultat al unui acord privat între cele două companii.Stații de combustibil austriece
Rampante Cavallino este simbolul vizual al Ferrari. Cavallino Revista folosește numele, dar nu și logo-ul. Cu toate acestea, alte companii utilizează logo-uri similare: Avanti, o companie care operează austriece de peste 100 de stații de alimentare, foloseste un logo cal Plimbandu, care este aproape identic cu cel al Ferrari, ca Biciclete făcut calul de fier.CuloareArticol principal: Rosso Corsa
Începând cu anii 1920, masinile de curse italiene de Alfa Romeo, Maserati si Ferrari si Abarth mai târziu, au fost (și, adesea, încă mai sunt), vopsit în "cursa incendiara" (Rosso Corsa). Aceasta a fost culoarea obișnuită de curse națională a Italiei, așa cum se recomandă în perioada interbelică de către organizațiile care mai târziu va deveni FIA. Aceasta se referă la naționalitatea echipei concurente, nu că a producătorului auto sau șofer. În această schemă, Francez-a intrat autovehicule, cum ar fi Bugatti erau albastre, germană, cum ar fi Benz și Mercedes alb (din 1934, de asemenea, goale de metal de argint tablă), și British verde, cum ar fi Lotus mijlocul anilor 1960 și BRM, de exemplu.
Curios, Ferrari a castigat campionatul mondial 1964, cu John Surtees prin competiție în ultimele două curse din America de Nord cu masini pictate în culorile curse SUA-american alb și albastru, deoarece acestea nu au fost introduse de către fabrica italiană ei înșiși, ci de-SUA bazată pe America de Nord Racing Team (NART) echipa. Acest lucru a fost făcut ca un protest cu privire la argumentele între Ferrari și autoritățile italiene cu privire la Racing de omologare a unui nou motor mediu masina de curse Ferrari.Afaceri corporative
În 1963, Enzo Ferrari a fost abordat de către Ford Motor Company despre o posibilă cumpărare de peste. Ford auditate activele Ferrari, dar negocierile au fost legale și discuții în mod unilateral tăiate de Ferrari când a realizat că afacerea oferit de Ford nu ar permite să stați la conducerea programului de curse companiei. Henry Ford al II-lea, prin urmare, în regia lui divizia de curse pentru a negocia cu Lotus, Lola, și Cooper a construi o mașină capabilă să bată Ferrari pe circuitul de anduranta lume, în cele din urmă duce la producerea de Ford GT40 în 1964.
Ca afacere Ford a căzut prin intermediul, FIAT abordat Ferrari cu o propunere mult mai flexibil și achiziționate interese de control în cadrul companiei în 1969. Enzo Ferrari a păstrat o cotă de 10%, care este deținută în prezent de către fiul său, Piero Ferrari Lardi.
Ferrari are o linie de merchandising administrat intern că licențele de multe produse care poartă marca Ferrari, inclusiv ochelari, pixuri, creioane, produse electronice, parfumuri, Koln, haine, high-tech biciclete, ceasuri, telefoane mobile, laptop-uri și chiar.
Ferrari conduce, de asemenea, un muzeu, Ferrari Galleria în Maranello, care afișează masini rutiere si de rasa si alte elemente din istoria companiei.Parteneriatelor tehnice
Ferrari a avut o relatie de lunga durata cu Shell Oil. Acesta este un parteneriat tehnic cu Ferrari și Ducati pentru a testa, precum și de alimentare cu combustibil și uleiuri pentru Formula Unu, MotoGP si Superbike echipele lumea curselor. De exemplu, Shell V-Power benzina carburant premium a fost dezvoltat cu mulți ani de expertiză tehnică între Shell si Ferrari. [9]
Ferrari au avut acorduri pentru a furniza Formula One motoarele la o serie de alte echipe de-a lungul anilor, și furnizează în prezent, Scuderia Toro Rosso si Sauber F1 Team.



File:Ferrari612SessentaEdition.jpgFile:Scarsdale Concours Enzo 2.jpgFile:Ferrari 166 Inter Coupé Touring 1949.jpg  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu