BMW X5 este un lux CUV mijlocii (Crossover Utility Vehicle) (J-segment în Europa), produsă de BMW.Prima generatie de X5, cu codul de sasiu E53, a făcut debutul în 1999. Acesta a fost primul SUV BMW (Sport Utility Vehicle), de asemenea, cunoscut sub numele de "Patru-de-patru" (4x4), în Marea Britanie, care a prezentat 4WD all-wheel-drive si a fost disponibil fie cu transmisie manuală sau automată. În 2006, din a doua generație X5 a fost lansat, cunoscut intern ca E70, oferind cuplu xDrive-split capabil all-wheel-sistem de actionare cuplat la o transmisie automata, iar în 2009 X5 M varianta de performanță a fost lansat ca un model 2010.
BMW X5 de marcă ca un vehicul Sport Activity (SAV), mai degrabă decât un SUV, pentru a sublinia pe șosea capacitatea, în ciuda dimensiunilor sale. Ca Lexus RX 300, X5 anunțat trecerea de la lumina camion pe baza de corp-la-cadru SUV-uri pentru a crossover susținute de platforme de masini unibody, care ar da roade în 2000 târziu. Printre automobile de lux germane, în timp ce Mercedes-Benz M-Class au bătut X5 la piață cu un an, a fost X5 primul care a folosit un sasiu unibody întrucât M-Class a folosit o platformă camion ușoară până la a doua generație. În timp ce Lexus RX se bazează pe Toyota Camry sedan de masă de piață, acțiunile X5 bazelor sale cu BMW Seria 5 sedan de lux Seria de performanță [1] [2].
X5s sunt fabricate în Greer, Carolina de Sud, la uzina din Spartanburg BMW si in Mexic, la BMW de México plantelor Toluca [3]. Din iulie 2009, unele operațiuni de asamblare sunt, de asemenea, efectuate în Kaliningrad, Rusia, prin Avtotor.
Începând cu X5, BMW Sport Activity vehiculului (SAV) seria a fost extins pentru a fi derivați ai altor BMW numărul de modelele din seria, prima în 2003, cu crossover de BMW X3 de lux compacte, iar apoi în 2008, cu BMW X6 crossover de dimensiuni medii dArticol principal: BMW X5 (E53)
BMW E53 X5 crossover de vehicul a fost făcută între 1999 și 2006. De producție a încetat în luna septembrie 2006 [4] și a fost înlocuit de BMW X5 (E70).BMW X5 3.0i 2000-2003 (SUA)BMW X5 4.4i 2000-2003 (Australia)
E53 a fost dezvoltat într-un moment când BMW deținute Land Rover si Land Rover au beneficiat de tehnologia [5] Se comun componentelor cu Land Rover Range Rover model de HSE,. Special Hill Descent sistem și Off Road Motor Sistemul de management și, de asemenea, BMW E39 5-serie; mod special motorul și sistemul electronic. Întregul sistem de divertisment la bordul autovehiculului în (funcția de radio, sistem de navigație, televiziune și sistemele de telecomunicații, precum și un sistem foarte flexibil de calculator auto) sunt identice. Ca urmare, modelele anterioare X5 poate fi actualizat cu noile tehnologii BMW (de exemplu, telefonul Bluetooth) [6].
E70 BMW este a doua generatie X5 Sports Activity Vehicle (SAV). Acesta a înlocuit BMW X5 (E53), în noiembrie 2006. Doua generație X5 are multe noi progrese tehnologice, inclusiv sistemul iDrive BMW ca echipament standard și, pentru prima dată în un BMW, un scaun opțional al treilea rând creșterea capacității de pasageri la șapte. Această generație încorporează inovații de siguranță pentru segmentul crossover, cum ar fi o secțiune unică de încadrare din spate pentru a proteja ocupanții treilea rând de la un prejudiciu ca urmare a unui impact. [Necesită citare]
Branding pentru X5 de la sfârșitul anilor 2008 începând urmează noul sistem BMW nomenclatura, de exemplu, 3.0i X5 este acum numit xDrive30i X5, iar 4.8i X5 xDrive48i este numit X5.
În 2009, xDrive35d motorul diesel varianta de X5 a fost facut disponibil pentru vânzare în Canada și Statele Unite ale Americii, împreună cu sedan BMW 335d [8].
BMW X5 M variantă de înaltă performanță a fost introdus pentru a presa la Salonul Auto de la New York, în aprilie 2009, și a început să apară în dealeri BMW în septembrie 2009, ca un model 2010. Partajarea propulsie fel ca BMW X6 M, X5 M are prima alimentare M V-8 Turbo, 555 CP (414 kW) și 500 lb ft · (680 N · m) din cuplu, și vine cu Dynamic Performance Control M pentru manipularea impresionant.
X5 a primit un refresh la mijlocul generații pentru modelul anului 2011 dispune de spoiler fata nou si prize de aer, precum și o varietate de modificări minore cosmetice. Pentru modelele pe benzina cu reglaj electric-X5, motoarele cu aspirație naturală în xDrive30i și xDrive48i (N52 drept-6 și N62 V8) au fost înlocuite de motoare turbo (N55 cu un singur turbo drepte-6, N63 twin-turbo V8) și care va, de asemenea, fi cuplat la 8-viteze automate, [9] fiind rebadged ca xDrive35i și xDrive50i, respectiv. XDrive35i este aproape la fel de rapid ca și xDrive48i într-un test de accelerație liniară [10]. XDrive35d a primit aceleași modificări exterioare ca restul gamei, dar altfel nici alte actualizări. [11]
La 31 august 2011, BMW a reamintit 2120 de unități, datorită unei încălzire defect filtru de combustibil, care poate provoca un incendiu și de drenaj baterie, chiar și în timp ce vehiculul este non operațional. [12]e lux coupe .

BMW X5 de marcă ca un vehicul Sport Activity (SAV), mai degrabă decât un SUV, pentru a sublinia pe șosea capacitatea, în ciuda dimensiunilor sale. Ca Lexus RX 300, X5 anunțat trecerea de la lumina camion pe baza de corp-la-cadru SUV-uri pentru a crossover susținute de platforme de masini unibody, care ar da roade în 2000 târziu. Printre automobile de lux germane, în timp ce Mercedes-Benz M-Class au bătut X5 la piață cu un an, a fost X5 primul care a folosit un sasiu unibody întrucât M-Class a folosit o platformă camion ușoară până la a doua generație. În timp ce Lexus RX se bazează pe Toyota Camry sedan de masă de piață, acțiunile X5 bazelor sale cu BMW Seria 5 sedan de lux Seria de performanță [1] [2].
X5s sunt fabricate în Greer, Carolina de Sud, la uzina din Spartanburg BMW si in Mexic, la BMW de México plantelor Toluca [3]. Din iulie 2009, unele operațiuni de asamblare sunt, de asemenea, efectuate în Kaliningrad, Rusia, prin Avtotor.
Începând cu X5, BMW Sport Activity vehiculului (SAV) seria a fost extins pentru a fi derivați ai altor BMW numărul de modelele din seria, prima în 2003, cu crossover de BMW X3 de lux compacte, iar apoi în 2008, cu BMW X6 crossover de dimensiuni medii dArticol principal: BMW X5 (E53)
BMW E53 X5 crossover de vehicul a fost făcută între 1999 și 2006. De producție a încetat în luna septembrie 2006 [4] și a fost înlocuit de BMW X5 (E70).BMW X5 3.0i 2000-2003 (SUA)BMW X5 4.4i 2000-2003 (Australia)
E53 a fost dezvoltat într-un moment când BMW deținute Land Rover si Land Rover au beneficiat de tehnologia [5] Se comun componentelor cu Land Rover Range Rover model de HSE,. Special Hill Descent sistem și Off Road Motor Sistemul de management și, de asemenea, BMW E39 5-serie; mod special motorul și sistemul electronic. Întregul sistem de divertisment la bordul autovehiculului în (funcția de radio, sistem de navigație, televiziune și sistemele de telecomunicații, precum și un sistem foarte flexibil de calculator auto) sunt identice. Ca urmare, modelele anterioare X5 poate fi actualizat cu noile tehnologii BMW (de exemplu, telefonul Bluetooth) [6].
E70 BMW este a doua generatie X5 Sports Activity Vehicle (SAV). Acesta a înlocuit BMW X5 (E53), în noiembrie 2006. Doua generație X5 are multe noi progrese tehnologice, inclusiv sistemul iDrive BMW ca echipament standard și, pentru prima dată în un BMW, un scaun opțional al treilea rând creșterea capacității de pasageri la șapte. Această generație încorporează inovații de siguranță pentru segmentul crossover, cum ar fi o secțiune unică de încadrare din spate pentru a proteja ocupanții treilea rând de la un prejudiciu ca urmare a unui impact. [Necesită citare]
Branding pentru X5 de la sfârșitul anilor 2008 începând urmează noul sistem BMW nomenclatura, de exemplu, 3.0i X5 este acum numit xDrive30i X5, iar 4.8i X5 xDrive48i este numit X5.
În 2009, xDrive35d motorul diesel varianta de X5 a fost facut disponibil pentru vânzare în Canada și Statele Unite ale Americii, împreună cu sedan BMW 335d [8].
BMW X5 M variantă de înaltă performanță a fost introdus pentru a presa la Salonul Auto de la New York, în aprilie 2009, și a început să apară în dealeri BMW în septembrie 2009, ca un model 2010. Partajarea propulsie fel ca BMW X6 M, X5 M are prima alimentare M V-8 Turbo, 555 CP (414 kW) și 500 lb ft · (680 N · m) din cuplu, și vine cu Dynamic Performance Control M pentru manipularea impresionant.
X5 a primit un refresh la mijlocul generații pentru modelul anului 2011 dispune de spoiler fata nou si prize de aer, precum și o varietate de modificări minore cosmetice. Pentru modelele pe benzina cu reglaj electric-X5, motoarele cu aspirație naturală în xDrive30i și xDrive48i (N52 drept-6 și N62 V8) au fost înlocuite de motoare turbo (N55 cu un singur turbo drepte-6, N63 twin-turbo V8) și care va, de asemenea, fi cuplat la 8-viteze automate, [9] fiind rebadged ca xDrive35i și xDrive50i, respectiv. XDrive35i este aproape la fel de rapid ca și xDrive48i într-un test de accelerație liniară [10]. XDrive35d a primit aceleași modificări exterioare ca restul gamei, dar altfel nici alte actualizări. [11]
La 31 august 2011, BMW a reamintit 2120 de unități, datorită unei încălzire defect filtru de combustibil, care poate provoca un incendiu și de drenaj baterie, chiar și în timp ce vehiculul este non operațional. [12]e lux coupe .
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu